Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de audit ?REABILITAREA ?I MODERNIZAREA DRUMULUI INTERJUDETEAN DJ 248 IS-VS?


Detaliu pentru invitatia numarul 218837
Autoritate contractanta
JUDETUL IASI
Cod de identificare fiscala: 4540712
Adresa: Bulevardul Stefan cel Mare si Sfant, nr.69, Iasi
Telefon: 0232/235.100
Fax: 0232/214.425, 210.336;
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Servicii de audit ?REABILITAREA ?I MODERNIZAREA DRUMULUIINTERJUDETEAN DJ 248 IS-VS?
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 79212000-3 - Servicii de auditare (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Contract de achizitie deservicii de auditin cadrul proiectului: ?REABILITAREA ?I MODERNIZAREA DRUMULUIINTERJUDETEAN DJ 248 -IA?I - VASLUI? COD SMIS: 964Sursele de finantare ale contractului ce urmeaza a fi atribuit: -Fonduri Structurale ?Programul Operational Regional 2007-2013, Axa Prioritara 2 ? ?Imbunatatirea infrastructuriide transport regionale si locale?;
- Bugetul Local
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 08.07.2009 15:01
Data limita de depunere a ofertelor: 20.07.2009 14:00
Adresa la care se transmit ofertele: CONSILIUL JUDETEAN IASIBd. Stefan cel Mare si Sfant, nr. 69, IasiCod postal: 700075
Data si ora deschiderii ofertelor: 21.07.2009 09:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: CONSILIUL JUDETEAN IASIBd. Stefan cel Mare si Sfant, nr. 69, IasiCod postal: 700075
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 84, 685.71 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
- Neincadrarea in situatia prevazuta la art.180 si 181 din OUG nr.34/2006, - Ofertantul trebuie sa fie abilitat sa presteze activitati de natura celor solicitate prin specificatiile tehnice incluse în caietul de sarcini;
- Prezentarea bilantului contabil pentru ultimul an financiar incheiat;
- Serviciile ce fac obiectul contractului atribuit prin prezenta procedura de achizitie pot fi prestate numai de catre o persoana fizica sau juridicamembra a Camerei Auditorilor Financiari Romani(CAFR), si inscrisa in Registul Auditorilor Financiari, cu viza la zi;
- Demonstrarea capacitatii princel putincontract similar prestat in cadrul unor proiecte finantate din fonduri europene, incheiat si finalizat in ultimii trei ani. (Ofertantul este obligat sa depuna contractulde servicii similare, in copie);
- Prezentarea cel putin a 1 recomandare, 1 document constatator sau proces verbal de receptie din partea beneficiarului, pentru prestarea serviciilor.
SEAP sau sediul autoritatii contractante
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer