Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de audit pentru proiectul ?Sistem integrat de management al deseurilor in judetul Caras-Severin?


Detaliu pentru invitatia numarul 337349
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: JUDETUL CARAS-SEVERIN
Numar invitatie: 337349/15.10.2012
Denumire contract: Servicii de audit pentru proiectul ?Sistem integrat de management al deseurilor in judetul Caras-Severin?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL CARAS-SEVERINCod fiscal: 3227890, Adresa: Str. 1 Decembrie 1918, nr.1, Resita, Telefon: 0255216247, 0255211240/int.228, Fax: 0255216247
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. 1 Decembrie 1918, nr.1, Resita, Romania, cod postal: 320084, telefon: +4 0255211450, fax: +4 0255211450, persoana de contact: Naidan Victor
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Judetean Caras-Severin, Resita, P-ta 1 Decembrie 1918, nr. 1 cam.9
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de audit pentru proiectul ?Sistem integrat de management al deseurilor in judetul Caras-Severin?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul are ca obiect intocmirea rapoartelor de audit anuale privind cheltuielile si baza legala a acestora, in cadrul proiectului , , Sistem integrat de management al deseurilor in judetul Caras-Severin "
II.1.6) CPV: 79212000-3 - Servicii de auditare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 243, 956.11 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 4.800 lei, Garantia de participare se va exprima in lei si se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, Ordin de plata confirmat de banca emitenta insotit de un document care specifica destinatia, RO02TREZ1815006XXX000149- Trezoreria Resita, Documentul de constituire a garantiei se prezinta in original, in cuantumul de mai sus si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Perioada de valabilitate a garantiei de participare :90 de zile incepand de la termenul limita de depunere a ofertei . Garantia de participare va fi prezentata in original (Formularul 7 ? Scrisoare de garantie de participare).Garantia trebuie sa fie irevocabila. Scrisoarea de garantie de participare in original va fi: fie transmisa/depusa impreuna cu oferta, fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. In cazul in care ofertantul dovedeste ca este IMM atunci va beneficia de o reducere de 50% din valoarea garant. de participare conf. Legii nr.346/2004 privind IMM-urile. In acest sens ofertantul va depune in oferta sa o declaratie pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM-urilor conf. Form. 19 din sectiunea Formulare. In cazul unei asocieri, sunt considerati ofertanti tip IMM acei ofertanti pentru care toti membrii asocierii detin calitatea de IMM. Ofertele neinsotite de o Garantie de participare in cuantumul, forma si pentru perioada prevazute in documentatia de atribuire vor fi respinse de Autoritatea Contractanta.In cazul in care un operator economic depune contestatie la CNSC si aceasta este respinsa, acestuia din urma i se va retine suma de2.439, 56 lei din garantia de participare, conform art.2781 din O.U.G. nr. 34/2006.
Garantie de buna executie
Garantiadebuna executie reprezenta 10% din val tot.a contractului fara TVA, se constituie printr-un instrum.de garantare emis in conditiile legii de o soc bancara sau de o soc de asigurari (in original) sau prin retineri succesive din platile intermediare, conf. art. 90 alin. (1)-(3) din H.G. nr. 925/2006. Mod de constituire a gar.de buna executie va fi stabilita de comun acord.In cazul in care se constituie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, contractantul are obligatia de a deschide un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante la Trezoreria statului. Suma initiala care se depune de catre contr in contul de disponibil deschis este de 0, 5% din pretul contr.Pe parcursul indeplinirii contract, aut.contract urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil deschis prin retineri succesive din sum datorate si cuvenite contract pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind calitatea de participant la proceduraOperatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii si subcontractantii nominalizati in oferta (daca este cazul) trebuie sa completeze :1. Declaratia privind calitatea de participant la procedura - Formularul nr. 8 din Documentatia de atribuire - Sectiunea IV ? FormulareIn cazul in care operatorul economic este incadrat in categoria IMM atunci acesta trebuie sa prezinte documentele privind incadrarea in categoria IMM (daca este cazul), conform Legii 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare. Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii), precum si sustinatorii ofertantilor (daca este cazul) trebuie sa prezinte: - Declaratia privind eligibilitatea - Formularul nr.1 din Documentatia de atribuire - Sectiunea IV ? Formulare.Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii, ) trebuie sa prezinte : - Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 ? Formularul nr. 2 din Documentatia de atribuire - Sectiunea IV ? Formulare, - Certificatul de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent, din care sa reiasa ca nu are datorii in luna anterioara celei in care se depun ofertele, - Certificatul privind plata impozitelor si taxelor locale (autoritati fiscale si administrative), care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 ^1 din O.U.G. 34/2006 (Formularul nr.21 din Documentatia de atribuire -Sectiunea IV ? Formulare). Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Sorin Frunzaverde?presedinte CJCS, Ionesie Ghiorghioni?vicepresedinte CJCS, Ilie Iova?vicepresedinte CJCS, Ion Imbrescu?secretarul judetului, Darian Ciobanu ? director general CJCS, Filip Lavinia - sef serviciu CJCS, Victor Naidan?arhitect sef CJCS, Pavel Gina?director general CJCS, Lechici Dorina?sef serviciu CJCS, Fistea Flavius-consilier, CJCS, Ungureanu Adina ? sef serviciu CJCS, Motolan Martin?sef serviciu CJCS, Bitea Constantin?director executiv CJCS, Crista Mihai-consilier CJCS, Chivu Corina?consilier CJCS, Covaci Dumitru?consilier CJCS.Declaratie privind participarea la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 (Formularul nr.20 din Documentatia de atribuire - Sectiunea IV ? Formulare. Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii, ) trebuie sa prezinte: 1 Carnet de membru al Camerei Auditorilor Financiari din Romania (CAFR) cu mentiunea activ 2012 ? copie; 2. Autorizatie emisa de CAFR ? copie; 3. Certificatul constatator eliberat de Ministerul Justitiei? Oficiul Registrului Comertului sau documentul echivalent din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/ administratori si activitatile autorizate ? in copie conform cu originalul. Operatorul economic clasat pe primul loc va prezenta inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, certificatul emis de ORC in copie conform cu originalul.Pentru persoane juridice/fizice straine: Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii, ) trebuie sa prezinte: Documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, precum si documente oficiale care sa ateste obiectul de activitate. Documentele prezentate trebuie sa fie inregistrate / atestate la autoritatile competente ale tarii respective.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri a ofertantului pe ultimii 3 ani financiari (2009, 2010 si 2011), in domeniul de activitate aferent obiectului contractului , trebuie sa fie mai mare sau egala cu 487.912lei.Documente justificative: copii certificate pentru conformitate cu originalul, ale situatiilor financiare ale companiei (bilantul contabil, ) pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011). Situatiile financiare ale companiei trebuie sa fie: - inregistrate la organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, sau - insotite de raportul de audit elaborat de o persoana fizica/juridica acreditata pentru efectuarea auditului financiar-contabil. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana. Capacitatea economico financiara a unui operator economic poate fi sustinuta si de un tert sustinator , indiferent de natura juridica existenta intre ofertant si tertul sustinator.B.In cazul ofertantilor din categori
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani .Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a dus la bun sfarsit, in ultimii 3 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei: Maxim 3 contracte de audit financiar, la care participarea ofertantului a fost cel putin egala cu 243 000 lei, excl.TVA. Informatii detaliate privind prestarile de servicii in ultimii 3 ani: Pentru fiecare contract mentionat in lista Formularului nr.4a se vor atasa documente suport (documente constatatoare aferente acestora /alte documente care sa ateste implicarea in contract) de confirmare semnate si stampilate de catre beneficiari (autoritate contractanta sau client privat), care sa confirme prestarea serviciilor., Lista cu personalul propus pt realizarea contractului de serviciiOfertantul va avea la dispozitie o echipa formata din cel putin 2 membrii dintre care: a) Coordonator de Echipa ? Auditor Financiar -Calificari si abilitati ?Studii economice superioare de lunga durata - Experienta profesionala specifica ?Membru activ al CAFR in anul 2012 b) Expert contabil -Calificari si abilitati ?Studii economice superioare de lunga durata - Experienta profesionala specifica ?Membru activ al CECCAR in anul 2012
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP-www.e-licitatie.roatasata invitatie de participare in sectiunea documentatie si clarificari
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
Data expedierii prezentei invitatii: 12.10.2012 08:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer