Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de audit proiectul ?Centrul Social Educativ pentru Persoane cu Dizabilitati Iasi"


Detaliu pentru invitatia numarul 252466
Autoritate contractanta
JUDETUL IASI
Cod de identificare fiscala: 4540712
Adresa: Bulevardul Stefan cel Mare si Sfant, nr.69, Iasi
Telefon: 0232/235.100
Fax: 0232/214.425, 210.336;
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Servicii de audit proiectul ?Centrul Social Educativ pentru Persoane cu Dizabilitati Iasi"
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Contract de achizitie publica de servicii de audit in cadrul proiectului ?Centrul Social Educativ pentru Persoane cu Dizabilitati Iasi?, cod SMIS 2074.Finantat prin: Fonduri Structurale ?Programul Operational Regional 2007-2013, Axa Prioritara 3 ? ?Infrastructura serviciilor sociale? ? Domeniul major de interventie ?Reabilitarea/ modernizarea/ dezvoltarea si echiparea infrastructurii serviciilor sociale?
Stare procedura: In desfasurare
Data publicarii: 14.05.2010 14:00
Data limita de depunere a ofertelor: 28.05.2010 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: CONSILIUL JUDETEAN IASI, cod fiscal 4540712Bd. Stefan cel Mare si Sfant, nr. 69Iasi Cod postal: 700075
Data si ora deschiderii ofertelor: 28.05.2010 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: CONSILIUL JUDETEAN IASI, cod fiscal 4540712Bd. Stefan cel Mare si Sfant, nr. 69Iasi Cod postal: 700075
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Valoare estimata: 19, 005.38 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
- Neincadrare in situatia prevazuta la art.180 si 181 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006;
- Certificat de inregistrare (CUI);
- Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;
- Lista personalului responsabil ? ?cheie? care va fi angajat in cadrul contractului;
- Certificat de atestare a calitatii de auditor financiar eliberat de CAFR;
- Carnet de membru al CAFR vizat cu mentiunea ?Activ? pentru anul respectiv;
- Declaratie pe propria raspundere a auditorului financiar din care sa rezulte ca nu a fost sanctionat in ultimii 3 ani de catre Departamentul de Monitorizare si competenta profesionala al CAFR;
- Demonstrarea capacitatii printr-un contract al carui obiect a fost prestarea de servicii similare, incheiat si finalizat in ultimii trei ani;
- Prezentarea unei recomandari/ document constatator/ proces verbal de receptie din partea beneficiarului.
SEAP sau sediul autoritatii contractante
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer