Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de audit si asistenta (consultanta) pentru elaborarea situatiilor financiare aferente exercitiului financiar 01.01.2012 ? 31.12.2012


Detaliu pentru invitatia numarul 344138
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Regia Autonoma de Transport Bucuresti
Numar invitatie: 344138/20.03.2013
Denumire contract: Servicii de audit si asistenta (consultanta) pentru elaborarea situatiilor financiare aferente exercitiului financiar 01.01.2012 ? 31.12.2012
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialRegia Autonoma de Transport BucurestiCod fiscal: 1589886, Adresa: B-dul Dinicu Golescu nr. 1 Sector 1, Bucuresti, Telefon: +40 0213074120, Fax: +40 0213074555
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Dinicu Golescu nr. 1 Sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: RO010861, telefon: +4 021-3074120, fax: +4 021-3074555, persoana de contact: RADU JIANU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Regia Autonoma de Transport Bucuresti Serviciul Achizitii Publice etaj 6B-dul Dinicu Golescu nr. 1 Sector 1, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de audit si asistenta (consultanta) pentru elaborarea situatiilor financiare aferente exercitiului financiar 01.01.2012 ? 31.12.2012
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de audit si asistenta (consultanta) pentru elaborarea situatiilor financiare aferente exercitiului financiar 01.01.2012 ? 31.12.2012
II.1.6) CPV: 79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 98, 750 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare(GP): 1.900 lei. Perioada de valabilitate a GP: 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor, cu posibilitatea de prelungire la cererea autoritatii contractante(AC). Mod de constituire: instrument de garantare, irevocabil, emis in conditile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari; acesta se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire;lichiditati depuse la casieria AC, doar pentru sume pana la 5.000 lei;ordin de plata, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data si ora limita stabilita pentru deschiderea ofertelor.Plata se face in contul nr.RO50BRDE410SV84247194100, deschis la BRD Agentia Stirbei Voda?Bucuresti.AC are dreptul de a retine GP, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii ofertantul si-a retras oferta in perioada de valabilitate a acesteia;oferta sa fiind stabilita castigatoare nu a constituit GBE in perioada de valabilitate a ofertei, oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei;ofertantul a depus la CNSC o contestatie in legatura cu procedura mai sus mentionata, iar CNSC a respins contestatia respectiva in conf. cu preved art.278 din OUG34/2006. In acest caz, AC va retine contestatorului din GP o suma raportata la valoarea estimata, in conf. cu prevederile art.278^1, al.(1) din OUG nr.34/2006. GP se elibereaza conform art.88 din HG925/2006. Restituirea GP se face pe baza unei cereri depuse la sediul RATB-Serv Achizitii Publice indicand nr. de cont si banca unde se vor vira banii si denumirea procedurii.Echivalenta pentru o GP depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului, fara TVA, si se va constitui conform art.90 din HG 925/2006. Pentru sume reduse ca valoare garantia de buna executie se poate constitui si prin depunerea sumei la casieria RATB. Garantia de buna executie se prezinta autoritatii contractante in termen de 7 zile de la data semnarii contractului de catre ambele parti.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 - Formularul 3;2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006-Formularul 4;3. Declaratie pe propria raspundere privind respectarea prevederilor art. 69^1 din OUG 34/2006- se va completa si prezenta Formularul 5. Declaratie se va completa de catre ofertant si, dupa caz, de asociat/subcontractant/tert sustinator.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Adrian Mihai Campurean-Director General, Aron Gheorghe-Director Exploatare si Siguranta Circulatiei, Dabu Geani-Director Infrastructura, Chiru Virgil-Director Economic, Osman Deniz - Director Comercial, Cristina Elena Oprea? Sef Serviciu Juridic Contencios, Jianu Radu Viorel- Sef Departament Marketing Achizitii Publice, Dorin Letea - Sef Serviciu Achizitii Publice, Jugureanu Emanuela- Sef Birou Contracte, Mindrila George -Sef Birou Plan Analiza, Gheorghe Mariana Daniela - Sef Birou Contracte si Avize de Legalitate, Isac Marius - Consilier Juridic, Neagu Monica- Consilier Juridic, Iordan Elena - Lucia - Consilier Juridic Biroul Contracte, Tabacu Mihai - Sebastian -Economist Biroul Contrate, Dinica Iulian - Alexandru -Sef Birou Ofertare, Dascalu Cora - Elena -Referent Birou Ofertare, Chiru Cosmin - Virgil -Economist Birou Ofertare, Barta Florin -Sef Serviciu Contabilitate, Tanasescu Liana-Sef Birou Contabilitate, Badea Roxana -Sef Birou Contabilitatea Materialelor, Mirea Cristina -Sef Birou Urmarire Debitori; Persoanele care aproba bugetul sunt Directorul General si Directorul Economic.4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr.314/2010-se va completa si prezenta Formularul 6 Persoane juridice/fizice romane: Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul in a carui raza de activitate isi are sediul ofertantul, din care sa rezulte o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesionalCertificatul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii, sa prezinte documentul in original sau copie legalizata, in situatia in care acesta a fost prezentat in forma?copie conform cu originalul?.Persoane juridice /fizice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale - Cifra de afaceri globala pe ultimii 3 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani. Ofertantul trebuie sa dovedeasca ca in ultimi 3 ani a indeplinit cel putin un contract avand ca obiect prestarea servicilor de audit si asistenta pt. elaborarea situatiilor financiare. Se va completa si prezenta Formularul 8 impreuna cu anexa din sectiunea ?Formulare?., Cel putin 1 recomandare/certificat/document emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar care sa ateste participarea ofertantului la misiuni de audit si asistenta pt. elaborarea situatilor financiare. Aceasta recomandare nu va fi mai veche de 3 ani si va fi aferenta uneia dintre pozitiile prezentate in lista principalelor prestari de servicii similare din ultimii 3 ani.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.04.2013 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.04.2013 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 01.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 20.03.2013 13:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer