Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de auditare a studiului de monitorizare a timpului de circulatie pentru corespondenta prioritara interna


Detaliu pentru invitatia numarul 356694
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: C.N.POSTA ROMANA S.A.
Numar invitatie: 356694/23.12.2013
Denumire contract: Servicii de auditare a studiului de monitorizare a timpului de circulatie pentru corespondenta prioritara interna
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialC.N.POSTA ROMANA S.A.Cod fiscal: RO 427410, Adresa: B-dul Dacia, nr. 140, Parter, ET 3-11, Sector 2, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 212007408/496/410/409, Fax: +40 212007411
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Dacia, nr. 140, Parter, ET 3-11, Sector 2, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 020065, telefon: +40 212007408/496/410/409, fax: +40 212007411, persoana de contact: Robert Lorentz
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: La sediul autoritatii contractante din B-dul Dacia, nr. 140, Parter, ET 3-11, Sector 2, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 020065, telefon: +40 212007408/496/410/409, fax: +40 212007411
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii po?tale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de auditare a studiului de monitorizare a timpului de circulatie pentru corespondenta prioritara interna
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea serviciilor de auditare monitorizare timp de circulatie corespondenta prioritara interna.
II.1.6) CPV: 79311300-0 - Servicii de analiza a studiilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 147, 354.9 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare: 2900lei, cu perioada de valabilitate cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei(90 de zile de la data limita de primire a ofertelor).In cazul constituirii garantiei de participare in alta valuta, echivalenta din lei/alta valuta se va face la cursul comunicat de BNR in data in care se publica invitatia de participare. Modalitatea de constituire a garantiei de participare este conform art.86 alin.(1) din H.G. nr.925/2006.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse.In conformitate cu Legea 346/2004, IMM-urile pot achita 50% din valoarea garantiei prin prezentarea documentelor justificative corespunzatoare.In masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, o suma in conformitate cu prevederile art.278 indice 1 din OUG34/2006. In cazul in care este constituita prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari(completata in conformitate cu "Formularul C" din Sectiunea Formulare), va fi prezentata in original, direct sau pe cale postala, la sediul CN Posta Romana SA din Bd, Dacia, nr. 140, sector 2, Bucuresti, cod postal 020065, parter-Registratura.In caul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, contul in lei este RO23BPOS85002717790ROL02-Banc Post Reprezentanta, iar contul in euro RO53INGB0001008148690710-ING BANK, bd. Iancu de Hunedoara, nr.48, sector1, Bucuresti. In cazul unei oferte comune, garantia de participare va fi constituita pe numele operatorului economic desemnat liderul asocierii. In cazul incadrarii in prevederile art.278^1, alin.(4) din OUG nr.34/2006 CNPR va returna contestatorului suma retinuta.
Garantie de buna executie
a) Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare: 5 % din valoarea de atribuire a contractului, fara TVA. b) Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului, in termen de 5 zile lucratoare de la data semnarii contractului de catre ambele parti.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea conform art.180 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.- Completata in conformitate cu Anexa Nr.1 din Sectiunea Formulare2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006- Completata in conformitate cu Anexa nr.2 din Sectiunea Formulare3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006- completata in conformitate cu Anexa Nr.3 din Sectiunea FormularePersoane cu functii de decizie in cadrul CN Posta Romana SA in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Director General - Ion Smeeianu, Director Executiv Directia Strategie si Dezvoltare - Alexandru Petrescu, Director Economic si Dezvoltare - Gabriela Mantu, Director Directia Logistica - Gabriel Eugen Dumitru, Sef Departament Juridic si Reglementari Nationale, Comunitare si Internationale- Alexe Rosita, Sef Serviciu Achizitii - Robert Lorentz, Sef Serviciu Bugete si Analiza Economica - Cornelia Buscu, Sef Departament Organizare Procesuala - Camelia Bitea, Economist - Laura Lungu, Expert Achizitii- Carol Bujoreanu.4.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste lipsa obligatiilor de plata fata de bugetul de stat(sau echivalent pentru persoane juridice straine), scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Original sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".5.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor scadente fata de bugetul local(sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Originalul sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".6.Certificat de cazier fiscal valabil la data limita de depunere a ofertelor.7.Declaratie privind calitatea de participant la procedura.-Anexa Nr.4 din Sectiunea Formulare.8.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.-Anexa Nr.5 din Sectiunea FormulareNota: a) Existenta datoriilor privind obligatiile de plata la bugetul consolidat sau bugetul local vor conduce la descalificarea ofertantului.b) Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri de plata (amanari, esalonari, compensari, etc.) de catre organele competente in domeniu, nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor, ofertantul anexand documente justificative in acest sens.c) Operatorii economici nerezidenti (straini): au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitatede autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2013.d) Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana. Documente care dovedesc forma de inregistrare: a) Pentru persoane juridice romane: Certificat constatator (in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul) emis de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca: obiectul contractului are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC si ca informatiile sunt reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.b)Pentru persoane fizice romane: Autorizatie de functionare/ alte documente echivalente.c)Pentru persoane fizice/juridice straine: - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, se va prezenta si traducerea autorizata in limba romana.Nota: In cazul asocierii unui grup de operatori economici in scopul depunerii unei oferte comune, cerintele privind situatia personala a ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte.NOTA: In etapa evaluarii ofertelor, se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator emis de O.R.C. in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil la 31.12.2012, vizat si inregistrat de organele competente.(in copie cu mentiunea conform cu orginalul.) NOTA Operatorii economici nerezidenti(straini): In masura in care pentru operatorii economici nerezidenti, publicarea bilantului contabil nu este prevazuta de legislatia tarii de origine/tarii in care este stabilit operatorul economic, atunci aceasta va prezenta alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorului economic. Documentele sevor prezenta insotite de traducerea autorizata sau legalizata a acestora inlimba romana., Declaratie privind cifra de afaceri globala pe ultimii trei ani.(2010, 2011, 2012)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii., Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului., Lista a principalelor prestari de servicii similare in ultimii 3 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertei), continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Declaratie privind partea de contract pe care operatorul economic are eventual intentia sa o subcontracteze., NOTA: a) In conformitate cu art. 190 din OUG nr. 34/2006, in cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective.Tertul nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 si ale art.181 lit.a), c^1), d) si prevederilor privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006. b)Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., Continuare NOTA: In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea tehnica si profesionala a unei/unor terte persoane, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza in conditiile prevazute la lit.a). Angajamentul ferm incheiat, va fi depus in original.Prin aceasta sustinatorul confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantantului resursele tehnice si profesionale invocate. Angajamentul din partea sustinatorului trebuie sa contina cele solicitate in art. 11^1, alin (3) sau (4), dupa caz, din HG nr. 925/2006, precum si prevederea ???? (se completeaza cu denumirea sustinatorului) raspunde pentru prejudiciile cauzate CN Posta Romana SA ca urmare a nerespectarii obligatiilor prevazute in angajament, aceasta din urma avand posibilitatea de actiune directa impotriva ?????? (se completeaza cu denumirea sustinatorului).?Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.01.2014 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.01.2014 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 20.12.2013 15:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer