Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de auditare financiara- Plan pt. prev., prot si dim. efectelor inund in B.H. Somes Tisa


Detaliu pentru invitatia numarul 313561
Autoritate contractanta
ADMINISTRATIA BAZINALA DE APASOMES TISA
Cod de identificare fiscala: RO 18269681
Adresa: Vanatorului nr. 17, Cluj-Napoca
Telefon: 0264-433028
Fax: 0264-433026
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Servicii de auditare financiara- Plan pt. prev., prot si dim. efectelor inund in B.H. Somes Tisa
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Servicii de auditare financiara a proiectului ?PLANUL PENTRU PREVENIREA, PROTECTIA SI DIMINUAREA EFECTELOR INUNDATIILOR IN BAZINUL HIDROGRAFIC SOMES TISA"
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 08.09.2011 12:01
Data limita de depunere a ofertelor: 26.09.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Administratia Bazinala de Apa Somes Tisa, mun. Cluj Napoca, str. Vanatorului nr. 17, jud. Cluj, cod postal 400213 Secretariat
Data si ora deschiderii ofertelor: 26.09.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Administratia Bazinala de Apa Somes Tisa, mun. Cluj Napoca, str. Vanatorului nr. 17, jud. Cluj
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Cofinantare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Mediu
Valoare estimata: 38, 372 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
decl. priv. eligibilitatea, decl. priv. neincadrarea in prev. art. 181 din OUG 34/ 2006, cert. de atestare fiscala, cert. priv. plata impozit.si taxelor locale , cert. de part. cu of. independ., cert.const.emis de O.N.R.C., bilant cont. la 31.12.2010, inf.priv.cifra de afaceri de ult. trei ani, decl.priv. calit.de part.la procedura, lista princip. prestari de servici in ultimii 3 ani(cel putin un contract de min. 35000 lei ), recom.din partea altor benef., decl. priv. pers.mediu angajat, inf. priv. pers. de specialitate, certificat de atestare a calitatii de auditor financiar, carnet de membru al Camerei Auditorilor financiari, inf. priv. subcontr.
SEAPGarantia de participare 760 lei
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer