Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de auditare financiara a proiectului ?Sistem de management integrat al deseurilor in judetul Dolj"


Detaliu pentru invitatia numarul 344176
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: CONSILIUL JUDETEAN DOLJ
Numar invitatie: 344176/22.03.2013
Denumire contract: Servicii de auditare financiara a proiectului ?Sistem de management integrat al deseurilor in judetul Dolj"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONSILIUL JUDETEAN DOLJCod fiscal: 4417150, Adresa: Str. UNIRII Nr. 19, Craiova, Telefon: 0251408200, int.361, 362, Fax: 0251408230
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. UNIRII Nr. 19, Craiova, Romania, cod postal: 200585, telefon: +40 251408249, fax: +40 251408245, persoana de contact: Unitatea de Implementare a Proiectului Sistem de Management Integrat al Deseurilor in Judetul Dolj
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: municipiul Craiova, Str. UNIRII Nr. 19, sediul C.J.Dolj
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de auditare financiara a proiectului ?Sistem de management integrat al deseurilor in judetul Dolj"
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Auditarea proiectului?Sistem de management integrat al deseurilor in judetul Dolj?
II.1.6) CPV: 79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 457, 741.57 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
9.150 lei, conf art.86 alin.(1) din HG 925/2006. In cazul in care gar part se constit prin virament bancar, contul este: RO58TREZ2915006XXX000178, deschis la Trez Cv.Codul fiscal al aut. contract. este 4417150.In cazul constituirii prin Scrisoare de garantie bancara se va utiliza Formular 18. Garantia irevocabila, document. se prezinta in original.Documentul trebuie sa contina: "In masura in care CNSC a respins contest formulata de ofertant, sau contestatat. renunta la contestatie, cu exceptia situatiei in care renuntarea la contestatie a fost realizata ca urmare a adoptarii de catre aut contract a masurilor de remediere necesare, in conditiile art. 256^3 alin.(1) din OUG 34/2006, ne obligam fata de CJDolj sa platim suma de 4.237, 74 lei, determinata conf art.278^1din OUG34/2006"In cazul asocierii, val. garantiei de participare la 50 %, fiecare asociat trebuie sa se incadreze in categoria IMM, conform Legii nr.346/2004.Ofertant. individual sau ofertantii asociati, care solicita reducerea cerintei privind valoarea garantiei de participare la 50 %, vor prezenta o declar, conf Anexei 1 din Legea 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categ IMM-urilor.Valabilit. gar de particip va fi de 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.In cazul extinderii perioadei de valab. a ofertei, perioada de valab. va fi prelungita in mod coresp.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse in cadrul sedindei de deschidere, conf preved art.33, alin.(3) din HG nr. 925/2006. Dispozitiile art.278^1 din OUG 34/2006, se vor aplica in mod corespunzator.Echiv pentru o garantie de particip depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10 % din valoarea contractului de achizitie publica incheiat, fara TVA.Garantia de buna executie se va constitui in oricare dintre formele prevazute la art. 90 alin. (1)-(3)din HG 925/2006, in termen de 10 zile de la semnarea contractului.Instrumentul nu trebuie sa contina clauze care sa-l anuleze inaintea termenului de valabilitate si trebuie sa prevada daca plata se va executa conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate sau neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Daca partile convin, garantia se poate constitui si prin retineri successive, contractantul deschizand la unitatea Trezoreria deStat din cadrul organ fiscal competent in administrarea lui un cont de disponibil distinct la dispozitia A.C. in care depune cel putin 0, 5% din pretul contractului.Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie a contractului trebuie sa fie cel putin egala cu durata contractului.In cazul ofertantilor din categoria IMM (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii), garantia de buna executie se poate constitui in proportie de 50% din cuantumul precizat.In cazul unei asocieri, Liderul Asociatiei va face dovada constituirii garantiei de buna executie.Restituirea garantiei de buna executie se va face conform H.G. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34 /2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formularul 1).In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si 190 din OUG 34/2006, si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte Formularul 1.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Cerinta nr. 2Prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formularul 2).In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si 190 din OUG 34/2006, si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte aceasta declaratie (Formularul 2) si sa faca referire doar la lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Cerinta nr. 3Prezentarea declaratiei privind calitatea de participant.Ofertantul trebuie sa completeze Formularul 3.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.In cadrul acestei proceduri, ofertantul nu are dreptul: a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;d) Intreprinderile afiliate au dreptul de a participa in cadrul aceleiasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta.Cerinta nr. 4Prezentarea certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta.Se va prezenta CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta (Formularul 4), conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010.In cazul unei asocieri, formularul va fi completat in numele asocierii.Cerinta nr. 5Prezentarea certificatelor constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata.Persoanele juridice/fizice autorizate romane vor prezenta certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor de stat, inclusiv cele locale, care sa ateste ca firma ofertanta nu se inregistreaza cu datorii, respectiv: ? certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale impozitului local, emis de serviciul public pentru finante publice locale;? certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat (bugetul de stat, bugetul asigurarilor sociale de stat, bugetul asigurarilor de sanatate, bugetul asigurarilor de somaj), emis de Ministerul Finantelor prin Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice.Din documentele prezentate trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Acestea se vor prezenta in original sau copii certificate ?conform cu originalul?.Persoanele juridice/fizice autorizate straine vor prezenta orice document edificator eliberat de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, valabile la data limita de depunere a ofertelor, conform legisla?iei in vigoare, in tara de origine.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Aceste documente vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Observatii: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii catre bugetul de stat sau catre bugetul local (indiferent de cuantumul acestora) in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerinta nr.6Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formularul 5).In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.In cazul in care exista subcontractanti, fiecare subcontractant este obligat sa prezinte acest formular.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si 190 din OUG 34/2006, si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte acest formular.Lista persoanelor cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: ION PRIOTEASA, IOVAN CRISTINEL NICUSOR, IVANOVICI LAURENTIU, BARBARASA GHEORGHE, NICOLAE ANDA MIREI, PLUGARU ADRIAN, MIHALCEA LARISA MIHAELA, MAJINA ILEANA, TOMA ZOTY VERONICA, LEONTE ION, LAPADAT MARIN, GHITA ANISOARA, STOICA DAIANA, AVRAMOIU DANIELA, UNGUREANU CRISTIAN AUREL, BERBEC CHIRITOIU MIOARA, BACANU IULIAN, DARAC AURELIA, PAPPA DAN RADU ILIE, PANAIT LIANA, CAPATINA VALENTIN-IULIAN, SURUGIU OCTAVIAN VIOREL, VISAN VIOREL, NITA MARIANA, BALA CRISTIAN, PLACINTESCU ADELA ANA-MARIA, NICU EMILIA VERONICA, BOGHEANU ALINA SABINA, CONSTANTIN DANIELA Cerinta nr. 1Pentru persoanele juridice romane: prezentarea certificatului constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, informatiile cuprinse in acest certificat trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Din certificatul constatator prezentat trebuie sa rezulte: a) ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei publice;b) ca nu a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic.Documentul va fi prezentat in copie certificata ?conform cu originalul?.Pentru persoanele fizice autorizate se va prezenta un documentin copie certificata ?conform cu originalul? care sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice care le includ si pe cele care fac obiectulprezentei achizitii.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Nota: In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de incheierea contractului de achizitie publica, depunerea documentului in original sau copie legalizataCerinta nr. 2Pentru persoanele juridice/fizice straine: in vederea demonstrarii capacitatii de exercitare a activitatii profesionale, se solicita ofertantului prezentarea de documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care este rezident, in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana.Documentele prezentate trebuie sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice care le includ si pe cele care fac obiectulprezentei achizitii. De asemenea, ofertantul trebuie sa dovedeasca, in conformitate cu prevederile legale din tara in care este rezident, ca nu a intrat in faliment.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Ofertantii ? persoane straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundere (Formularul 23) prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea pentru una dintre urmatoarele optiuni, dupa caz: a) Ca inaintea incheierii contractului, se vor inregistra fiscal in Romania.b) Ca inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, se va proceda la legalizarea asocierii si in cazul in care liderul asocierii este persoana juridica straina, acesta se va inregistra la autoritatea fiscala competenta din Romania, conform prevederilor fiscale in vigoare din Romania.c) Ca inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii dintre persoane juridice straine, se va proceda la legalizarea asocierii, se va desemna liderul asociatiei sa se inregistreze la autoritatea fiscala competenta din Romania, conform prevederilor fiscale in vigoare din Romania.In cazul unei asocieri, liderul, persoana juridica straina, este obligat sa prezinte acest formular.Nota: Contractul de achizitie publica va fi incheiat numai dupa ce se va prezenta dovada legalizarii asocierii si a inregistrarii fiscale in Romania a liderului de asociere, in cazul in care acesta este persoana juridica straina.Cerinta nr. 3Pentru persoanele juridice/fizice autorizate romane: prezentarea autorizatiei/certificatului pentru desfasurarea activitatii de audit financiar, eliberata de Camera Auditorilor Financiari din Romania (CAFR), conform OUG 75/1999 privind activitatea de audit financiar, republicata si HG 433/ 2011 pentru aprobarea Regulamentului de organizare si functionare a Camerei Auditorilor Financiari din Romania.Pentru persoanele juridice/fizice autorizate straine: prezentarea autorizatiei/certificatului pentru desfasurarea activitatii de audit financiar care trebuie sa fie recunoscuta/agreata de Camera Auditorilor Financiari din Romania (CAFR), conform OUG 75/1999 privind activitatea de audit financiar, republicata si HG 433/ 2011 pentru aprobarea Regulamentului de organizare si functionare a Camerei Auditorilor Financiari din Romania.Documentul va fi prezentat in copie certificata ?conform cu originalul?.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind cifra de afaceri pe ultimii trei aniCerinta minima: Cifra medie de afaceri globala pe ultimii trei ani trebuie sa fie minim 900.000 lei.Se va prezenta Formularul 6 - Informatii generale, in care se va declara cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012).In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.Ofertantii vor prezenta documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a acestora si din care sa reiasa cifra globala de afaceri aferenta anilor 2010, 2011, 2012, in vederea indeplinirii cerin?ei minime de calificare.Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor prezentarea si a altor documente in cazul in care cele prezentate nu sunt relevante.In cazul in care ofertantul este o asociere, pentru a putea beneficia de reducerea cerintei privind valoarea minima a cifrei medii de afaceri globale la 50 %, fiecare asociat trebuie sa se incadreze in categoria IMM, conform Legii nr. 346/2004.Ofertantul individual sau ofertantii asociati, care solicita reducerea cerintei privind valoarea minima a cifrei medii de afaceri globale la 50 %, vor prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM-urilor.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere financiara din partea unui tert sustinator, conform art. 186 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, privind cifra de afaceri, si tertul sustinator financiar trebuie sa completeze Formularul 6 si Formularul 13 (in forma autentica)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Prezentarea listei principalelor servicii prestatein ultimii 3 ani.Ofertantul va trebui sa prezinte o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.In cazul unei asocieri, acest formular va fi completat de fiecare asociat in parte.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere tehnica si profesionala din partea unui tert sustinator, conform art. 190 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, privind capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului/candidatului, si tertul sustinator trebuie sa completeze Formularul 7 si Formularul 14(in forma autentica)., Cerinta nr. 2Prezentarea de informatii privind experienta similara.Se va prezenta fisa de informatii privind experienta similara - pentru fiecare contract similar, prestat in ultimii 3 ani, propus pentru indeplinirea cerintei minime. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic;Cerinta minima: Ofertantul trebuie sa faca dovada, prin cumularea valorii a maxim 3 contracte, ca in ultimii 3 ani (ca unic contractor, asociat sau subcontractant), a mai prestat servicii similare cu serviciile ce fac obiectul prezentului contract a caror valoare sa fie de minim 450.000 lei, fara TVA.Ultimii 3 ani se vor calcula pana la data limita de depunere a ofertelor.In cazul unei asocieri, cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.Experienta similara a subcontractantilor nu va fi luata in considerare.In cazul in care contractul prezentat ca experienta similara a fost executat in asociere, valoarea ce va fi luata in considerare pentru indeplinirea cerintei minime se va calcula in conformitate cu procentul prevazut in contractul de asociere.In acest sens, se solicita documente doveditoare din care sa rezulte prestarea serviciilorsimilare in copie certificata ?conform cu originalul?.In cazul in care contractul prezentat ca experienta similara a fost executat ca subcontractant, valoarea ce va fi luata in considerare pentru indeplinirea cerintei minime se va calcula in conformitate cu valoarea contractului de subcontractare. In acest sens, se solicita documente doveditoare din care sa rezulte prestarea serviciilorsimilare in copie certificata ?conform cu originalul?.Documentele solicitate in copie vor fi semnate si stampilate pentru conformitate cu originalul de reprezentantul legal al ofertantului.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere tehnica si profesionala din partea unui tert sustinator, conform art. 190 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, privind capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului/candidatului, si tertul sustinator trebuie sa completeze Formularul 8 si Formularul 14 (in forma autentica)In cazul in care documentele prezentate nu sunt relevante, Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita informatii si documente suplimentare., Cerinta nr. 3Prezentarea de informatii privind resursele umaneCerinta minima: Personalul propus trebuie sa acopere cel putin urmatoarele functii in cadrul proiectului: - un auditor financiar - coordonatorul echipei- un auditor financiar, diferit de coordonator- 2 auditori financiari, experti contabili atestati CECCAR- un expert in achizitii publice* atestat*Expertul in achizitii publice nu trebuie sa fie neaparat auditor financiar. Toti ceilalti membri ai echipei propuse pentru auditarea proiectului trebuie sa fie auditori financiari sau (Daca in echipa propusa pentru auditarea proiectului sunt desemnate si alte persoane, care nu au calitatea de auditor financiar, este necesara delimitarea clara a acestora fata de membrii auditori financiari, precum si precizarea rolului acestora in echipa de audit).Ofertantul trebuie sa prezinte informatii referitoare la modul de organizare si personal, astfel: a) Efectivele medii anuale ale personalului angajat si personalului de conducere din cadrul organizatiei ofertantului in ultimii 3 ani (Formular 9).b) Lista personalului responsabil ? ?cheie? care va fi angajat in cadrul contractului, descrierea pe scurt a pregatirii profesionale si experientei (conform Formularului 10)., Continuare Cerinta nr. 3Se vor atasa urmatoarele documente suport: ? Carnet de membru al CAFR vizat cu mentiunea ?Activ? pe anul in curs ? xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul ? pentru persoanele auditori financiari, propuse in echipa ce va asigura serviciile de auditare pentru acest proiect? Certificat de atestare a calitatii de auditor financiar eliberat de Camera Auditorilor Financiari din Romania (CAFR) ? xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul ? pentru persoanele auditori financiari, propuse in echipa ce va asigura serviciile de auditare pentru acest proiect? Carnet CECCAR vizat pe anul in curs ? xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul - pentru persoanele auditori financiari, propuse in echipa ce va asigura serviciile de auditare pentru acest proiect, in calitatea de experti contabili? Certificat/atestat de expert achizitii publice pentru expertul in achizitii publice - xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul? CV?urile personalului care va participa la indeplinirea contractului de servicii (Formular 11)? Declaratii ale personalului cu privire la disponibilitatea pe perioada desfasurarii contractului (Formular 12)? Copii ale contractelor de munca pentru fiecare membru al echipei propuse sau anagajament de participare, conform art. 188, alin.2 din OUG34/2006Ofertantul, persoana juridica straina, va trebui sa indeplineasca aceleasi conditii ca si persoana juridica romana referitoare la personalul propus pentru indeplinirea contractului.Nota: O persoana nu poate indeplini in mod cumulativ mai multe functii., Cerinta nr. 4Informatii privind subcontractantiiOfertantul/liderul Asociatiei va completa: Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora(Formularul 15).Nu este permisa subcontractarea totala a contractului.Daca ofertantul declarat castigator foloseste subcontractanti, inainte de incheierea contractului, operatorul economic ofertant va prezenta Autoritatii Contractante contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta.Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante. Cerinta nr. 1PrezentareacertificatuluiISO 9001:2008 ? sistem de management al calitatii (sau echivalent) pentru activitatile care fac obiectul contractului.Certificatul solicitat trebuie sa fie valabil la data limita de depunere a ofertelor si va fi prezentat in copie lizibila semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul de reprezentantul legal al ofertantului.In cazul unei asocieri, acest certificat va fi prezentat de fiecare asociat in parte, pentru partea de contract pe care o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.04.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.04.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 08.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial de Mediu - POS Mediu
Data expedierii prezentei invitatii: 21.03.2013 10:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer