Achizitie publica - Servicii de auditare a proiectului Actiuni comune pentru managementul situatiilor de urgenta in caz de evenimente hidro-meteorologice si poluari accidentale ale apei (JAMES)
Anunt de atribuire numarul 162313/28.11.2012
JUDETUL GIURGIU
Adresa: str. Bucuresti, nr.10, Localitatea: Giurgiu, Cod postal: 080045, Giurgiu, Romania, Email: [email protected], Tel.: +40 0372462635, Fax: +40 0372462666
II.1) Denumire contract Servicii de auditare a proiectului Actiuni comune pentru managementul situatiilor de urgenta in caz de evenimente hidro-meteorologice si poluari accidentale ale apei (JAMES)
II.2) Obiectul contractului Servicii de auditare pentru proiectului ?Actiuni comune pentru managementul situatiilor de urgentain caz de evenimente hidro-meteorologice si poluari accidentale ale apei (JAMES)?, care vor viza in principal: ?Auditarea/Verificarea cheltuielilor efectuate in cadrul proiectului, precum si a sumelor solicitate spre rambursare de catre Achizitor in baza contractului de finantare, in sensul ca acestea reflecta imaginea reala (?realitatea desfasurarii?), sunt legale (?legalitatea?), exacte (?exactitate?) si eligibile
II.3) Tip contract Servicii
II.4) CPV 79212000-3 - Servicii de auditare (Rev.2)
II.5) Criteriu de atribuire Pretul cel mai scazut
II.6) Invitatie de participare 335527/18.09.2012 12:05
III.1)Numar de oferte primite 19
Valoare estimata totala 88, 306.45 RON
III.2)Lista contracte
Contract
Valoare
271 / 26.11.2012
3, 000RON
Castigator
CUI
Adresa
DIACONU AUDIT S.R.L.
24404901
Bulevardul Preciziei nr 11, Camera C4, Sector 6, Bucuresti, 062202, Bucuresti
Total (fara TVA): 3, 000RON
Ofertant castigator: DIACONU AUDIT S.R.L.
Valoare contract: 3000.00 RON