Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de auditare financiara- Plan pt. prev., protectia si dim. efectelor inundatiilor in B.H.Jiu


Detaliu pentru invitatia numarul 310484
Autoritate contractanta
ADMINISTRATIA NATIONALAAPELE ROMANE- ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA JIU
Cod de identificare fiscala: RO 23886365
Adresa: STR. NICOLAE ROMANESCU, NR. 54, Craiova
Telefon: 0251.426655
Fax: 0251.427597
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Servicii de auditare financiara- Plan pt. prev., protectia si dim. efectelor inundatiilor in B.H.Jiu
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Servicii de auditare financiara a proiectului ?PLANUL PENTRU PREVENIREA, PROTECTIA SI DIMINUAREA EFECTELOR INUNDATIILOR IN BAZINUL HIDROGRAFIC JIU?
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 18.08.2011 15:54
Data limita de depunere a ofertelor: 02.09.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Str. Nicolae Romanescu, nr. 54, Craiova, Dolj, Secretariat
Data si ora deschiderii ofertelor: 02.09.2011 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Nicolae Romanescu, nr. 54, Craiova, Dolj
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Cofinantare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Mediu
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 38, 372 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
decl. priv. eligibilitatea, decl. priv. neincadrarea in prev. art. 181 din OUG 34/ 2006, cert. de atestare fiscala, cert. priv. plata impozit.si taxelor locale , cert. de part. cu of. independ., cert.const.emis de O.N.R.C., bilant cont. la 31.12.2010, inf.priv.cifra de afaceri de ult. trei ani, decl.priv. calit.de part.la procedura, lista princip. prestari de servici in ultimii 3 ani(cel putin un contract de min. 35000 lei ), recom.din partea altor benef., decl. priv. pers.mediu angajat, inf. priv. pers. de specialitate, certificat de atestare a calitatii de auditor financiar, carnet de membru al Camerei Auditorilor financiari, inf. priv. subcontr.
SEAPgarantia de participare: 760 LEI
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer