Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de auditare financiara POR 11348


Detaliu pentru invitatia numarul 341800
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: UNIVERSITATEA "BABES-BOLYAI"
Numar invitatie: 341800/16.01.2013
Denumire contract: Servicii de auditare financiara POR 11348
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA "BABES-BOLYAI"Cod fiscal: 4305849, Adresa: Kogalniceanu nr.1, Cluj-Napoca, Telefon: +40 264405300, Fax: +40 264450675
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de auditare financiara POR 11348
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de auditare financiara POR 11348- raport intermediar, raport final proiect
II.1.6) CPV: 79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 180, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se solicita garantie de participare in valoare de 3600 lei. Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza la constituirea garantiei de participare de o reducere de 50%. Modul de constituire a garantiei de participare: 1. Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. 2. Depunere in numerar la casieria Autoritatii Contractante, Str. I.I.C. Bratianu Nr.14, Cluj-Napoca 3. Virament bancar/ ordin de plata in contul Autoritatii Contractante RO86TREZ2165005XXX006896, Trezoreria Cluj-Napoca. Ofertantul are obligatia de a depune documentul de constituire a garantiei in original la adresa Str. I.I.C. Bratianu Nr.14, Cluj-Napoca, Serviciul Aprovizionare, pana la cel mai tarziu data limita de depunere a ofertelor, documentul fiind incarcat si in SEAP, semnat cu semnatura electronica. 4. Conform art. 278^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 1800 lei. Documentul de constituire a garantiei de participare scanat va fi depus obligatoriu in SEAP, semnat cu semnatura electronica. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei. Data de referinta la care se va face echivalenta leu/alta valuta va fi data publicarii invitatiei de participare in SEAP.
Garantie de buna executie
5% din valoarea fara TVA a contractului, rezultata: a) garantia de buna executie va fi in cuantum de 5% din valoarea contractului de furnizare, fara TVA. b) modul de constituire a garantiei de buna executie: - Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari sau alta modalitate dintre cele prevazute la art. 90 din H.G. nr. 925/2006, avandu-se in vedere prevederile H.G. nr. 1045/2011, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire in favoarea Autoritatii Contractante pentru suma reprezentand 5% din valoarea contractului, fara TVA. - Restituirea garantiei de buna executie a contractului: Se face in termen de 14 zile de la data incheierii procesului verbal de receptie cantitativa si calitativa.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: . Eligibilitatea ofertantului- Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu art, 180 din OUG nr. 34/2006- Formularul 5(12A) din Sectiunea Formulare;2. Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 6(12B) din Sectiunea Formulare;Se sustine cu Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat si a impozitelor si taxelor locale precum si a contributiei privind asigurarile sociale - se solicita ca operatorii economici sa prezinte certificate care sa prezintesituatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;3. Participarea la licitatie cu oferta independenta- Se solicita prezentarea certificatului constituit ca anexa la Ordinul nr. 314/12.10.2010 al A.N.R.M.A.P., completat in conformitate cu modelul de formular nr. 12;4. Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- Se solicita completarea formularului 13 din sectiunea formulare; persoane cu functii de decizie in ceea ce priveste atribuirea contractului de achizitie publica, din cadrul autoritatii contractante: Rector Acad. Prof. Ioan Aurel Pop, Prorector Conf. dr. Dan Lazar, Director General Ad-tiv. Ec. Viorica Barsan, Director financiar contabil Istvan Pusok, Director directie Tehnico-Administrativa Cosmin Vasile Irimies, Sef Birou Aprovizionare Sing. Traian Boc, Consilier juridic Alexandru Brasoveanu, Consilier juridic Adi Monica Laura, Responsabil achizitie Ec. Diana Andrea, Maria Hudrea I. Atestarea formei de inregistrare profesionala a operatorului economic ofertant- a) pentru persoane juridice/fizice romane: 1) pentru persoane juridiceCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial care sa contina informatii reale si valabile la data limita de depunere a ofertelor.2) pentru persoane fiziceAutorizatie de functionare valabila, cu viza la zi.b) pentru persoane juridice /fizice straine: Prezentarea de Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului traduse in limba romana- Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate, inainte de comunicarea rezultatului procedurii, documentul in original sau copie legalizata.Obiectul contractului sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORCII. Ofertantul va demonstra calitatea de membru al Camerei Auditorilor Financiari din Romania (CAFR) prin autorizatie emisa de aceasta sau, in cazul in care ofertantul este persoana fizica, prin carnet vizat de aceasta cu mentiunea "Activ", valabil la data limita de depunere a ofertelor.III. Declararea (prin declaratie pe proprie raspundere a ofertantului) faptului ca acesta nu a fost sanctionat in ultimii 3 ani de catreDepartamentul de Monitorizare si Competenta Profesionala al CAFR.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale cu cifra globala de afaceri pe ultimii trei ani. Se va prezenta Formularul nr. 7 - Fisa de informatii generale cu cifra de afaceri pe ultimii trei ani.Cerinta minima: media cifrei globale de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie de minim 200, 000.00 lei. Pentru calculul echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere Se va prezenta Formularul nr. 8, Informatii privind personalul tehnic si de specialitateSe va prezenta lista personalului-Formularul nr. 9 care va fi implicat in indeplinirea contractului si atributiile acestuia., Se vor prezenta informatii cu studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului responsabil pentru indeplinirea ctr. de servicii.Personal minim obligatoriu solicitat: a) auditor financiar autorizatCerinte minime: absolvent studii superioare stiinte economice sau absolvent studii superioare si program de pregatire cu profil economic-diploma; autorizat de CAFR- certificat de atestare; membru activ al CAFR- carnet de membru vizat "Activ" valabil la data depunerii ofertelor; inscris in Registrul auditorilor fin. din Romania;auditor activ; Se prezinta documente doveditoare: CV; carti de munca/ctr. individual de munca/extras Revisal/Angajament sau acord de participare, decl. de disponibilitate?Formular 10; operatorului ec. clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea de doc. care sa ateste experienta prezentata in CV-cel putin 1 ctr. servicii auditare operatiuni financiare;, Informatii privind subcontractantii, specialitatea acestora si serviciile furnizate. Se solicita completarea si prezentarea modelului de Formular nr. 16 Informatii privind subcontractantii, specializarea acestora si serviciile furnizate. Daca nu exista subcontractanti, se va declara acest fapt in continutul formularului., Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani; Se va prezenta Formularul nr. 10(12D) - Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani;, Experienta similara- Formularul nr.11, insotita de recomandare din partea beneficiarului Cerinta minima: Se solicita prezentarea cel putin a unui document/contract/proces-verbal de receptie care sa confirme prestarea de servicii in valoare de 120, 000.00 lei.Pentru calculul echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP, atasata prezentei invitatii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.01.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 01.04.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 15.01.2013 12:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer