Achizitie publica - Servicii de auditare financiara a proiectului Centru de coordonare si conducere a interventiei in caz de dezastre in regiunea transfrontaliera
Detaliu pentru invitatia numarul 342509
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 342509/11.02.2013
Denumire contract: Servicii de auditare financiara a proiectului Centru de coordonare si conducere a interventiei in caz de dezastre in regiunea transfrontaliera
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONSILIUL JUDETEAN DOLJCod fiscal: 4417150, Adresa: Str. UNIRII Nr. 19, Craiova, Telefon: 0251408200, int.361, 362, Fax: 0251408230
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea UNIRII Nr. 19, Craiova, Romania, cod postal: 200585, telefon: +40 251408214, fax: +40 251408245, persoana de contact: Serviciul Dezvoltare Regionala, Proiecte cu Finan?are Interna?ionala
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul C.J.Dolj, Calea UNIRII Nr. 19, Craiova
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de auditare financiara a proiectului Centru de coordonare si conducere a interventiei in caz de dezastre in regiunea transfrontaliera
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Auditarea proiectului?Centru de coordonare si conducere a interventiei in caz de dezastre in regiunea transfrontaliera? implementat in parteneriat de catre Consiliul Judetean Dolj (Partener Lider), Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta Oltenia al Judetului Dolj (Partener3) si Administratia Districtului Vratsa ? Bulgaria (Partener 2).
II.1.6) CPV: 79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 171, 186.82 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Constituire, conf. art. 86 alin. (1) din HG 925/2006, pentru suma de 3.423, 74 lei.Prin Scrisoare de garantie bancara se va utiliza Formularul 18.Documentele constituirii garantiei de participare se vor prezenta in original.Documentul va contine: Daca CNSC a respins contestatia formulata de ofertant in cadrul procedurii de atribuire mentionate, ne obligam fata de CJDolj sa platim suma de 1.711, 86lei, conform art. 278ind.1 din OUG 34/2006.In cazul asocierii, valoarea garantiei de participare la 50 %, fiecare asociat trebuie sa se incadreze in categoria IMM, conform Legii nr. 346/2004.Ofertantul individual sau ofertantii asociati, care solicita reducerea cerintei privind valoarea garantiei de participare la 50 %, vor prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM-urilor.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse in cadrul sedindei de deschidere, conform prevederilor art. 33, alin. (3) din HG nr. 925/2006.In masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia formulata de ofertant in cadrul prezentei proceduri de atribuire, autoritatea contractanta va retine contestatarului din garantia de participare suma de 1.711, 86 lei, calculatain raport cu val. estimata a contract. conf. art. 278ind.1 alin.(1) din OUG 34/2006.Dispoz. art. 278ind.1alin. (2) din OUG 34/2006, se vor aplica in mod corespunzator.Echival. pentru garantia de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelorCerinta nr.1Prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34 /2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formularul 1).In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si 190 din OUG 34/2006, si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte Formularul 1.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Cerinta nr. 2Prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formularul 2).In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si 190 din OUG 34/2006, si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte aceasta declaratie (Formularul 2) si sa faca referire doar la lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Cerinta nr. 3Prezentarea declaratiei privind calitatea de participant.Ofertantul trebuie sa completeze Formularul 3.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.In cadrul acestei proceduri, ofertantul nu are dreptul: a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;d) Intreprinderile afiliate au dreptul de a participa in cadrul aceleiasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta.Cerinta nr. 4Prezentarea certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta.Se va prezenta CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta (Formularul 4), conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010.Certificatul de participare cu oferta independenta va fi completat in numele asocierii.Cerinta nr. 5Prezentarea certificatelor constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata.Persoanele juridice/fizice autorizate romane vor prezenta certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor de stat, inclusiv cele locale, care sa ateste ca firma ofertanta nu se inregistreaza cu datorii, respectiv: ?certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale impozitului local, emis de serviciul public pentru finante publice locale;?certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat (bugetul de stat, bugetul asigurarilor sociale de stat, bugetul asigurarilor de sanatate, bugetul asigurarilor de somaj), emis de Ministerul Finantelor prin Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice.Din documentele prezentate trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Acestea se vor prezenta in original sau copii certificate ?conform cu originalul?.Persoanele juridice/fizice autorizate straine vor prezenta orice document edificator eliberat de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, valabile la data limita de depunere a ofertelor, conform legisla?iei in vigoare, in tara de origine.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Aceste documente vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Observatii: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii catre bugetul de stat sau catre bugetul local (indiferent de cuantumul acestora) in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerinta nr.6Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formularul 5).In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.In cazul in care exista subcontractanti, fiecare subcontractant este obligat sa prezinte acest formular.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si 190 din OUG 34/2006, si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte acest formular.Lista persoanelor cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: ION PRIOTEASA, IOVAN CRISTINEL NICUSOR, IVANOVICI LAURENTIU, BARBARASA GHEORGHE, MITRICA ALIN SORIN, NICOLAE ANDA MIREI, PLUGARU ADRIAN, MIHALCEA LARISA MIHAELA, MAJINA ILEANA, TOMA ZOTY VERONICA, LEONTE ION, LAPADAT MARIN, GHITA ANISOARA, STOICA DAIANA, AVRAMOIU DANIELA, UNGUREANU CRISTIAN AUREL, BERBEC CHIRITOIU MIOARA, BACANU IULIAN, DARAC AURELIA, PAPPA DAN RADU ILIE, PANAIT LIANA, CAPATINA VALENTIN-IULIAN, SURUGIU OCTAVIAN VIOREL, VISAN VIOREL, NITA MARIANA, PASCUT BOGDAN FLORIN, IONESCU VIRGINIA, DEACONU CARMEN, IONICA DANA GABRIWLA, IONESCU MAGDALENA VALERIA, IEREMIA MELANIA, PANDURU CRISTINA TEODORA, COMBEI ANCA MIHAELA. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Cerinta nr. 1Pentru persoanele juridice romane: prezentarea certificatului constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Din certificatul constatator prezentat trebuie sa rezulte: a) ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei publice;b) ca nu a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic.Documentul va fi prezentat in copie certificata ?conform cu originalul?.Pentru persoanele fizice autorizate se va prezenta un documentin copie certificata ?conform cu originalul? care sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice care le includ si pe cele care fac obiectulprezentei achizitii.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Nota: In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de incheierea contractului de achizitie publica, depunerea documentului in original sau copie legalizataCerinta nr. 2Pentru persoanele juridice/fizice straine: in vederea demonstrarii capacitatii de exercitare a activitatii profesionale, se solicita ofertantului prezentarea de documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care este rezident, in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana.Documentele prezentate trebuie sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice care le includ si pe cele care fac obiectulprezentei achizitii. De asemenea, ofertantul trebuie sa dovedeasca, in conformitate cu prevederile legale din tara in care este rezident, ca nu a intrat in faliment.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Ofertantii ? persoane straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundere (Formularul 19) prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea pentru una dintre urmatoarele optiuni, dupa caz: a) Ca inaintea incheierii contractului, se vor inregistra fiscal in Romania.b) Ca inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, se va proceda la legalizarea asocierii si in cazul in care liderul asocierii este persoana juridica straina, acesta se va inregistra la autoritatea fiscala competenta din Romania, conform prevederilor fiscale in vigoare din Romania.c) Ca inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii dintre persoane juridice straine, se va proceda la legalizarea asocierii, se va desemna liderul asociatiei sa se inregistreze la autoritatea fiscala competenta din Romania, conform prevederilor fiscale in vigoare din Romania.In cazul unei asocieri, liderul, persoana juridica straina, este obligat sa prezinte acest formular.Nota: Contractul de achizitie publica va fi incheiat numai dupa ce se va prezenta dovada legalizarii asocierii si a inregistrarii fiscale in Romania a liderului de asociere, in cazul in care acesta este persoana juridica straina.Cerinta nr. 3Pentru persoanele juridice/fizice autorizate romane: prezentarea autorizatiei/certificatului pentru desfasurarea activitatii de audit financiar, eliberata de Camera Auditorilor Financiari din Romania (CAFR), conform OUG 75/1999 privind activitatea de audit financiar, republicata si HG 433/ 2011 pentru aprobarea Regulamentului de organizare si functionare a Camerei Auditorilor Financiari din Romania.Pentru persoanele juridice/fizice autorizate straine: prezentarea autorizatiei/certificatului pentru desfasurarea activitatii de audit financiar care trebuie sa fie recunoscuta/agreata de Camera Auditorilor Financiari din Romania (CAFR), conform OUG 75/1999 privind activitatea de audit financiar, republicata si HG 433/ 2011 pentru aprobarea Regulamentului de organizare si functionare a Camerei Auditorilor Financiari din Romania.Documentul va fi prezentat in copie certificata ?conform cu originalul?.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Continuare Cerinta nr 3
Se vor atasa urmatoarele documente suport:
? Certificat/atestat de expert achizitii publice pentru expertul in achizitii publice - xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul
? CV?urile personalului care va participa la indeplinirea contractului de servicii (Formular 11)
? Declaratii ale personalului cu privire la disponibilitatea pe perioada desfasurarii contractului (Formular 20)
?Copii ale contractelor de munca pentru fiecare membru al echipei propuse sau anagajament de participare, conform art. 188, alin.2 din OUG34/2006.
Ofertantul, persoana juridica straina, va trebui sa indeplineasca aceleasi conditii ca si persoana juridica romana referitoare la personalul propus pentru indeplinirea contractului.Nota: O persoana nu poate indeplini in mod cumulativ mai multe functii., Cerinta nr. 4
Informatii privind subcontractantiiOfertantul/liderul Asociatiei va completa:
Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora(Formularul 12).Nu este permisa subcontractarea totala a contractului.
Daca ofertantul declarat castigator foloseste subcontractanti, inainte de incheierea contractului, operatorul economic ofertant va prezenta Autoritatii Contractante contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta.Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.
Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante., Cerinta nr. 1
Prezentarea listei principalelor servicii prestatein ultimii 3 ani.
Ofertantul va trebui sa prezinte lista contractelor de natura similara executate in ultimii 3 ani.
In cazul unei asocieri, acest formular va fi completat de fiecare asociat in parte.
In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere tehnica si profesionala din partea unui tert sustinator, conform art. 190 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, privind capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului/candidatului, si tertul sustinator trebuie sa completeze Formularul 7 si Formularul 14., Continuare Cerinta 2
Ofertantul va prezenta documente edificatoare, care sa contina informatii referitoare la beneficiari, valoarea, perioada si locul prestarii serviciilor, daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Documentele solicitate in copie vor fi semnate si stampilate pentru conformitate cu originalul de reprezentantul legal al ofertantului.
In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere tehnica si profesionala din partea unui tert sustinator, conform art. 190 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, privind capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului/candidatului, si tertul sustinator trebuie sa completeze Formularul 8 si Formularul 14.
In cazul in care documentele prezentate nu sunt relevante, Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita informatii si documente suplimentare., Cerinta nr. 2
Experienta similara si recomandari din partea altor beneficiari
Cerinta minima: Ofertantul trebuie sa faca dovada, prin cumularea valorii a maxim 3 contracte, ca in ultimii 3 ani (ca unic contractor, asociat sau subcontractant), a mai prestat servicii similare cu serviciile ce fac obiectul prezentului contract a caror valoare sa fie de minim 170.000 lei, fara TVA.
Ultimii 3 ani se vor calcula pana la data limita de depunere a ofertelor.
In cazul unei asocieri, cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.
Experienta similara a subcontractantilor nu va fi luata in considerare.
In cazul in care contractul prezentat ca experienta similara a fost executat in asociere, valoarea ce va fi luata in considerare pentru indeplinirea cerintei minime se va calcula in conformitate cu procentul prevazut in contractul de asociere. In acest sens, se solicita copie certificata ?conform cu originalul? dupa partile relevante ale contractului de asociere si documente doveditoare din care sa rezulte prestarea serviciilorsimilare.
In cazul in care contractul prezentat ca experienta similara a fost executat ca subcontractant, valoarea ce va fi luata in considerare pentru indeplinirea cerintei minime se va calcula in conformitate cu valoarea contractului de subcontractare. In acest sens, se solicita copie certificata ?conform cu originalul? dupa partile relevante ale contractului de subcontractare si documente doveditoare din care sa rezulte prestarea serviciilor similare., Cerinta nr. 3
Prezentarea de informatii privind resursele umane
Cerinta minima:
Personalul propus trebuie sa acopere cel putin urmatoarele functii in cadrul proiectului:
-un auditor financiar - coordonatorul echipei-un auditor financiar, diferit de coordonator-2 auditori financiari, experti contabili atestati CECCAR-un expert in achizitii publice* atestat*Expertul in achizitii publice nu trebuie sa fie neaparat auditor financiar. Toti ceilalti membri ai echipei propuse pentru auditarea proiectului trebuie sa fie auditori financiari sau (Daca in echipa propusa pentru auditarea proiectului sunt desemnate si alte persoane, care nu au calitatea de auditor financiar, este necesara delimitarea clara a acestora fata de membrii auditori financiari, precum si precizarea rolului acestora in echipa de audit)., Continuare Cerinta nr 3Ofertantul trebuie sa prezinte informatii referitoare la modul de organizare si personal, astfel: a)Efectivele medii anuale ale personalului angajat si personalului de conducere din cadrul organizatiei ofertantului in ultimii 3 ani (Formular 9).b)Lista personalului responsabil ? ?cheie? care va fi angajat in cadrul contractului, descrierea pe scurt a pregatirii profesionale si experientei (conform Formularului 10).Se vor atasa urmatoarele documente suport: ?Carnet de membru al CAFR vizat cu mentiunea ?Activ? pe anul in curs ? xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul ? pentru persoanele auditori financiari, propuse in echipa ce va asigura serviciile de auditare pentru acest proiect?Carnet CECCAR vizat pe anul in curs ? xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul - pentru persoanele auditori financiari, propuse in echipa ce va asigura serviciile de auditare pentru acest proiect, in calitatea de experti contabili Cerinta nr. 1PrezentareacertificatuluiISO 9001:2008 ? sistem de management al calitatii (sau echivalent) pentru activitatile care fac obiectul contractului.Certificatul solicitat trebuie sa fie valabil la data limita de depunere a ofertelor si va fi prezentat in copie lizibila semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul de reprezentantul legal al ofertantului.In cazul unei asocieri, acest certificat va fi prezentat de fiecare asociat in parte, pentru partea de contract pe care o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.02.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.02.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 23.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Alte finantari (Programul Operational de Cooperare Transfrontaliera Romania ? Bulgaria 2007-2013)
Data expedierii prezentei invitatii: 07.02.2013 10:08