Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de audit tehnic si financiar al proiectului ?Registrul Electronic National al Nomenclaturilor Stradale (RENNS)? cod SMIS 37880


Detaliu pentru invitatia numarul 341530
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: AGENTIA NATIONALA DE CADASTRU SI PUBLICITATE IMOBILIARA
Numar invitatie: 341530/03.01.2013
Denumire contract: Servicii de audit tehnic si financiar al proiectului ?Registrul Electronic National al Nomenclaturilor Stradale (RENNS)? cod SMIS 37880
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA NATIONALA DE CADASTRU SI PUBLICITATE IMOBILIARACod fiscal: 9051601, Adresa: Splaiul Independentei, nr.202A, Sect.6, Bucuresti, Telefon: +40 213152520, Fax: +40 213152520
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Splaiul Independentei, nr.202A, Sect.6, Bucuresti, Romania, cod postal: 7000, telefon: +40 213152520, fax: +40 213152520, persoana de contact: Palangean Daniela
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de audit tehnic si financiar al proiectului ?Registrul Electronic National al Nomenclaturilor Stradale (RENNS)? cod SMIS 37880
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prestarea serviciilor de audit tehnic (in domeniul IT&C) si financiar al proiectului Registrul Electronic National al Nomenclaturilor Stradale (RENNS), proiect co-finantat din Fondul Social European prin Programul Operational Dezvoltarea Capacitatii Administrative, axa prioritara 2 ? Imbunatatirea capacitatii si eficientei furnizarii serviciilor publice, cu accesul pus pe procesul de descentralizare, domeniul major de interventie 2.2 ? Imbunatatirea calitatii si eficientei furnizarii serviciilor
II.1.6) CPV: 72810000-1 - Servicii de audit informatic (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 144, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum garantie de participare: 2.800, 00 Lei.Perioada valabilitate garantie: 90 de zile de la termen limita pt primire oferte.Forma de constituire gar de particip: scrisoare de gar bancara/ instrum de garant emis in favoarea AC si in cond legii de o soc bancara/ de asigurari din Romania sau din strainatate sau OP in contul AC, sau prin virament bancar in cont RO63TREZ7005005XXX000970 deschis la ATCPMB, cu cond ca op econ sa ia toate mas pt a depune suma solicitata la lit.a.1 in timp util.Op va prez OP avizat de banca emitenta in original. In caz contrar, oferta va fi respinsa.Nota: 1.IMM pot solicita reduc cu 50% a gar de particip prin prezent docum justificative coresp. In acest caz, gar de particip va fi insotita de declaratia pe propria raspundere a reprez legal/legali al/ai intreprinderii interesate priv incadrarea in categoria IMM, cf model din Lg 346/2004 cu modif si compl ult.2.In cazul asocierii a 2 sau mai multi op econ, fiecare IMM, asoc rezultata benef de reducerile prevaz la art.16, alin2 din Lg. 346/2004. In sit asocierii unui IMM cu o soc com care nu face parte din categ IMM, nu se pot aplica prev art16 alin2 din Lg 346/2004.3.In cazul ofertantilor care se asociaza pt depunereoferta comuna, gar de particip poate fi constituita pe numele oricaruia dintre op econ asociati.4.AC va elibera/restitui gar de particip cf prev art. 88 din HG 925/2006.5.Cuantum ce se va retine din gar de particip cf art. 278^1 din O.U.G. nr. 34/2006 in cazul resping unei contestatii: intre 63.000 lei si 420.000 lei incl- 1% din ac val;6. In cazul constituirii gar de particip printr-un instrum de garant emis de o soc bancara/soc de asigurari se va completa Formular 10 sau un alt model care sa contina minim datele din acest formular.Gar de particip se depune in original (la adresa mentionata la pct I.1), precum si scanata in SEAP, sectiunea Documente de calificare.Calcul echivalenta Lei/alta moneda se face la curs BNR la data publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea totala a contractului, fara TVA, conform art 89 din HG 2005/2006.Garantia de buna executie se constituie prin printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91- 92 din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art.180 din O.U.G.34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire: -Se va prezenta declaratie privind eligibilitatea Formularul nr. 1 semnat si stampilat;
-Se va prezenta cazierul judiciar si cazierul fiscal pentru operatorul economic - original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;Cerinta nr. 2Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire: -Se va prezenta declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 lit. a), c)1 si d) din OUG nr. 34/2006: Completarea si prezentarea Formularul nr. 2 semnat si stampilat;
-Se va prezenta Certificatul eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale exigibile de plata catre bugetul de stat, in luna anterioara celei in care se depune oferta - original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?-Se va prezenta Certificatul eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile exigibile de plata catre bugetul local, in luna anterioara celei in care se depune oferta - original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?-Se va prezenta certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelul ANRMAP nr. 314/2010: Formularulnr. 2A semnat si stampilat-Se va prezenta declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare: Formularul nr. 2B semnat si stampilat. Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Marius Arthur URSU, Elena Ungureanu, Camelia Zisu, Silviu Raduta, Daniel Lucian Grigore, Daniela Palangean, Marian Cernea Simion, Gabriel Cosmeanu, Nicoleta CercelaruNote: 1)In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele solicitate la acest capitol2)Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art.181 lit.a), c)1 si d)din OUG nr.34/2006 vor fi prezentate si de catre tertul sustinator, daca este cazul;3)Documentele privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006 vor fi prezentate si de catre tertul sustinator, daca este cazul;4)Declaratia privind neincadrarea in prev. art. 691din OUG 34/2006, se va prezenta atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul;5)Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare;6)Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse;7)Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de aprezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul in curs, ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana. 7Prezentarea de documente care dovedesc forma de inregistrare in calitate de operator economic.Modalitatea de indeplinire : ?Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate - original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificatul constatator trebuie sa contina date reale/actuale, respectiv sa se afle in termen de valabilitate la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Note: 1)In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele solicitate la acest capitol;2)In cazul persoanelor fizice autorizate se vaprezenta autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract;3)In situatia in care ofertantul nu este afiliat la nicio organizatie profesionala, punctul 2 din aceasta sectiune nu este aplicabil;4)Operatoriieconomici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Note: 1. In situatia in care operatorul economic participant la procedura intra in categoria IMM, beneficiaza de 50% reducere din cuantumul cerintei privind cifra de afaceri.2. Pentru operatorii economici nerezidenti, in masura in care publicarea bilanturilor contabile nu este prevazuta de legislatia tarii de origine/tarii in care este stabilit operatorul economic, atunci acesta va prezenta alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorului economic.3. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana, Prezentarea informatiilor generale aferente ultimelor 3 ani. Se va completa Formularul 3 ? in original. Cifra de afaceri medie globala a ofertantului pe ultimii trei ani (2009, 2010, 2011) sa fie cel putin egala cu 280.000 lei.Se vor prezenta bilanturile contabile pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011), din care rezulta cifra de afaceri globala (vizate si inregistrate de organele competente) sau, dupa caz, rapoarte anuale emise de auditori financiari sau societa?i specializate, ori scrisori de bonitate din partea bancilor sau alte documente edificatoare, cu condi?ia ca acestea sa con?ina informa?iile relevante prin care ofertantul probeaza capacitatea sa economico-financiara.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 2.Personal- Declaratia privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului, impreuna cu informatiile referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea fiecarei persoane propuse in cadrul echipei pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii.- Documente suport si/sau probante din care sa rezulte faptul ca, din punctul de vedere al experientei si competentelor profesionale ale personalului de specialitate propus in cadrul echipei de proiect, se poate asigura indeplinirea la un nivel corespunzator a contractului care urmeaza sa fie atribuit, potrivit specificatiilor prevazute in caietul de sarcini;
-CV Europass (Anexa la formularul nr 6)-Angajamentul privind resursele umane (Formularul nr. 8), (continuare Cerinta 2)Nota: a.Nu se accepta propunerea unor persoane de specialitate care sa ocupe doua sau mai multe pozitii din cele mentionate.b.In sensul prevederilor de mai sus ofertantii vor prezenta documente suport corespunzatoare din care sa rezulte indeplinirea cerin?elor solicitate, cum ar fi diplome privind specializarea personalului (studiile, pregatirea profesionala). Operatorului economic clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea de documente care sa ateste experien?a prezentata in CVc. In cazul in care se propun persoane care nu sunt angajati ai ofertantului, pentru fiecare astfel de specialist se va prezenta dovada relatiei contractuale intre expert si ofertant si/sau se va completa de catre titular, se va semna si se va prezenta Declaratia de disponibilitate conform modelului prevazut la Formularul nr. 7., (continuare Cerinta 2)1.Manager de proiect/coordonator de echipa/team leaderStudii superioare finalizate cu diploma de licenta;Cunostinte in domeniul managementului de proiect (certificari COR 242101 sau echivalent);Minim 5 ani experienta profesionala generala;Participarea pe parcursul profesional in pozitia de Manager de proiect/coordonator de echipa/team leader in cadrul unui proiect care a presupus auditatea tehnica/financiara a unui sistem informatic.Se vor prezenta: -Anexa la formularul nr. 6 ? CV Europass, Formularul nr. 7 - Declaratia de disponibilitate/angajament de participare, (continuare Cerinta 2)2.Expert audit tehnicStudii superioare in domeniul IT&C/tehnic/economic, finalizate cu diploma de licenta;Certificare CISA (Certified Information Systems Auditor) sau echivalent;Certificare ca lead auditor/auditor de terta parte conform ISO 27001 sau echivalent;Minim 5 ani experienta profesionala generala;Participarea pe parcursul profesional in pozitia de Expert audit tehnic in cadrul unui proiect care a presupus auditatea tehnica a unui sistem informatic.Se vor prezenta: -Anexa la formularul nr. 6 ? CV Europass, Formularul nr. 7 - Declaratia de disponibilitate/angajament de participare, (cont Cerinta 2)3.Expert audit financiarStudii superioare in domeniul IT&C/economic/administrativ, finalizate cu diploma de licenta;Certificat de atestare a calitatii de auditorfinanciar eliberat de CAFR;Carnet de membru al CAFR vizat cu mentiunea ?Activ? la data limita de depunere a ofertelor;Minim 5 ani experienta profesionala generala;Participarea pe parcursul profesional in pozitia de Expert audit financiar in cadrul unui proiect care a presupus auditatea financiara a unui contract similar (similar insemnand de implementare unui sistem informatic).Se vor prezenta: -Anexa la formularul nr. 6 ? CV Europass, Formularul nr. 7 - Declaratia de disponibilitate/angajament de participare, (continuare Cerinta 2)4. Expert achizitii publiceStudii superioare finalizate cu diploma de licenta;Certificare care sa dovedeasca detinerea de cunostinte teoretice privind implementarea proiectelor finantate din fonduri europene nerambursabile;Minim 5 ani experienta profesionala generala;Participarea pe parcursul profesional in pozitia de Expert achizitii publice in cadrul unui proiect similar (similar insemnand implementarea unui sistem informatic) care a presupus activitati de analiza si raportare financiara.Se vor prezenta: -Anexa la formularul nr. 6 ? CV Europass, Formularul nr. 7 - Declaratia de disponibilitate/angajament de participare, Informatii privindsubcontractan?iiLista cuprinzand subcontractantii cu specializarea acestora (semnat si stampilat de catre ofertant precum si de fiecare subcontractant in parte al acestuia). Se solicita datele de identificare ale subcontractatilor.Nota: 1) In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face precizarea ?nu este cazul? in cadrul formularului mentionat mai sus.2) Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens de catre ofertantul care invoca sustinerea din partea subcontractantilor., Informatii privind sustinereaIn cazul in care cerintele de calificare referitoare la situatia economica si financiara si/sau capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza de catre operatorul economic prin invocarea sustinerii de catre o alta persona, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva, atunci acesta din urma are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele invocate. Angajamentul de sustinere va trebui sa respecte conditiile specifice prevazute la art. 111 din H.G. nr. 925/2006., (continuare Informatii privind sustinerea)Nota: Persoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire., Informatii privind asociereaPrezentare Acord de asociere (Formular 15 din Capitolul Formulare) cu urmatoarele prevederi: - nominalizarea liderului asociatiei;
- comunicarile se vor face cu liderul asociatiei;
- platile se vor face catre liderul asociatiei;
- nominalizarea persoanei care semneaza in numele si din partea liderului, precum si imputernicirea de a semna contractul in numele asociatiei.Nota: 1) Autoritatea contractanta va solicita legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.2) Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea economico-financiara, tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., Cerinta 1. Experienta similaraLista privind principalele servicii prestate in ultimii 3 ani, calculati de la data depunerii ofertelor.Opl econ(sau asocierea, dupa caz) trebuie sa faca dovada ca a desfasurat, in ultimii 3 ani, in cadrul unuia sau mai multor contracte, in valoare cumulata de 140.000 lei, servicii similare (audit financiar si/sau tehnic) . Cel putin unul dintre contractele prezentate trebuie sa fie un contract finantat din fonduri europene.In vederea indeplinirii cerintei, ofertantul va prezenta: certificate/documente emise sau contrasemnate de beneficiar sau orice alte documente care sa certifice indeplinirea obligatiilor contractuale, pe parcursul derularii contractului respectiv;
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Atasata la prezenta invitatie de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.01.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 21.04.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Capacitatii Administrative
Data expedierii prezentei invitatii: 03.01.2013 12:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer