Achizitie publica - Servicii de audit pentru proiectul ?Sistem integrat de management al deseurilor in judetul Caras-Severin?
Detaliu pentru invitatia numarul 337349
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 337349/15.10.2012
Denumire contract: Servicii de audit pentru proiectul ?Sistem integrat de management al deseurilor in judetul Caras-Severin?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL CARAS-SEVERINCod fiscal: 3227890, Adresa: Str. 1 Decembrie 1918, nr.1, Resita, Telefon: 0255216247, 0255211240/int.228, Fax: 0255216247
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. 1 Decembrie 1918, nr.1, Resita, Romania, cod postal: 320084, telefon: +4 0255211450, fax: +4 0255211450, persoana de contact: Naidan Victor
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Judetean Caras-Severin, Resita, P-ta 1 Decembrie 1918, nr. 1 cam.9
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de audit pentru proiectul ?Sistem integrat de management al deseurilor in judetul Caras-Severin?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul are ca obiect intocmirea rapoartelor de audit anuale privind cheltuielile si baza legala a acestora, in cadrul proiectului , , Sistem integrat de management al deseurilor in judetul Caras-Severin "
II.1.6) CPV: 79212000-3 - Servicii de auditare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 243, 956.11 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 4.800 lei, Garantia de participare se va exprima in lei si se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, Ordin de plata confirmat de banca emitenta insotit de un document care specifica destinatia, RO02TREZ1815006XXX000149- Trezoreria Resita, Documentul de constituire a garantiei se prezinta in original, in cuantumul de mai sus si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Perioada de valabilitate a garantiei de participare :90 de zile incepand de la termenul limita de depunere a ofertei . Garantia de participare va fi prezentata in original (Formularul 7 ? Scrisoare de garantie de participare).Garantia trebuie sa fie irevocabila. Scrisoarea de garantie de participare in original va fi: fie transmisa/depusa impreuna cu oferta, fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. In cazul in care ofertantul dovedeste ca este IMM atunci va beneficia de o reducere de 50% din valoarea garant. de participare conf. Legii nr.346/2004 privind IMM-urile. In acest sens ofertantul va depune in oferta sa o declaratie pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM-urilor conf. Form. 19 din sectiunea Formulare. In cazul unei asocieri, sunt considerati ofertanti tip IMM acei ofertanti pentru care toti membrii asocierii detin calitatea de IMM. Ofertele neinsotite de o Garantie de participare in cuantumul, forma si pentru perioada prevazute in documentatia de atribuire vor fi respinse de Autoritatea Contractanta.In cazul in care un operator economic depune contestatie la CNSC si aceasta este respinsa, acestuia din urma i se va retine suma de2.439, 56 lei din garantia de participare, conform art.2781 din O.U.G. nr. 34/2006.
Garantie de buna executie
Garantiadebuna executie reprezenta 10% din val tot.a contractului fara TVA, se constituie printr-un instrum.de garantare emis in conditiile legii de o soc bancara sau de o soc de asigurari (in original) sau prin retineri succesive din platile intermediare, conf. art. 90 alin. (1)-(3) din H.G. nr. 925/2006. Mod de constituire a gar.de buna executie va fi stabilita de comun acord.In cazul in care se constituie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, contractantul are obligatia de a deschide un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante la Trezoreria statului. Suma initiala care se depune de catre contr in contul de disponibil deschis este de 0, 5% din pretul contr.Pe parcursul indeplinirii contract, aut.contract urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil deschis prin retineri succesive din sum datorate si cuvenite contract pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri a ofertantului pe ultimii 3 ani financiari (2009, 2010 si 2011), in domeniul de activitate aferent obiectului contractului , trebuie sa fie mai mare sau egala cu 487.912lei.Documente justificative: copii certificate pentru conformitate cu originalul, ale situatiilor financiare ale companiei (bilantul contabil, ) pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011). Situatiile financiare ale companiei trebuie sa fie: - inregistrate la organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, sau - insotite de raportul de audit elaborat de o persoana fizica/juridica acreditata pentru efectuarea auditului financiar-contabil. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana. Capacitatea economico financiara a unui operator economic poate fi sustinuta si de un tert sustinator , indiferent de natura juridica existenta intre ofertant si tertul sustinator.B.In cazul ofertantilor din categori
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani .Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a dus la bun sfarsit, in ultimii 3 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei: Maxim 3 contracte de audit financiar, la care participarea ofertantului a fost cel putin egala cu 243 000 lei, excl.TVA. Informatii detaliate privind prestarile de servicii in ultimii 3 ani: Pentru fiecare contract mentionat in lista Formularului nr.4a se vor atasa documente suport (documente constatatoare aferente acestora /alte documente care sa ateste implicarea in contract) de confirmare semnate si stampilate de catre beneficiari (autoritate contractanta sau client privat), care sa confirme prestarea serviciilor., Lista cu personalul propus pt realizarea contractului de serviciiOfertantul va avea la dispozitie o echipa formata din cel putin 2 membrii dintre care: a) Coordonator de Echipa ? Auditor Financiar -Calificari si abilitati ?Studii economice superioare de lunga durata - Experienta profesionala specifica ?Membru activ al CAFR in anul 2012 b) Expert contabil -Calificari si abilitati ?Studii economice superioare de lunga durata - Experienta profesionala specifica ?Membru activ al CECCAR in anul 2012
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP-www.e-licitatie.roatasata invitatie de participare in sectiunea documentatie si clarificari
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
Data expedierii prezentei invitatii: 12.10.2012 08:37