Achizitie publica - Servicii de auditare
Detaliu pentru invitatia numarul 287540
MINISTERUL ADMINISTRATIEI SI INTERNELOR-CASA DE PENSII
Cod de identificare fiscala: 4420490
Adresa: str.George Georgescu nr. 3, sector 4, Bucuresti
Telefon: 0213037080
Fax: 0213360089
Denumire invitatie: Servicii de auditare
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 79212000-3 - Servicii de auditare (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Servicii de auditare a proiectului: ?Sistem Informatic Integrat pentru Casa de Pensii din cadrulMinisterului Internelor si Reformei Administrative?, cod SMIS CSNR 4909 pentruCasa de Pensii.
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 06.04.2011 10:36
Data limita de depunere a ofertelor: 19.04.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Ministerul Administratiei si Internelor ? Directia Generala Logistica, Strada Eforie nr. 3, Sector 5, Bucuresti.Persoana de contact Martac George
Data si ora deschiderii ofertelor: 19.04.2011 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Ministerul Administratiei si Internelor ? Directia Generala Logistica, Strada Eforie nr. 3, Sector 5, Bucuresti.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Cofinantare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
Valoare estimata: 336, 259.36 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Decl.priv.eligib.-Form. nr.4, Decl.priv.neîncadr.în prev. art.181 din O.U.G. nr.34/2006-Form.nr.5, Cert.de atest. fisc., Cert. de atest. fisc. privind plata imp.si taxelor loc., Cert.const.emis de O.R.C., Aut.sau adev.emisa de CARF, Decl.pe proprie rasp. a ofert. din care sa rez. ca nu a fost sanct.in calit.de audit.in ultimii 2 ani de catre CAFR, Cert.CAFR priv. calit.de audit. fin. si carnet de auditor, Fisa de inf. gen.?Form. nr.6, Sit.fin. aferente ex. fin.2007, 2008, 2009, Decl. privind Lista princ. prest. de serv. în ultimii 3 ani-Form. nr.7, Inf.ref.la st., preg. prof. si calif. pers. desem.de prest. de serv.pt.înd. cont., Inf. privind calit. de part.la proc.-Form. nr.10, Decl. privind lista subcontract. si partea/partile din contr.care sunt îndepl.de acestia-Form nr.8, Decl.privind lista asoc.-Form.nr.8.1, Acord sau o scris. prelim. de asoc., Decl.ref.la cond.de munca si prot. muncii-Form.nr.9, CERTIF.de part.la c.of.-Form. nr.17, Decl. de acceptare a obl. contr.-Form. nr.13
Din SEAP. Cuantumul garantiei pentru participare este de 6.000 lei.