Achizitie publica - Servicii de audit pentru proiectului "Reabilitare infrastructura de strazi in municipiul Moinesti"
Detaliu pentru invitatia numarul 319868
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 319868/03.02.2012
Denumire contract: Servicii de audit pentru proiectului "Reabilitare infrastructura de strazi in municipiul Moinesti"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPrimaria municipiului MoinestiCod fiscal: 4591490, Adresa: str. V. Alecsandri, nr. 14, Moinesti, Telefon: 0234363680, Fax: 0234365428
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. V. Alecsandri, nr. 14, Moinesti, Romania, cod postal: 605400, telefon: +40 234363680, fax: +40 234365428, persoana de contact: Rodica Bejan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de audit pentru proiectului "Reabilitare infrastructura de strazi in municipiul Moinesti"
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de audit in cadrul proiectului: "Reabilitare infrastructura de strazi in municipiul Moinesti" - cod SMIS 6955. Natura serviciilor: - servicii de auditare intermediara;
- servicii de auditare finala pentru proiect
II.1.6) CPV: 79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 145, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
2.900 leiPer. de valabilitate: egala cu per.de valabilitate a ofertei (60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor).Formele de constituire a garantiei de participare care vor fi acceptate: -prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara sau de o soc. de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in D.A., conform Formular nr. 21.Nota: in cazul in care se opteaza pt constituirea garantiei prin aceasta modalitate, scrisoarea de garantie va fi transmisa, in original, la sediul A.C.pana la data si ora limita de deschidere(vizualizare) a ofertelor in SEAP mentionate in invitatia de participare, insotita de o scrisoare de inaintare - formular 23.-prin depunerea unui ordin de plata/fila CEC cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor(cont garantie: RO 90TREZ0635006XXX000061, deschis la Trez. Moinesti), CF 4591490.Nota: in aceasta situatie se va atasa la documentele depuse si dovada constituirii garantiei de participare in format electronic. Daca din motive tehnice nu este posibil se va transmite prin fax la nr. 0234365428 pana la data si ora limita de deschidere (vizualizare) a ofertelor in SEAP mentionate in invitatia de participare.Iin cazul in care se depune o contestatie la CNSC, Autoritatea Contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 1, 450 lei cf. Art.2781, alin.(1), litera a) din OUG 34/2006, introdus prin OUG76/2010.IMM-urile /Grupul format exclusiv din operatori economici in categoria IMM, persoane fizice/juridice romane ori straine care depun oferta comuna beneficiaza de reducere de 50% la garantia de participare.Pentru a face dovada incadrarii in categoria IMM, ofertantii vor completa Formularul 20 din sectiuneaFormulare, conform anexelor 1 si 2 din Legea 346/2004
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului fara TVASe va constitui fie prin: ?scrisoare de garantie bancara de buna executie, emisa in conditiile legii de o soc.bancara sau o soc. de asigurari. ? Formular 22fie prin: ?retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale (ofertantul castigator are obligatia de a deschide un cont de disponibil distinct la dispozitia A.C., la Trezorerie iar suma initiala care se depune nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contr.). Pe parcursul indeplinirii contractului A.C. urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie.Nota: IMM-urile / Grupul format exclusiv din op. econ. Incadrati in cat. IMM, pers. fizice/jur. romane ori straine care depun oferta comuna beneficiaza de reducere de 50%.Ofertantul va opta pentru una din cele doua modalitati de constituire si va mentiona acest lucru in cadrul prop. tehnice.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind neincadrarea la art. 180 (formular 1) si 181 (formular 2) din OUG 34/2006; Certificat eliberat de ANAF privind indepl. oblig. fiscale de plata la bugetul consolidat de stat-scadent in luna anterioara celei in care se depun ofertele; Certificat eliberat de APL privind indepl. oblig fiscale de plata catre bugetele locale - scadent in luna anterioara celei in care se depun ofertele; Documente echivalente pt operatori economici nerezidenti + certificat de rezidenta fiscala (valabil pt. 2011); Declaratie privind calitatea de participant la procedura - formular 3; Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea la art. 69*1 din OUG 34/2006 (formular 4) pentru ofertanti/asociati/subcontractanti/terti sustinatori; Persoane cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Primar: Ing. Viorel Ilie, Secretar: Jr. Neculai Catana, Consilier juridic: Anghel Elena, Sef Serviciu UATAP: Ing. Iustina Petecuta, Director Economic: Ec. Gheorghe Chirea.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (formular 5) Certificat Constatator ORC valabil la data deschiderii ofertelor(obiectul de activitate sa includa domeniul aferent obiectului contractului) - sau echivalent pentru persoane juridice/fizice straine. NOTA: Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, prezentarea pentru conformitate a documentului in original sau copie legalizata; Certificat de atestare a calitatii de auditor financiar eliberat de CAFR; Carnet de membru CAFR vizat cu mentiunea activ valabil pt 2011;Note: - Toate certificatele/documentele/formularele mentionate mai sus trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatia in vigoare si valabile la data deschiderii ofertelor, conform prevederilor organelor emitente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1: Media cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani financiari incheiati (2008, 2009, 2010, sau 2009, 2010, 2011 - daca este cazul) a ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna) trebuie sa fie de 290.000 lei.Pentru prezentarea cifrei de afaceri echivalenta lei/euro este urmatoarea: Curs mediu anualANUL CURS RON/EURO2008 3, 68272009 4, 23732010 4, 2099(20114, 2379)Operatorii economici care se incadreaza in categoria IMM beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind nivelul cifrei de afaceri, Cerinta 2: Situatiile financiare pentru anii 2008, 2009, 2010 (sau 2009, 2010, 2011 - daca este cazul), Informatii privind asocierea: Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna atunci capacitatea economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria IMM se va analiza cu privire la fiecare asociat in parte. Daca toti asociatii se incadreaza in mod individual in categoria IMM acestia beneficiaza de reducere de 50% a cerintei privind nivelul cifrei de afaceri, Informatii privind sustinerea economica si financiara: Capacitatea economica si financiara a operatorului economic sau a grupului de operatori economici, poate fi sustinuta si de un tert, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva.Persoana care asigura sustinerea economica si financiara nu trebuie sa se afle in situatiile care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit a, c1 si d din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1: Operatorii economici vor face dovada prestarii in ultimii 3 ani (calculati pana la data publicarii invitatiei in SEAP), a unor servicii de natura similara, duse la bun sfarsit, in valoare de 145.000 lei, fara TVA.In acest sens, se va prezenta cel putin un document/contract (parti relevante ale acestuia) / pv de receptie.Prin formula ?servicii duse la bun sfarsit? se inteleg servicii receptionate partial sau servicii receptionate la sfarsitul prestarii.Nota: Partile relevante ale contractului sunt cele care contin cel putin: partile contractante, obiectul contractului, durata contractului, pretul contractului, precum si pagina finala cu semnaturi., Cerinta 2: Ofertantul trebuie sa dispuna de resursele umane considerate de Autoritatea Contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului (personal de specialitate si experticare vor avea roluri esentiale in indeplinirea contractului): Se solicita cel putin un Auditor certificat de C.A.F.R., membru activ, care sa faca dovada implicarii in cel putin 1 contract de natura similara., Informatii privind asocierea: Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna atunci capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria IMM se va analiza cu privire la fiecare asociat in parte., Informatii privind sustinerea tehnica si /sau profesionala: Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic sau a grupului de operatori economici, poate fi sustinuta si de un tert, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva.Persoana care asigura sustinerea tehnica si/sau profesionala nu trebuie sa se afle in situatiile care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit a, c1 si d din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP, sau gratuit de la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.02.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 14.04.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 01.02.2012 14:05