Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de Auditare financiara pentru proiectul ?Dezvoltarea zonei turistice Pucioasa ? reabilitare si modernizare drumuri de interes local in statiunea turistica Pucioasa? ? cod SMIS 15330


Detaliu pentru invitatia numarul 338741
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ORASUL PUCIOASA
Numar invitatie: 338741/02.11.2012
Denumire contract: Servicii de Auditare financiara pentru proiectul ?Dezvoltarea zonei turistice Pucioasa ? reabilitare si modernizare drumuri de interes local in statiunea turistica Pucioasa? ? cod SMIS 15330
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL PUCIOASACod fiscal: 4280302, Adresa: Pucioasa, str. Fantanelor, nr.7, Pucioasa, Telefon: +40 245232277, Fax: +40 245232276
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Pucioasa, str. Fantanelor, nr.7, Pucioasa, Judetul Dambovita, Romania, cod postal: 135400, telefon: +40 245232277, fax: +40 245232276, persoana de contact: Compartiment achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Autoritatii Contractante: Pucioasa, str. Fantanelor, nr.7, Pucioasa, Judetul Dambovita, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de Auditare financiara pentru proiectul ?Dezvoltarea zonei turistice Pucioasa ? reabilitare si modernizare drumuri de interes local in statiunea turistica Pucioasa? ? cod SMIS 15330
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Desfasurarea a cate unui audit pentru fiecare cerere de rambursare depusa de catre Orasul Pucioasa in cadrul proiectului ?Dezvoltarea zonei turistice Pucioasa ? reabilitare si modernizare drumuri de interes local in statiunea turistica Pucioasa? ? cod SMIS 15330. La fiecare audit se va realiza si cate un Raport privind constatarile factuale.
II.1.6) CPV: 79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 300, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 6.000, 00 lei.In cazul in care sunt aplicabile prevederile art. 16 din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, se va depune Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM - original (Formular 29, completat dupa cum este cazul), iar cuantumul garantiei de participare va fi de 3.000, 00 lei.Garantia de participare poate fi constituita in urmatoarele forme: a) scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante (se poate folosi modelul din Formular 30).b) ordin de plata, in contul RO30TREZ2755006XXX000025, deschis la Trezoreria Pucioasa, beneficiar Orasul Pucioasa, cod de identificare fiscala 4280302.c) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari - asigurare de garantii.Perioada de valabilitate a garantiei: 120 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Neconstituirea garantiei de participare pana la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor atrage respingerea ofertei, fiind considerata inacceptabila.In cazul respingerii unor contestatii, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, sume stabilite conform prevederilor ART. 278^1 lit c din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va reprezenta 10% din valoarea fara TVA a contractului si se va putea constitui prin una din urmatoarele modalitati, devenind anexa la contractul incheiat: 1. scrisoare de garantie bancara (se poate folosi modelul din Formular 31).2. instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari-asigurare de garantii3. retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, conform HG nr. 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006a) Se va prezenta Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formular 1) ? original.Autoritatea contractanta va accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza in una dintre situatiile prevazute la art. 180, orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.In cazul unei asocieri, aceste cerinte trebuie sa fie indeplinite de catre toti asociatii.In cazul prezentarii unui angajament ferm din partea unui tert privind sustinerea, aceasta cerinta trebuie indeplinita si de tertul sustinator.Cerinta nr. 2Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006a) Se va prezenta Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formular 2) - original.b) Indeplinirea obligatiilor exigibile de plata: b1) Persoanele juridice romaneTrebuie sa prezinte: - Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale, emis atat pentru sediul social, cat si pentru toate punctele de lucru/sucursalele/filialele implicate in executarea contractului ? original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul de stat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice), emis atat pentru sediul social, cat si pentru toate punctele de lucru/sucursalele/filialele de lucru implicate in executarea contractului ? original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Din Certificatele mentionate trebuie sa reiasa obligatiile exigibile scadente la plata in luna anterioara celei care se depun ofertele.Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.In cazul unei oferte comune, aceste certificate constatatoare trebuie depuse de fiecare dintre asociati in parte.b2) Persoanele juridice straine: Trebuie sa prezinte: orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respective, prin care sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul de stat.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?., la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Certificatele mentionate trebuie sa reflecte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei care se depun ofertele. Se accepta si datorii esalonate, conform legii.In cazul unei asocieri, aceste cerinte trebuie sa fie indeplinite de catre toti asociatii.In cazul prezentarii unui angajament ferm din partea unui tert prinvind sustinerea, aceasta cerinta trebuie indeplinita si de tertul sustinator, insa numai in ceea ce priveste lit. a, c^1 si d de la art. 181 din OUG nr. 34/2006.Autoritatea contractanta va accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza in una dintre situatiile prevazute la art. 181 orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.Cerinta nr. 3Calitatea de participant la proceduraa) Se va prezenta Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Formular 3) ? original.In cazul unei asocieri, aceste cerinte trebuie sa fie indeplinite de catre toti asociatii.Cerinta nr. 4Neincadrarea neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006a) a) Se va prezenta Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (Formular 4) ? original.Numele persoanelor cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante, Orasul Pucioasa (Primaria Orasului Pucioasa) in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: 1. persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire: Badau Danut - primar, Catana Elena ? secretarul orasului Pucioasa, Bajean Daniel, Sirboiu Adriana, Mangalagiu Adrian, Sala Mihaela Lucretia si Damian Valeriu.2. persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contracte, necesar finantarii contractelor de achizitie publicaMembrii consiliului local Pucioasa: Ana Maria ? viceprimar, Badescu Gheorghe, Avanu Cristian Mihail, Butca Dragos, Ancuta Adriana, Barbu Adrian, Grosu Gabriel Mihail, Burlan Filoftia, Mircea Daniela Elena, Madaran Constantin, Popa Constantin Tiberiu, Foamete Radu Gabriel, Veverita Gheorghe Ion, Carstoiu Mihail, Iordanescu Victoria, Gorgon Gheorghe Cosmin, Pop AurelIn cazul unei asocieri, aceste cerinte trebuie sa fie indeplinite de catre toti asociatii.In cazul prezentarii unui angajament ferm din partea unui tert privind sustinerea, aceasta cerinta trebuie indeplinita si de tertul sustinator.Cerinta nr. 5Participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurentaa) Se va prezenta Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului presedinteluiANRMAP nr. 314/2010 (Formular 5) - original. Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa aiba dreptul legal de a desfasura activitatile care fac obiectului contractului ce va fi atribuit: la procedura au dreptul sa participe numai ofertanti ? persoane fizice si juridice autorizate conform procedurilor legale in domeniul auditului, iar ofertantul nu trebuie sa se afle in procedura de insolventa sau incapacitate de plata.A. Persoane juridice romane: Trebuie sa prezinte: 1. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, emis cu cel putin 30 de zile inainte de data depunerii ofertei, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Din documentul/documentele prezentate trebuie sa rezulte obiectul/obiectele de activitate al operatorului economic, din care sa rezulte obiectele de activitate ale ofertantului, precum si faptul caofertantul nu se afla in procedura de insolventa sau incapacitate de plata.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentului in copielegalizata.2. Certificat de atestare a calitatii de auditor financiar eliberat de organismul abilitat din Romania, in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.B. Persoanele fizice romane: 1. Certificat de Identificare Fiscala, in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.2. Certificat de atestare a calitatii de auditor financiar eliberat de Camera Auditorilor (Financiari) din Romania, in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentului in copielegalizata.C. Persoane fizice sau juridice straine: 1. Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, emise in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.2. Documente care dovedesc calitatea de auditor financiar.Documentele vor fi prezentate in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, precum si in traducere legalizata in limba romana.In cazul unei asocieri, aceste cerinte trebuie sa fie indeplinite de catre toti asociatii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1 Informatii privind cifra de afaceriValoarea medie a cifrei de afaceri globale anuale (sau a venitului brut declarat, la persoanele fizice autorizate) din anii 2009, 2010 si 2011 trebuie sa fie de minim 600.000, 00 lei.Se vor prezenta : a) Fisa de informatii generale (Formular 6)b) Bilanturile contabile la data de 31.12, pentru anii 2009, 2010, 2011, in situatia in care publicarea acestora este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul, sau documente echivalente, inregistrate la organele competente, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care ofertantul este rezident, din care sa rezulte cifra de afaceri anuala.Persoanele fizice autorizate romane vor depune Declaratia 200 sau echivalent.In cazul unei oferte comune cerinta privind cifra de afaceri poate fi indeplinita prin cumul de catre asociati.In cazul existentei unui tert sustinator, acesta va prezenta si documentele solicitate mai sus., Cerinta 2 Angajament privind sustinerea economica si financiara a ofertantului/grupului de operatori economici asociati ? daca este cazul.Operatorul economic/grupul de operatori economici ofertanti care beneficiaza de sustinerea capacitatii economice si financiare trebuie sa dovedeasca aceasta prin prezentarea unui Angajament privind sustinerea economica si financiara a ofertantului /grupului de operatori economici asociati (Formular 7), inclusiv Anexa la Formular 7: Declaratie tert sustinator economic si financiar, instrument juridic, in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia contractantului resursele financiare invocate, conform prevederilor art.11?1 din HG 925/2006.Persoana care asigura sustinerea economica si financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit.a, c1 si dsi ale art. 69?1 din OUG 34/2006.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1 O lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, insotita de certificari din care sa reiasa ca in ultimii 3 ani ofertantul a executat si dus la bun sfarsit servicii de auditare financiara in valoare de cel putin 300.000, 00 lei fara TVA.a) Se va prezenta Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani (formular 8).b) Lista va fi insotita de certificari de buna executie pentru contractele care vor fi luate in considerare pentru indeplinirea cerintei.c) Se va prezenta Formular 9 - Experienta similara, pentru contractul/contractele prezentate ca experienta similara pentru dovedirea indeplinirii cerintei;In cazul unei oferte comune cerinta privind experienta similara poate fi indeplinita prin cumul de catre asociati.In cazul existentei unui tert sustinator, acesta va prezenta si documentele solicitate mai sus., Cerinta 2 Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, precum si informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului.Personal solicitat: cel putin o persoana, autorizata ca auditor financiar, conform procedurilor legale in domeniul auditului.Se vor prezenta: a) Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani (Formular 10);b) Declaratie privind personalul ce va fi angajat in contract (Formular 11);Pentru persoane: c) Angajament de participare (Formular 12);d) CV (poate fi utilizat Formular 13);e) Certificat/document care atesta calitatea de auditor financiar, autorizat conform procedurilor legale in domeniul auditului, dupa caz;In cazul unei asocieri, Formularul 10 se va completa de catre f, Cerinta 3 Prezentare Declaratie privind echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare acontractului de servicii (Formular 14);Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., Cerinta 4 Informatii privind partea din contractpe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.Se vor prezenta: a) Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractantisi specializarea acestora (Formular 15) si Lista cu subcontractantii (Anexa la Formular 15)b) Acordul/Acordurile de subcontractare (Formular 16)Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situa?ia prevazuta de art. 691 din OUG nr. 34/2006, sub sanc?iunea excluderii din procedura de atribuire., Cerinta 5 Informatii privind asociatii.Se vor prezenta : a) Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociatisi specializarea acestora (Formularul 17)b) Acordul de asociere (Formular 18)In cazul unei asocieri la care participa mai multi operatori economici, inainte semnarea contractului, se va prezenta contractul de asociere in original., Cerinta 6 Angajament ferm privind sustinerea tehnica si/sau profesionala a ofertantului /grupului de operatori economici asociati ? daca este cazul.Operatorul economic, sau grupul de operatori economici ofertanti care beneficiaza de sustinerea capacitatii economice si financiare trebuie sa dovedeasca aceasta prin prezentarea: - Angajament privind sustinerea tehnica privind experienta similara a ofertantului /grupului de operatori economici asociati (Formular 19), inclusiv Anexa la Formular 19si/sau- Angajament privind sustinerea profesionala a ofertantului /grupului de operatori economici asociati (Formular 20), inclusiv Anexa la Formular 20si/sau- Angajament privind sustinerea tehnica a ofertantului /grupului de operatori economici asociati (Formular 21), inclusiv Anexa la Formular 21.Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit.a, c1 si dsi ale art. 69?1 din OUG Cerinta 1 Standarde de asigurare a managementului calitatii: Ofertantul trebuie sa aiba implementat un standard de asigurare de management al calitatii, in conformitate cu (raportat la) seriile de standarde europene relevante (cum ar fi ISO 9001 sau echivalent), certificate de organisme conforme cu seriile de standarde europene privind certificarea, pentru activitatile care fac obiectul contractului.Prin echivalent se inteleg certificatele echivalente emise de organisme stabilite in statele Uniunii Europene.Se va prezenta documentul care atesta implementarea sistemului de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului, valabil la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, eliberat de un organism de certificare independent, acreditat, sau dovada ca sistemul respectiva fost implementat, dar documentul oficial nu a fost inca eliberat.In cazul unei asocieri, aceste cerinte trebuie sa fie indeplinite de catre fiecare dintre asociati.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Publicata integral SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.11.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.11.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 01.11.2012 16:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer