Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de audit pentru proiectul "Sistem de Management de Trafic in Municipiul Iasi ''


Detaliu pentru invitatia numarul 334062
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Municipiul Iasi
Numar invitatie: 334062/21.08.2012
Denumire contract: Servicii de audit pentru proiectul "Sistem de Management de Trafic in Municipiul Iasi ''
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul IasiCod fiscal: 4541580, Adresa: Iasi, b-dul Stefan cel Mare si Sfant nr.11, Iasi, Telefon: 0232/258190, Fax: 0232/258190
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Iasi, b-dul Stefan cel Mare si Sfant nr.11, Iasi, Romania, cod postal: 700064, telefon: +040 0232/258190, fax: +040 0232/258190, persoana de contact: Termure Georgeta
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Municipiul Iasi
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de audit pentru proiectul "Sistem de Management de Trafic in Municipiul Iasi ''
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de audit pentru proiectul "Sistem de Management de Trafic in Municipiul Iasi"intocmire rapoarte de audit cu respectarea legislatiei in vigoare: OUG nr.75/1999 actualizata si Standardele Internationale de Audit publicate de IFAC
II.1.6) CPV: 79212000-3 - Servicii de auditare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 196, 565 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 3931lei(1965 lei pentru IMM) .Modalitati de constituire acceptate, conform art.86 alin(1)si(5)din HG nr.925/2006 actualizata: ?Virament bancar in contul autoritatii contractante(RO45TREZ4065006XXX000460 Trezoreria Iasi), confirmat prin extras de cont; ?Instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari.-Prin depunere la casieria autoritatii contractante Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Termenul de valabilitate al garantiei de participare este de 90 zile de la data limita a depunerii ofertelor. In cazul in care sunt depuse contestatii la procedura de achizitie publica si decizia Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor este de respingere, autoritatea contractanta va retine contestatorului/contestatorilor din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului o suma calculata conform Art.278^1 litera a)din OUG nr.34/2006 actualizata(1965 lei)
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului fara TVA(2, 5% in cazul IMM) Mod de constituire a garantiei de buna executie: Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1-Declaratie privind eligibilitatea-pentru ofertant/ofertanti asociati/tert sustinator : Prezentare Formular 12A ;Cerinta nr.2-Declaratie privind neincadrarea in prevederile prevazute la art.181 din OUG 34/2006-pentru ofertant/ofertanti asociati/tert sustinator : Prezentare Formular 12B ;In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG nr.34/2006, pesoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura deatribuire conform prevederilor art.181, lit.a), c^1), d)din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Tertul sustinator trebuie sa completeze Formular nr.5a;Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent de unde sa rezulte obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta si Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, de unde sa rezulte obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertaCerinta nr.3-Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati: Prezentare Formular 12CCerinta nr.4-Declaratie pe proprie raspundere conform Art.69^1 din OUG 34/2006-Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati/subcontractanti/tert sustinator: Prezentare Formular nr.6Declaratie privind regulile de evitare a conflictului de interese fata de persoanele care detin functii de conducere in cazul autoritatii contractantePrimar ? Gheorghe Nichita, Viceprimar ? Mihai Chirica, Viceprimar ? Marius Sorin Danga, Secretar ? Denisa Ionascu, Director Executiv Directia Tehnica si Investitii-Petru Dumitru Tomorug, Director Directia Dezvoltare si Proiecte Europene ? Cosmin ComanDirector General DEFPL?Maria SimionescuLista consilierilor locali: Anghel Ficu, Antipa Gabriela, Aur Marius Catalin, Bejan Victor, Boca Adrian Florin, Bogdanici Camelia Margareta, Boisteanu Paul Corneliu, Bulgariu Catalin, Buraga Sandu, Chirica Mihai, Danga Marius Sorin, Gavrila Camelia, Ghibu Cristian, Grigoras Gheorghe, Grigore Gabriel, Harabagiu Gabriel, Iacoban Sorin Avram, Leonte Constantin, Matasaru Petre Daniel, Navodaru Laurentiu, Ostaficiuc Marius Eugen, Preda Anca, Rudnic Erica, Sandu Vasile, Scripcaru Calin, Vranceanu Simona ElenaCerinta 5 Declaratie pe proprie raspundere conform Ordinului 314/2010 ANRMAP- Cerinta obligatorie pentru ofertant /ofertanti asociati.Prezentare Formular 3 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.aceste documente vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila certificata conform originalul Cerinta nr.1-Certificat constatator emis de ONRC-Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati: Certificat constatator emis ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Serviciile de audit pot fi prestate numai de catre o persoana fizica sau juridica membra a Camerei Auditorilor Financiari Romani(CAFR )si inscrisa in Registrul Auditorilor Financiari, cu viza la zi.Aceste documente vor fi prezentate in original/copie legalizata/ copie lizibila certificata conform cu originalul.In etapa evaluarii ofertelor ofertantul clasat pe primul loc , inaintea transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 Fisa de Informatii generaleIn cazul in care oferta este depusa de o asociere, se va prezenta o fisa centralizatoare pentru asociere in ansamblu, semnata de catre reprezentantul legal al asociatului desemnat ca lider, precum si fise centralizatoare individuale pentru fiecare asociat in parte, semnate de reprezentantii legali ai fiecarui asociat, inclusiv liderul, Cerinta nr. 2 Prezentare Declaratia pe proprie raspundere privind incadrarea in categoria IMM conform Formular 7 Nota : In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, publicata in Monitorul Oficial nr. 681/29 iulie 2004, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind cifra de afaceri, garantiei de participare si a garantiei de buna executie. In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM ? Formular 7., Cerinta 3.Prezentare bilant contabil pentru ultimul an financiar incheiat (2011) sau extrase de bilant, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul, vizate si inregistrate de organele competente. Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele solicitate
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1.Decl, cu anexa, privind lista princip. servicii/contracte similare prestate in ultimii 3 ani, continand numele/titlul contractelor, val finala certificata a acestora, sursa de finantare, perioada de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt AC sau clienti privati, cota (%)de participare a ofertantului din valoarea contractului si o descriere a serviciilor prest. in cadrul contractului respective, in original. Valoarea finala certificata reprezinta pretul final platit de beneficiar pentru furnizarea serviciilor respective. Aceasta va fi indicata in leiIn cazul in care oferta este depusa de o asociere, iar doi sau mai multi asociati au participat in comun si la realizarea contractului adus ca referinta, cota de participare se va calcula in ansamblu, indic.cotele de partic individuale, probate cu certific/doc. emise sau contras.de AC ori client privat benef, sau o decl pe proprie rasp. a op, o decl in fata unui notar, a unei autorit adms /jurid sau asociat prof, Cerinta nr. 2 Experienta similara. Cel putin un contract similar, derulat in ultimii 3 ani, in valoare minima de 196.565, 00 lei.Pentru dovada prestarii serviciilor similare, ofertantii vor prezenta cel putin o recomandare sau document constatator din partea beneficiarului, pentru prestarea serviciilor., Cerinta nr.3 Informatii personal-Declaratia referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., Cerinta nr.4.Personal cheie care va fi utilizat pentru contract.Se vor prezenta CV-uri cuprizand informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor cheie pentru indeplinirea contractului de servicii.Persoanele cheie responsabile de indeplinirea contractului sunt acele persoane care vor avea un rol esential in prestarea serviciilor solicitate prin specificatiile tehnice.Lista acestora si formatul CV-ului trebuie sa fie depuse in formatul standard indicat (format europass).Declaratii de disponibilitate, Cerinta nr.5 Alte certificari: -Certificat de atestare a calitatii de auditor financiar eliberat de CAFR, copie lizibila certificta''conform cu originalul''-Carnet de membru al CAFR vizat cu mentiunea ?activ? pentru anul 2012-copie;
-Certificat fiscal eliberat de Administratia financiara teritoriala la care este arondat sediul persoanei fizice/juridice-originalIn cazul in care auditorul financiar independent nu mai are calitatea de auditor financiar recunoscut de CAFR, beneficiarul va avea posibilitatea rezilierii unilaterale a contractului de servicii de audit, cerinta nr.6 Declaratie privind partea/partile care sunt indeplinite de subcontractanti ale subcontractantilor declarati, se vor lua in considerare daca se vor prezenta documente relevante pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit. Nota: In cazul in care, parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, atunci AC va solicita, la incheierea contractului de achizitie publicaprezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul AC, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propuneri, Cerinta nr.7 Prezentare Formularul 12H - Acord de asociere in vederea participarii la procedura de atribuire a contractului.Acest formular se va completa chiar daca ofertantul nu are nevoie de asociati executia lucrarilor. In acest caz se va preciza (pe formular)-Nu este cazulIn cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare se solicita legalizarea asocierii Cerinta nr. 1 Ofertantul va prezenta certificatele emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, conform ISO 9001 sau echivalent. Nota: Certificatele mai sus mentionate vor fi prezentate in copie lizibila certificata ?conform cu originalul? si vor fi valabile la data deschiderii ofertelor.Nu sunt acceptate situatiile in care ofertantul se afla in curs de certificare.In cazul unei asociatii, fiecare asociat va indeplini acest criteriu.Ofertantii trebuie sa ia toate masurile necesare pentru ca certificatul ISO 9001 sa-si pastreze valabilitatea pe toataperioada de derulare a contractului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: De pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.09.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.09.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 21.08.2012 08:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer