Achizitie publica - Servicii de auditare a proiectului Actiuni comune pentru managementul situatiilor de urgenta in caz de evenimente hidro-meteorologice si poluari accidentale ale apei (JAMES)
Detaliu pentru invitatia numarul 335527
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 335527/18.09.2012
Denumire contract: Servicii de auditare a proiectului Actiuni comune pentru managementul situatiilor de urgenta in caz de evenimente hidro-meteorologice si poluari accidentale ale apei (JAMES)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL GIURGIUCod fiscal: 4938042, Adresa: str. Bucuresti, nr.10, Giurgiu, Telefon: +40 0372462635, Fax: +40 0372462666
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Bucuresti, nr.10, Giurgiu, Romania, cod postal: 080045, telefon: +40 0372462635, fax: +40 0372462666, persoana de contact: LIDIA PANA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Bucuresti, nr. 10, camera 207, etaj II, Giurgiu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de auditare a proiectului Actiuni comune pentru managementul situatiilor de urgenta in caz de evenimente hidro-meteorologice si poluari accidentale ale apei (JAMES)
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de auditare pentru proiectului ?Actiuni comune pentru managementul situatiilor de urgentain caz de evenimente hidro-meteorologice si poluari accidentale ale apei (JAMES)?, care vor viza in principal: ?Auditarea/Verificarea cheltuielilor efectuate in cadrul proiectului, precum si a sumelor solicitate spre rambursare de catre Achizitor in baza contractului de finantare, in sensul ca acestea reflecta imaginea reala (?realitatea desfasurarii?), sunt legale (?legalitatea?), exacte (?exactitate?) si eligibile
II.1.6) CPV: 79212000-3 - Servicii de auditare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 88, 306.45 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1750 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 120 zile de la data limita de primire a ofertelor. Se poate constitui prin: virament bancar in contul: RO27TREZ3215006XXX000137 deschis la Trezoreria municip.Giurgiu, cod fiscal: 4938042, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, sau prin depunere la casieria autoritatii contractante a unei sume in numerar.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se constituie conform OUG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, art. 89-90.Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din pretul contractului fara TVA si se poate constitui prin: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind calitatea de participant la procedura - se va completa Formular 1;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare; Formular 2;Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire, sunt: Presedinte ? Vasile Mustatea;Vicepresedinte ? Dumitru GavrilaVicepresedinte ? Marciu Ovidiu CristianSecretar al judetului ? Florian DinuDirector executiv, Directia achizitii si investitii publice ? Pana Lidia Doina;Director executiv adjunct, Directia achizitii si investitii publice ? Tone Cristian;Director executiv, Directia cooperare interregionala, strategii si proiecte ? Mardale Nicu;Director executive adjunct, Directia cooperare interregional, strategii si proiecte ? Eftimiu MirunaSef Seviciu, Serviciul buget - finante si contabilitate ? Stanculescu Florentina;Consilieri judeteni: Boerescu Mihnea Mihai, Teodorescu Ioan Viorel, Dobre Aurelia, Ionita Lucian, Basangiac Constantin, Stenghel Cristian, Matei Ionut Dumitru, Grecu Valentin Puiu, Ciobanu Constantin, Paun Dumitru, Bardan Daniela, Matei Catalin, Udroiu Victor, Tuturescu Marin, Chiran Nicusor Alin, Panait Gherghina, Grigore Dumitru, Micu Ioan, Chiran Adrian, Ciobanu Liliana, Cuc Alexandru Razvan, Mardare Stelian, Palalau Alexandru Stelian, Buga Adriana Iulia, Bold Cristian, Buduru Constantin, Pana Mariean, Andrei Cornel.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta;Formular 3;Declaratie privind eligibilitatea-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Formular 4;Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/ 2006, cu modificarile si completarile ulterioare-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Formular 5;Certificate privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata -Confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat si bugetul local .Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte: a. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local ;b. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat ? Agentia de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice.- Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.- Certificatele fiscale vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- In cazul unei asocieri/parteneriat, fiecare partener trebuie sa prezinte aceste formulare.Nota: Conform art. 181, lit. c din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta va exclude din procedura, ofertantii care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local. Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului. Ofertele depuse de catre operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat consolidat sau catre bugetul local, vor fi respinse.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS) in conformitate cu cerintele autoritatii contractante.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Documentele prezentate in copie cu mentiunea ?conform cu originalul? vor fi insotite de traducerea autorizata a acestora, in limba romana Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.In cazul unei asocieri/parteneriat, fiecare partener trebuie sa prezinte aceste documente.Pentru persoanele juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Totodata, persoanele juridice straine legal infiintate in Romania (daca este cazul), vor depune documente care vor demonstra forma legala de inregistrare in Romania.Documentele trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor si sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului, iar domeniile de activitate ale ofertantului cuprind activitati necesare indeplinirii contractului.Documentele vor fi prezentate copie cu mentiunea ?conform cu originalul?, la care se va alatura traducerea autorizata a acestora in limba romana.Ofertantii vor trebui sa prezinte o declaratie pe proprie raspundere prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea pentru: a. - ca in termen de 30 de zile de la comunicarea instiintarii vor prezenta dovada deschiderii unui punct de lucru in Romania.b. - inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul din asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor contractuale ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asociatiei si inregistrarea acestei asocieri la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania in vigoare.In cazul unei asocieri/parteneriat, fiecare asociat trebuie sa prezinte aceste documente.In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale cu declararea cifrei de afaceriMedia cifrei de afaceriglobalepe ultimii trei ani sa fie de minim: 150.000 lei, Bilanturile contabile pe ultimii trei ani inregistrate la organele, competente in conformitate cu prevederile legale in vigoare -copii cu mentiunea ?conform cu originalul?; .Persoanele juridice straine vor prezenta in copie insotita de traducere autorizata in limba romana, documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: In cazul depunerii unei oferte comune, se va prezenta un acord de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asumaraspunederea solidara pentru executia contractului, ca liderul asociatiei nominalizat este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni de la si in numele tuturor asociatilor, individuali si colectivi, si ca liderul asociatiei este responsabil pentru executia contractului.Intelegerea trebuie sa stipuleze, de asemenea, ca toti asociatii din asociatie sunt obligati sa ramana in asociatie pe intreaga perioada de derulare a contractului.Neprezentarea acordului de asociere cu precizarile mentionate atrage dupa sine descalificarea ofertantilor.In situatia in care oferta asociatiei este declarata castigatoare, liderul asociatiei va prezenta autoritatii contractante a copie legalizataa acordului de asociere inainte de data semnarii contractului., Lista principalelorprestari de servicii similare in ultimii 3 ani cu anexele/experienta similara.Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani - conform cu originalul, Cerinte minime: copie dupa partile relevante ale maxim 2 contracte/documente/procese-verbale de receptie care sa confirme prestarea de servicii similare in ultimii 3 ani. Pentru demonstrarea prestarii serviciilor similare se vor atasa docum suport de confirmare(copii conforme ale partilor relevante din contract, recomandari/ documente constatatoare aferente si alte doc care atesta implicarea in contractNota: In cazul in care contractul contine clauze de confidentialitate, ofertantul va prezenta paginile din contract din care sa rezulte partile contractuale, obiectul contractului, cantitati fizice, pretul contractului., Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii, Auditorul va face o descriere detaliata a experientei profesionale, calificarilor si a altor aspect considerate relevante, sustinute de CV-uri, pentru expertii care vor desfasura activitatea de verificare si audit.Expertul cheie: Auditor financiarCerinte minime privind calificarea acestuia: -Licentiat al unei facultati cu profil economic-Certificat de atestare a calitatii de auditor financiar eliberat de CAFR-Carnet de membru al CAFR vizat cu mentiunea ? Activ? pentru anul respectiv, Informatii privind partea din contract ce urmeaza sa fie indeplinita de catre subcontractanti si specializarea acestora;In cazul in care ofertantul nu are subcontractant, se va completa formularul cu mentiunea « nu este cazul »- in cazul in care o parte din contract va fi indeplinita de catre un subcontractant, se va preciza partea din contract care urmeaza sa se subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.- in acest caz, se va prezenta completat acordul de subcontractare
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Prin descarcare din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.10.2012 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 14.09.2012 13:08