Achizitie publica - Servicii de auditare independente aferente proiectului 2SR2.1-1 MIS ETC code 161 "Danube WATER integrated management"
Detaliu pentru invitatia numarul 341452
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 341452/27.12.2012
Denumire contract: Servicii de auditare independente aferente proiectului 2SR2.1-1 MIS ETC code 161 "Danube WATER integrated management"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Mediului si PadurilorCod fiscal: 16335444, Adresa: B-dul Libertatii nr. 12, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 316.37.04, Fax: 316.37.04
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Libertatii nr. 12, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 040129, telefon: +40 213163704, fax: +40 213163704, persoana de contact: Carmen Tinta
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-dul Libertatii nr. 12, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 040129
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Mediu
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de auditare independente aferente proiectului 2SR2.1-1 MIS ETC code 161 "Danube WATER integrated management"
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?Respectectarea legislatiei nationale si a regulilor contabilitatii si sa certifice ca toate costurile au fost facute in acord cu contractul de finantare;?Sursele de finantare pentru proiect, in special daca partea de cofinantare nu este ceruta prin alte instrumente financiare ale comunitatii europene;?Daca resursele financiare ale proiectului au fost folosite in mod eficace pentru scopurile mentionate in proiect.
II.1.6) CPV: 79212000-3 - Servicii de auditare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 342, 741.94 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
2% din valoarea estimata, respectiv de 6.854, 83 lei.1)Scrisoare de garantie bancara conforma cu Formularul nr.17.Valabilitatea acesteia trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei(respectiv 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor)2)Garantia de participare se poate plati si in numerar la sediul institutiei. 3)Ordin de plata confirmat de banca emitenta pana la data deschiderii ofertei.4)Plata se face in contul de Trezorerie al Municipiului Bucuresti RO 56 TREZ 700 5005 XXX 000223, CUI 16335444. 5)Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, prezentat in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus.Ofertantii tip IMM care doresc sa depuna doar 50% din garantie vor anexa scrisorii de garantie de participare in conformitate cu legislatia in vigoare Legea nr. 346/2004.formularul 15 si formularul 16 daca e cazul. Atentie!1.Documentul ce reprezinta garantia de participare va fi prezentat in afara coletului ce contine oferta pentru a putea fi verificat in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor, inainte de deschiderea coletului continand oferta.2.In cazul in care vor exista contestatii formulate la prezenta procedura de atribuire, iar CNSC va respingecontestatia, se va retine contestatorului din garantia de participare o suma de 3427, 41lei, in conformitate cu prevederile art.278^1 din OUG nr.34/2006. Garantia de participare obligatoriu, si va fi prezentata la sediul autoritatii contactante de catre toti operatorii economici. de asemenea garantia de participare se va retine si in cazul in care op.ec. se afla in situatia prevazuta la pct.b)al art.87(1) din HG nr.925/2006.In cazul in care garantia de participare este depusa in alta moneda decat cea mentionata anterior, echivalenta in lei va fi efectuata la cursul publicat de BNR cu 3 zile lucratoare inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului in cuantum de 5 % din valoarea contractului fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in conformitate cu prevederile art. 90 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a)Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Formularul nr. 1. Pentru confirmare, se vor prezenta: (CAZIER JUDICIAR SI CAZIER FISCAL). Nu se va prezenta de catresubcontractant/subcontractanti in cazul unei oferte individuale cu subcontractare si a unei oferte comune cu subcontractare. b) Declaratie peproprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Formularul nr.2. Ofertantul va depune documentele in oricare dintre formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.c) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006 cumodificarile si completarile ulterioare-Formularul nr. 3. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce privesteorganizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv, toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legaturasau pentru procedura de atribuire) sunt: Rovana PLUMB-Ministru, Mircea Popa-Secretar General, Dragos Ionut Banescu-Secretar generaladjunct, Carmen Tinta-Director General, Speranta MUNTEANU-Director General Adjunct;d) Declaratie privind calitatea de participant la procedura conf. prev. art. 41 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Formularul nr. 4. e) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea inaplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta-Formularul nr. 5. .In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana. Documente edificatoare privind obiectul de activitate al operatorului economic (conform prevederilor art. 183 din OUG nr. 34/2006, cumodificarile si completarile ulterioare). Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: se vor prezenta Documente caredovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Certificat constatator emis de Oficiul National alRegistrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Din codul CAEN trebuie sa rezulte caobiectul de activitate al operatorului economic trebuie sa aiba corespondent cu obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit. Ofertantul vadepune documentele in oricare dintre formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul in care Certificatul Constatator va fi depus in copie, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, prezentareaacestuia in original sau in copie legalizata, pentru conformitate.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: declaratie privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani, Bilanturile contabile pe ultimi 3 ani, vizate si inregistrate la organele competente.Pentru operatorii economici nerezidenti, in masura in care publicarea bilanturilor contabile nu este prevazuta de legislatia tarii de origine/tarii in care este stabilit operatorul economic, atunci acesta va prezenta alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorului economic. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si alcadrelor de conducere in ultimii 3 ani, CV-uri, in format Europass, din care sa rezulte ca ofertantul dispune de personal calificat in masura sa indeplineasca activitatile prevazute in caietul de sarcini, semnat de catre fiecare titular in parte.Prezentarea Angajamentului ofertantului privind resursele umane ca, in cazul indisponibilitatii unor persoane dintre cele nominalizate pentru indeplinirea contractului, le va inlocui numaicu persoane avand cel putin calificarile celor nominalizate initial si luate in calcul la evaluarea ofertei., Declaratie privind personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, responsabil pentru indeplinirea contractului de servicii, Declaratie de disponibilitate, Fisa de experienta similara.Valoarea cumulata a contractelor de experienta similara prezentate va fi de cel putin 342.741, 94lei (reprezentand echivalentul a 80.645, 16 euro, la curs de 4, 25 ron/euro).Pentru contractele in valuta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta indicat de BNR pentru anul respectiv. Se vor prezenta unul sau mai multe contracte similare. Se vor prezenta copii dupa contracte/informatii relevante ale ontractelor/ documentelor/ proceselor verbale de receptie. Ofertantul va prezenta recomandari, din partea beneficiarilor/clientilor., Auditor financiar?min. 3 ani experienta, in domeniul financiar ? contabil?licenta in stiinte economice.- certificat de atestare a calitatii de auditor, emis de CAFR- carnet de membru al CAFR- participarea in calitate de auditor financiar in minim 1 proiect, Consultant juridic achizitii- studii superioare juridice de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta.?min. 3 ani experienta in domeniul achizitiilor publice;?sa detina certificat de expert achizitii recunoscut de Ministerul Muncii, Familiei si Egalitatii de Sanse si de Ministerul Educatiei, Cercetarii si Tineretului sau echivalent ? cod COR 241940;, Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, Lista privind subcontractantii( daca e cazul), informatii privind sustinatorul( daca e cazul), informatii privin asocierea.(daca e cazul)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.01.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.01.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul ((Programul de cooperare Transfrontaliera Romania-Bulgaria2007-2013))
Data expedierii prezentei invitatii: 27.12.2012 12:27