Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de audit pentru proiectul Sistem integrat de management al deseurilor solide din jud.Bacau


Detaliu pentru invitatia numarul 320495
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: JUDETUL BACAU
Numar invitatie: 320495/21.02.2012
Denumire contract: Servicii de audit pentru proiectul Sistem integrat de management al deseurilor solide din jud.Bacau
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL BACAUCod fiscal: 4455510, Adresa: Calea Marasesti nr.2, Bacau, Telefon: 0234-537200, Fax: 0234-535012
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea Marasesti nr.2, Bacau, Romania, cod postal: 600017, telefon: +40 234537200-241, fax: +40 234535012/ +40 234533097, persoana de contact: Costras Daniela
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Calea Marasesti nr.2, Bacau, Romania, cod postal: 600017
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de audit pentru proiectul Sistem integrat de management al deseurilor solide din jud.Bacau
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prestarea de servicii de audit pe perioada derularii proiectului: Sistem de management integrat al deseurilor solide in judetul Bacau, cod SMIS CSNR 27994
II.1.6) CPV: 79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 350, 234 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de: 7.004, 66 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor. Modul de constituire a garantiei de participare: Scrisoare de garantie emisa de o societate bancara sau de o societate de asigurari ? Formular nr. 15 ? original Ordin de plata ? confirmat de banca emitenta ? original. Pe ordinul de plata se va face mentiunea: Garantie de participare la licitatie Garantia de participare va fi depusa in contul Consiliul Judetean Bacau (cod fiscal 4455510) RO51TREZ0615006XXX000208, Trezoreria Bacau. In cazul in care operatorul economic depune contestatie la CNSC si aceasta este respinsa, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma stabilita prin art. 278^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, in cuantum de 3.502, 33 lei.
Garantie de buna executie
Se va constitui garantia de buna executie, in procent de 10 % din valoarea contractului, exclusiv TVA. Modul de constituire: Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari; Prin retineri uccessive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art.180 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modif.si complet.ulterioare.Mod de dovedire: Se va atasa Formularul 1(Declaratie privind eligibilitatea) - completat.Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006, cu modif.si complet.ulterioare.Mod de dovedire: Se va atasa Formularul 2(Declaratie privind nencadrarea in situatiile la art.181 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare)- completat.Cerinte obligatorii: - certificat privind plata taxelor si impozitelor la bugetul de stat- certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale.Certificatele vor fi prezentate in original sau copie lizibila semnata si stampilata "conf.cu originalul"Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii - eliberatede autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata impozitelor, taxelorsi contributiilor catre bugetul de stat si bugetul localin conformitate cu cerintele solicitatede autoritatea contractanta.Documentele vor fi prezentate cu traducere in limba romana de catre traducator autorizat in original sau copie lizibila semnata si stampilata "conf.cu originalul".Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederileart.182 din OUG nr. 34/2006, aprobata prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Documentele mai sus mentionate trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.In cazul in care, din documentele solicitate, reiese ca ofertantul are datorii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.Ofertantul /Ofertantul asociat /Subcontractantul /Tertul sustinator nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Mod de dovedire: Se va atasa Formularul 3 (Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare) completat.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Dragos Benea ? presedinte;Cosa Maricica ? vicepresedinte;Braneanu Dumitru ? vicepresedinte.Chiper Nina - coordonator UIPCostras Daniela - responsabil achizitii publice UIPOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa respecte regulile de concurenta, in vederea asigurarii unei competitii reale. In acest sens, vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Mod de dovedire: Se va atasa Formularul 4 (Certificat privind participarea la licitatie cu oferta independenta) completatOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca si sa cunoasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Mod de dovedire: Se va atasa Formularul 5 (Declaratie privind calitatea de participant la procedura) completat.Informatii privind subcontractantii: Ofertantul are dreptul de a include in propunerea tehnico-financiara posibilitatea de a subcontracta o parte din contract. In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, autoritatea contractanta va solicita, la incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnico-financiare initiale.In cazul in care parte/parti din contract sunt indeplinite de subcontractanti, indiferent de ponderea si specializarea acestora, se va completa Formular nr.19 ? Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractant si specializarea acestora si anexa alaturata;Informatii privind asocierea: Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligate sa isi prezinte asocierea intr-o forma legalizata. Fiecare dintre acestea isi asuma obligatia pentru oferta comuna si raspunde pentru orice consecinte ale viitorului contract de achizitie publica.Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, la deschiderea ofertelor va prezenta Formularul nr.20 -Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora, precumsi ?ACORDUL DE ASOCIERE in vederea participarii la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica?. Pentru persoanele juridice/fizice romane: Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati si autorizati pentru obiectul de activitate corespunzator exercitarii activitatii profesionale pentru indeplinirea contractului ce face obiectul prezentei proceduri.Mod de dovedire: 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul judetului in care este inregistrat operatorul economic, emis pana la data depunerii ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic.(original sau copie lizibila semnata si stampilata"conf.cu originalul").Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Pentru persoanele juridice/fizice straine: Operatorii economici participanti la procedura sa fie legal inregistrati si autorizati pentru obiectul de activitate corespunzator exercitarii activitatii profesionale pentru indeplinirea contractului ce face obiectul prezentei proceduriMod de dovedire: Se vor atasa copii dupa original insotite de traducerea autorizata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie globala de afaceri pe ultimii 3 ani(2008, 2009, 2010) sa fie de minim 600.000 lei.Pentru transformarea in Lei se va utiliza cursul mediu pentru anul respectiv (2008, 2009, 2010). Cursul mediu se calculeaza ca media aritmetica a ratelor medii lunare afisate pentru transformarea Euro in Lei, publicat pe site-ul www.bnr.ro (2008 ? 1 Eur = 3, 6827 Lei; 2009 - 1 Euro = 4, 2373 Lei; 2010 ? 1 Euro = 4, 209
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista princ.servicii prestate in ultimii 3 ani si lista anexa, care va contine valori, perioade de prestare, beneficiari indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati in care se vor marca vizibil contractele mentionate pentru dovedirea conditiilor minimale.Lista va fi insotitade max.3 documente/contracte/pv receptie care sa confirme prestarea de serv.de audit cu o val.tot. cumulata de min.300.000lei.Fisa experienta similara insotita de min.o recomandare/doc.constator/parti ale contractului, care sa ateste imlicare in derularea contractuluiPersonal in indeplinirea contractului: -coordonator echipa de audit(economist-min.5ani, membru activ CAFR in anul2012, exp.prof.in domeniul auditului ca si coord.echipa audit)-auditor financiar(economist-min.5ani, membru activ CAFR in anul 2012, exp.prof in domeniul auditului-min.3ani);
-expert contabil(econimist-min.3ani, membru CECCAR in anul 2012, exp.prof.ca expert contabil 1 an Ofertantii vor prezenta documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate, care confirma certificarea sistemului de management al calitatii firmelor ofertante, respectiv ISO 9001:2008 sau echivalent, valabil cel putin pana la data deschiderii ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.03.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.03.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
Data expedierii prezentei invitatii: 20.02.2012 10:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer