Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de audit proiect "Modernizare drumuri in orasul Voluntari


Detaliu pentru invitatia numarul 337984
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ORAS VOLUNTARI
Numar invitatie: 337984/22.10.2012
Denumire contract: Servicii de audit proiect "Modernizare drumuri in orasul Voluntari
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORAS VOLUNTARICod fiscal: 4283481, Adresa: B-dul Voluntari, nr.74, Oras Voluntari, Judetul Ilfov, Voluntari, Telefon: 021270.4770, Fax: 021270.4644
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Voluntari, nr.74, Oras Voluntari, Judetul Ilfov, Voluntari, Romania, cod postal: 077190, telefon: +40 314036118, fax: +40 212704644, persoana de contact: Carmen Mariana Gavrila
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-dul Voluntari, nr.74, Oras Voluntari, Judetul Ilfov
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de audit proiect "Modernizare drumuri in orasul Voluntari
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul are in vedere asigurarea de servicii de auditare financiara pentru implementarea proiectului "Modernizare drumuri in orasul Voluntari", in conformitate cu normele si regulamentele Programului Operational Regional.
II.1.6) CPV: 79212000-3 - Servicii de auditare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 163, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantum de 3.260 lei, pentru o perioada de 90 de zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul in care operatrul economic constituie garantia de participare in moneda euro echivalenta leu/euro ce se va lua in considerare se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. In masura in care CNSC respinge contestatia depusa de operatorul economic in cadrul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a ofertantului contestator suma de 1.630 lei. Garantia de participare se poate constitui si prin ordin de plata in contul RO31TREZ4215006XXX000267 deschis la Trezoreria Ilfov.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie :5% din valoarea fara TVA a contractului, Modul de constituire a garantiei de buna executie : printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii, in favoarea autoritatii contractante de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, sau prin retineri successive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului, din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia. Suma initiala care se va depune de catre contractant in contul astfel deschis nu va fi mai mica de 0, 5% din valoarea contractului fara TVA
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 (Formularul 1);Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 (Formularul 2);Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1(Formularul 3)Persoane care detin functii de decizie in cadrul Primariei orasului Voluntari sunt: Florentin Costel Pandele - PRIMAR, Costache Constantin - VICEPRIMAR, Iordache Cristina - SECRETAR, Simion Eugen- DIRECTOR ECONOMIC, Barbu Mihai, Bogaciu Ion, Chinta Marinel, Constantin Niculae, Dinu Florea, Dobrescu Georgeta, Dorobantu Victorita, Dumitru Emil, Iordache Viorel, Leasa George Daniel, Lepadatu Lia, Majeru Crina, Mincu Constantin, Peia Ninel, Tone Florina Cosmina, Vaida Iulius, Vitalariu Adriana Catalina, Zica Florentina ? CONSILIERI LOCALI, Georgescu Carmen, Stelniceanu Dragos, Toma Florentina, Mitroi Cristinel, Dumitru Mariana, Julea Ana, Niculae Nicoleta, Gaina Nelu, Preda Florin, Preda Mircea, Dorobantu Nicu, Nica Florin ? angajati ai autoritatii contractante;Fiecare ofertant individual, ofertant asociat sau tert este obligat sa prezinte aceste documente;Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Formularul 4);Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor locale si alte venituri la bugetul local si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice) - formular tip emis de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original sau copii conform cu originalul. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inainte de depunerea ofertei. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. In cazul in care oferta este depusa de catre o asociere, atunci fiecare operator economic trebuie sa fie autorizat sa desfasoare partea sa din contract.In cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevderile alin.(1), de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului/ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederile art.180 si ale art. 181 lit.a), c^1) si d). In cazul unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. In cazul depunerii documentelor in copie simpla autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale - se solicita ca media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani pentru care exista exercitiu financiar incheiat, sa fie cel putin egala sau mai mare de 326.000 lei. Conversia leu-valuta se face prin raportare la cursul mediu BNR/BCE aferent fiecarui an in parte. In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in categoria IMM-urilor beneficiaza de reducere cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri., Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani pentru care exista exercitiu financiar incheiat, vizate si inregistrate la organele competente, in copie ?conform cu originalul?. Ofertantii nerezidenti vor prezenta bilanturile contabile pentru ultimii 3 ani pentru care exista exercitiu financiar incheiat insotit de raportul auditorilor financiari si contabililor autorizati sau de cenzorii societatii, dupa caz, din care sa rezulte conformitatea, sub toate aspectele semnificative a valorilor reprezentand activele circulante, datoriilor curente si veniturilor din exploatare reflectate in acestea. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traducerea autorizata si legalizata a documentelor solicitate mai sus.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara - Sa faca dovada ca in ultimii 3 ani a a executat si dus la bun sfarsit unul sau mai multe contracte de servicii similare cu o valoare cumulata cel putin egala sau mai mare decat valoarea estimata a contractului. Vor fi prezentate certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de clientul privat beneficiar din care sa reiasa obiectul contractului si perioadele de executie insotite de p.v. de receptie si recomandari., Ofertantul va prezenta o lista cu personalul de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut in vederea indeplinirii contractului, respectiv cel putin un auditor financiar care sa indeplineasca urmatoarele conditii cumulative : certificat de atestare a calitatii de auditor financiar eliberat de Camera Auditorilor Financiari din Romania; sa fie auditor activ la data ofertarii. In acest sens se va depune copie de pe carnetul de membru CAFR pentru anul 2012; sa faca dovada auditarii operatiunilor financiare aferente pentru minimum un proiect similar.Se vor prezenta : diplome de studii, documente din care sa reiasa experienta relevanta in domeniu, CV Europass, document din care sa reiasa relatia cu ofertantul. Certificat ISO 9001/2008 sau certificat echivalent emis de organismele abilitate in alte state ale UE. Nu se accepta ofertantii in curs de certificare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: online SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.11.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.11.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 22.10.2012 12:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer