Achizitie publica - ?Servicii de auditare intermediare si finala, inclusiv auditarea securitatii retelei si aplicatiei informatice?
Detaliu pentru invitatia numarul 321273
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 321273/05.03.2012
Denumire contract: ?Servicii de auditare intermediare si finala, inclusiv auditarea securitatii retelei si aplicatiei informatice?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCASA NATIONALA DE PENSII PUBLICECod fiscal: 13574005, Adresa: Str. Latina nr. 8 sector 2, Bucuresti, Telefon: 021/3169281, , Fax: 0741184616
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Latina nr. 8 sector 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 020793, telefon: +40 213169281, fax: +40 213169281, persoana de contact: VASILE TANASE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Servicii de auditare intermediare si finala, inclusiv auditarea securitatii retelei si aplicatiei informatice?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?Servicii de auditare intermediare si finala, inclusiv auditarea securitatii retelei si aplicatiei informatice?
II.1.6) CPV: 79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 100, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantiei de participare: 1.000 lei. Perioada de valabilitate a garantiei: minimum 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare: 1.instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari; sau 2.ordin de plata in contul RO10TREZ7005005XXX000178 deschis la A.T.C.P.M.B. cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data depunerii ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantie de buna executie este de 10% din valoarea fara tva a contractului. Garantia de buna executie se constituie prin printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale. In acest ultim caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91- 92 din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006)- Completarea si prezentarea Formularului nr. 2.-Prezentarea cazierului judiciar si cazierului fiscal pentru operatorul economic.Declaratie privind situatia personala (neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006)-Completarea si prezentarea Formularului nr. 3.-Prezentarea Certificatului de atestare fiscala eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat in luna anterioara depunerii ofertelor (original sau copie conforma cu originalul).-Prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local in luna anterioara depunerii ofertelor (original sau copie conforma cu originalul).-Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelul ANRMAP nr. 314/2010. Completarea si prezentarea Formularului 4.-Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Bianca Culea - director, Dorian Craciunel - sef serviciu, Costea Petru - consilier superior si Tanase Vasile - referent superior . Completarea si prezentarea Formularului 5. Prezentarea Certificatului constatator (original sau copie conforma cu originalul) emis de Oficiul Registrului Comertuluiin raza caruia este situat sediul ofertantului cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertei din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali si din care sa reiasa ca ofertantii au ca obiecte de activitate prestarea serviciilor de audit (tehnic/consultanta in sisteme IT&C si/sau audit financiar).In cazul unei asocieri, cerinta de mai sus trebuie sa fieindeplinita individual de toti operatorii economici.Inainte de comunicarea rezultatului procedurii autoritatea contractanta va solicita pentru conformitate documentul original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri globala medie anuala a ofertantului sau, daca este cazul, in domeniul de activitate aferent obiectului contractului intr-o perioada anterioara, pe ultimii trei ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat suma de 200.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - auditor tehnic (expert audit infr software /hardware); abs de stud sup de lunga durata, prof IT&C; det de compet de nivel avansat priv pr siimpl sol/infrastruct(certificate cum ar fi - MCSE sau echiv);det de compet de baza privind auditarea controlul si ev sec sist inf, dov prin particip la cel putin 1 curs de spec priv o metodologie de auditare a sist inf (certif - CISA sau echiv);det unei exp prof releva dovedita prin particip exp propus la realiz cel putin a unui pr priv impl unui sist inf integrat la nivel national/ regiona/internat si care sa fi presupus instalare echip hardware si de comunicatii, activi de dezv, impl si instalare software.Recomandari datate, semnate si parafate de benef ori a certif constatator emis in conf cu prevederile art. 971 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006., - Auditor de securitate (exp audit sist securitatea inf)-abs de stud sup de lunga durata, profil IT&C;detinerea de compet de baza privind bunele practici in dom IT ref la masurarea ind proc si a sist inf, dovedite prin particip la cel putin 1 curs de specializ in acest domeniu (certificate - COBIT sau echiv);det de compet de nivel avansat priv managementul sec sist inf, dovedite prin particip la cel putin 1 curs de spec in acest domeniu (certificate ? CISM si/sau - CISSP sau echiv);det unei exp prof relevante dovedita prin coord si finalizarea impl si certif in domeniul IT a cel putin unui sist de management al sec inform conf ISO 27001 sau echiv;Recomandari datate, semnate si parafate de benef ori a certif constatator emis in conf cu prevederile art. 971 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006., Ofertantul va prezenta copii dupa contracte sau documente din care sa rezulte ca a prestat in ultimii 3 ani calculati pana la data depunerii ofertelor, servicii de audit pentru implementarea proiectelor de investitii/programelor europene, cu o valoare de cel putin 100.000 lei., Of trebuie sa faca dovada priv pers de speci necesar pentru indepl contractului: -1 auditor fin(expert audit fin) abs de stud sup de lunga durata, prof ec; detinerea cal de auditor fin, membru al (C.A.F.R.) si/sau al unor org internat echiv pentru o per de cel putin 3 ani (carnetul de membru al C.A.F.R. sau echiva, cu ment ?Activ?, vizat pentru anul in curs); Exp prof relev dovedita prin implicarea in realiz a cel putin 1 pr in cadrul caruia a ocupat poz de auditor /expert fin sau o alta pozitie similara;Recomandari datate, semnate si parafate de benef ori a certif constatator emis in conf cu prevederile art. 971 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006. Implementarea standardului de management al sistemului calitatii din seria ISO 9001 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este postata pe SEAP si pe site -ul www.cnpas.org
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.03.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 18.05.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
Data expedierii prezentei invitatii: 05.03.2012 09:03