Achizitie publica - Servicii de auditare financiara
Detaliu pentru invitatia numarul 330784
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 330784/29.06.2012
Denumire contract: Servicii de auditare financiara
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAgentia Judeteana pentru Ocuparea Fortei de Munca IlfovCod fiscal: 11364678, Adresa: str. Ruginoasa, nr.4, sector 4, Bucuresti, Telefon: 021/332.37.08, Fax: 021/330.20.14
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Ruginoasa, nr.4, sector 4, Bucuresti, Romania, cod postal: 040422, telefon: +40 213323708, fax: +40 213302014, persoana de contact: [email protected]
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Ruginoasa, nr.4, sector 4, Bucuresti, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de auditare financiara
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Agentia Judeteana pentru Ocuparea Fortei de Munca Ilfov doreste achizitionarea de servicii de auditare financiara pentru proiectul ?Masuri Integrate de Modernizare si Armonizare a Proceselor Serviciului Public de Ocupare, in Vederea Eficientizarii Activitatii si Reducerii Duratei de Furnizare a Serviciilor Specializate catre Cetateni POSDRU/111/4.1/S/91888.
II.1.6) CPV: 79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 171, 469 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
2% din valoarea estimata a contractului fara TVA (3430 lei).Perioada de valabilitate a garantiei de participare: pana la 31 august 2012Forma de constituire a garantiei de participare: Scrisoare de garantie bancara completata conform Formularului nr. 15 sau prin ordin de plata in contul RO25TREZ4215005XXX000231 TREZORERIA ILFOV, cu conditia confirmarii acesteia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor, sau cu numerar la caseria AJOFM ILFOV, sau printr-un instrument de garantare emis de o societate de asigurari
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului fara TVA conform caiet de sarcini
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: A)Declaratie privind calitatea de participant la procedura si neincadrarea in situatiile prevazute la art.69 (1) din ordonanta-Se solicita completarea si prezentarea Formularului nr.5 in original.B)Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006 cu, modificarile si completarile ulterioare-Se solicita completarea si prezentarea Declaratiei privind eligibilitatea - Formular nr. 2 in original SAU Cazier judiciar al companiei.C)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006 cu, completarile si completarile ulterioare-Se solicita completarea si prezentarea urmatoarelor documente de confirmare: 1. Declaratiei privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 ? Formular nr. 3 ? original2. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, sau echivalent original sau copie conform cu originalul, semnata si sampilata de Ofertant din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;3. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local, original sau copie conform cu originalul, semnata si sampilata de Ofertant din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;D)Certificat privind participarea la licitatie cu oferta independenta-Certificat privind participarea la licitatie cu oferta independenta - Formular nr. 14PERSOANELE DIN AJOFM ILFOV CE SE SUPUN ART.69 INDICE 1: Iulian Gavrilescu;Cornelia Radu;Dana Niia;Daniela Parvu;Dan Ioana;Lita Laura;Linta Iulius;Camelia Voicu;Istrate Elisabeta;Stanciu Mariana A)Forma de inregistrare precum si obiectul de activitate-1. Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului sau echivalent, din care sa rezulte nume complet, sediul, persoanele autorizate/ administratori - original sau copie conform cu originalul, semnata si sampilata de Ofertant;2. Certificat de inregistrare: - pentru firme ? eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului sau echivalent, copie conform cu originalul, semnata si sampilata de Ofertant;3. Autorizatie pentru firme de desfasurare activitati de audit financiar eliberata de CAFR, copie conform cu originalul, semnata si sampilata de Ofertant;4. Orice alte documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.B)Persoane juridice/fizice straine.Sa dovedeasca forma de inregistrare precum si obiectul de activitate, ca persoana fizica sau juridica si, daca este cazul, atestarea ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit- Pentru firme: documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional;pentru ONG ? Extras de la Registrul Asociatiilor si Fundatiilor sau documente justificative (Statut, Act constitutiv etc.)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: A)Informatii privind situatia economico-financiara.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: A)Informatii privind capacitatea tehnica - Experienta similara-Ofertantul (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna ? in cazul asocierii) a efectuat cel 1 putin contract de prestari servicii similar in valoare de minim 75.000 RONB)Lista principalelor prestari de servicii din ultimii 3 aniC)Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarile a auditorului desemnat de prestatorul de servicii pentru indeplinirea contractului de achizitie publica
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.07.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Data expedierii prezentei invitatii: 28.06.2012 14:54