Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de auditare financiara a proiectului ?Imbunatatirea accesului rutier catre punctul de trecere a frontierei Bechet ? Oryahovo- Reabilitarea drumului Judetean DJ 561 B sectiunea I, Judetul Dolj, Romania, si a Strazii Tsanko Tserkovski,Municipiul Mi


Detaliu pentru invitatia numarul 331306
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: CONSILIUL JUDETEAN DOLJ
Numar invitatie: 331306/06.07.2012
Denumire contract: Servicii de auditare financiara a proiectului ?Imbunatatirea accesului rutier catre punctul de trecere a frontierei Bechet ? Oryahovo- Reabilitarea drumului Judetean DJ 561 B sectiunea I, Judetul Dolj, Romania, si a Strazii Tsanko Tserkovski, Municipiul Mizia, Districtul Vratsa, Bulgaria?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONSILIUL JUDETEAN DOLJCod fiscal: 4417150, Adresa: Str. UNIRII Nr. 19, Craiova, Telefon: 0251408200, int.361, 362, Fax: 0251408230
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. UNIRII Nr. 19, Craiova, Romania, cod postal: 200585, telefon: +40 251408214, fax: +40 251408245, persoana de contact: COMBEI ANCA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul C.J.Dolj, Municipiul Craiova, Str. UNIRII Nr. 19, Craiova, Sala sedinte nr.1
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de auditare financiara a proiectului ?Imbunatatirea accesului rutier catre punctul de trecere a frontierei Bechet ? Oryahovo- Reabilitarea drumului Judetean DJ 561 B sectiunea I, Judetul Dolj, Romania, si a Strazii Tsanko Tserkovski, Municipiul Mizia, Districtul Vratsa, Bulgaria?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se urmareste achizitia de servicii de auditare a proiectului?Imbunatatirea accesului rutier catre punctul de trecere a frontierei Bechet ? Oryahovo- Reabilitarea drumului Judetean DJ 561 B sectiunea I, Judetul Dolj, Romania, si a Strazii Tsanko Tserkovski, Municipiul Mizia, Districtul Vratsa, Bulgaria?implementat in parteneriat de catre Consiliul Judetean Dolj (Partener Lider) si Municipalitatea Mizia ? Bulgaria (Partner 2).
II.1.6) CPV: 79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 70, 919.35 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia pentru participare se va constitui conform art. 86, alin.1 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, pentru suma de 1.418, 38 lei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Prezentarea declaratiilor privind eligibilitatea-Formularul 1 si 2.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si 190 din OUG 34/2006, tertul/tertii sustinatoritrebuie sa prezinte Formularul 1 si 2.-Decl. privind calitatea de participant-Formularul 3.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Ofertantul nu are dreptul, in cadrul acestei proceduri: a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauzab) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.d) Intreprinderile afiliate au dreptul de a participa in cadrul aceleiasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta.-Prezentarea certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta.Se va prezenta CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta (Formularul 4), conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.-Prezentarea certificatelor constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata.Persoanele juridice/fizice autorizate romane vor prezenta certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor de stat, inclusiv cele locale, care sa ateste ca firma ofertanta nu se inregistreaza cu datorii, respectiv: ?certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale impozitului local, emis de serviciul public pentru finante publice locale;?certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat (bugetul de stat, bugetul asigurarilor sociale de stat, bugetul asigurarilor de sanatate, bugetul asigurarilor de somaj), emis de Ministerul Finantelor prin Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice.Din documentele prezentate trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Acestea se vor prezenta in original sau copii certificate ?conform cu originalul?.Persoanele juridice/fizice autorizate straine vor prezenta orice document edificator eliberat de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, valabile la data deschiderii ofertelor.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Aceste documente vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Observatii: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii catre bugetul de stat sau catre bugetul local (indiferent de cuantumul acestora) in luna anterioara celei in care se depun ofertele.-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. (Formularul 5).Lista persoanelor cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: - PRIOTEASA ION ? Presedinte- IOVAN CRISTINEL ? Vicepresedinte Tehnic- MOGOS DAN LUCIAN ? Vicepresedinte Economic- BARBARASA GHEORGHE ? Secretar al Judetului- AVRAMOIU DANIELA ? Director Directia Economica- LAPADAT MARIN ? Director Directia Juridica- UNGUREANU CRISTIAN ? Sef Serviciu Achizitii Publice- MAJINA ILEANA ? Director DAEDRPFI- TOMA VERONICA ? Sef Serviciu DAEDRPFIIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.In cazul in care exista subcontractanti, fiecare subcontractant este obligat sa prezinte acest formular.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si 190 din OUG 34/2006, si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte acest formular. -Pentru persoanele juridice romane: prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor. Pentru persoanele fizice autorizate romane prezentarea de documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrareDin certificatul constatator prezentat trebuie sa rezulte: a) ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei publice;b) ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la faliment ori lichidare, administrarea afacerilor de catre un judecator sindic sau cu privire la declansarea unei proceduri legale pentru declararea sa in una din aceste situatii.Documentul va fi prezentat in copie certificata ?conform cu originalul?.Pentru persoanele fizice autorizate se va prezenta un documentin copie certificata ?conform cu originalul? care sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice care le includ si pe cele care fac obiectulprezentei achizitii.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Nota: Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, are obligatia de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original/copie legalizata.-Pentru persoanele juridice/fizice autorizate straine: in vederea demonstrarii capacitatii de exercitare a activitatii profesionale se solicita ofertantului prezentarea de documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care este rezident.Documentele prezentate trebuie sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice care le includ si pe cele care fac obiectulprezentei achizitii, cat si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea procedurii de insolventa, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Pentru documentele emise in alta limba decat cea romana se vor prezenta traduceri autorizate.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Ofertantii ? persoane straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundere (Formularul 19) prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea pentru una dintre urmatoarele optiuni, dupa caz: a) Ca inaintea incheierii contractului, se vor inregistra fiscal in Romania.b) Ca inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, se va proceda la legalizarea asocierii si in cazul in care liderul asocierii este persoana juridica straina, acesta se va inregistra la autoritatea fiscala competenta din Romania, conform prevederilor fiscale in vigoare din Romania.c) Ca inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii dintre persoane juridice straine, se va proceda la legalizarea asocierii, se va desemna liderul asociatiei sa se inregistreze la autoritatea fiscala competenta din Romania, conform prevederilor fiscale in vigoare din Romania.In cazul unei asocieri, liderul, persoana juridica straina, este obligat sa prezinte acest formular.Nota: Contractul de achizitie publica va fi incheiat numai dupa ce se va prezenta dovada legalizarii asocierii si a inregistrarii fiscale in Romania a liderului de asociere, in cazul in care acesta este persoana juridica straina.-Pentru persoanele juridice/fizice autorizate romane si straine: prezentarea autorizatiei/certificatului pentru desfasurarea activitatii de audit financiar, eliberata de Camera Auditorilor Financiari din Romania (CAFR)Documentul va fi prezentat in copie certificata ?conform cu originalul?.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentarea informatiilor generale, Prezentarea bilanturilor contabilepentru ofertantii persoane juridice/declaratiile de venituri si cheltuieli pentru ofertantii persoane fizice autorizate, Cifra medie de afaceri globala pe ultimii trei ani trebuie sa fie minim 140.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentarea listei principalelor servicii prestatein ultimii 3 ani., Experienta similara si recomandari din partea altor beneficiariCerinta minima: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca incheiat si finalizat sau ca are in derulare, in ultimii 3 ani, (ca unic contractor, asociat sau subcontractant) unul sau mai multe contracte care au avut ca obiect prestarea de servicii similare cu serviciile care fac obiectul prezentului contract de achizitie publicaa carui/caror valoare sa fie de minim 70.000 lei, fara TVA.In cazul unei asocieri, cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.Experienta similara a subcontractantilor nu va fi luata in considerare., Informatii priv resursele umaneCerinta minima: Person propus trebuie sa acopere cel putin urmat fuctii: -un auditor financiar - coordonat. echipa ?cel putin 5 ani experienta profesion generala* si cel putin 3 ani experienta profesion specifica**-un auditor financiar, diferit de coordonator, cu cel putin 3 ani experienta profesion specifica**-2 auditori financiari, experti contabili atestati CECCAR-un expert in achiz publice*** atestat* Experienta profesion generala se calculeaza in functie de vechimea in specialit studiilor super absolvite.** Experienta profesion specifica se calcul incepand cu data obtinerii Certificat de atestare a calit de auditor financiar elib de C.A.F.R.***Expertul in achiz publ nu trebuie sa fie neaparat auditor financiar. Toti ceilalti membri ai echipei trebuie sa fie auditori financiari.Daca in echipa propusa pentru auditarea proiect sunt si alte persoane, care nu sunt auditori financiari, se va preciza rolul lor in echipa de audit., Informatii privind subcontractantii PrezentareacertificatuluiISO 9001:2008 ? sistem de management al calitatii sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Se acceseaza din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.07.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.07.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (P.O.C.T. ROMANIA-BULGARIA)
Data expedierii prezentei invitatii: 06.07.2012 11:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer