Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de auditare pe durata implementarii proiectului ? REABILITARE SI MODERNIZARE STRAZI URBANE, PODURI, TROTUARE SI PARCARI IN ORASUL COSTESTI, JUDETUL ARGES?


Detaliu pentru invitatia numarul 329694
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ORASUL COSTESTI (PRIMARIA COSTESTI)
Numar invitatie: 329694/19.06.2012
Denumire contract: Servicii de auditare pe durata implementarii proiectului ? REABILITARE SI MODERNIZARE STRAZI URBANE, PODURI, TROTUARE SI PARCARI IN ORASUL COSTESTI, JUDETUL ARGES?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL COSTESTI (PRIMARIA COSTESTI)Cod fiscal: 4834769, Adresa: STR.VICTORIEI, Nr.49, Costesti, Telefon: 0248672320, Fax: 0248672717
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.VICTORIEI, Nr.49, Costesti, Romania, cod postal: 115200, telefon: +40 248672320, fax: +40 248672717, persoana de contact: GHERGHINA GHERGHINA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria orasului Costesti, STR.VICTORIEI, Nr.49, Costesti, Romania, cod postal: 115200, telefon: +40 248672320, fax: +40 248672717
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de auditare pe durata implementarii proiectului ? REABILITARE SI MODERNIZARE STRAZI URBANE, PODURI, TROTUARE SI PARCARI IN ORASUL COSTESTI, JUDETUL ARGES?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de auditare pentru proiectul ? REABILITARE SI MODERNIZARE STRAZI URBANE, PODURI, TROTUARE SI PARCARI IN ORASUL COSTESTI, JUDETUL ARGES?. Pe parcursul desfasurarii activitatii de audit vor fi intocmite sapte rapoarte intermediare si un raport final, activitatea avand ca scop verificarea cheltuielilor efectuate de beneficiar, in conformitate cu termenii si conditiile Contractului de finantare.
II.1.6) CPV: 79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 300, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 3.000 leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertei.Forma de constituire a garantiei de participare: ? Virament bancar in contul RO70TREZ0505006XXX000063 deschis la Trezoreria Costesti, beneficiar Orasul Costesti, cod fiscal 4834769 ? se prezinta OP confirmat de banca emitenta ? copia documentului, sau? Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazute mai sus. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat conform prevederilor art. 86 alin. (3) din HG 925/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare? Prin depunere la casieria autoritatii contractante a sumei in numerar.Garantia de participare se va returna de catre autoritatea contractanta conform cu prevederile art. 88 din HG 925/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare. Ofertantul va depune in acest sens o adresa de solicitare, insotita de o copie a documentului de constituire.Garantia de participare se va constitui numai in lei.Ofertele depuse fara constituirea garantiei de participare, sau neinsotite de dovada, in original, a constituirii garantiei de participare in modul solicitat prin prezenta documentatie de atribuire, vor fi respinse (conform prevederilor art. 33 alin (3) lit b) din HGR nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare) si returnate nedeschise ofertantului daca este prezent la sedinta de deschidere, sau prin posta cu propunerea financiara nedeschisa daca ofertantul nu este prezent la sedinta de deschidere.Retinerea garantiei de participare: in conditiile prevazute de art. 87 alin.1 din HGR nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si in conditiile art. 278^1 din OUG nr. 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 1% din valoarea contractului de prestari servicii (exclusiv TVA).Mod de constituire a garantiei de buna executie: in conformitate cu prevederile art. 90 din HG nr. 925/2006. Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.In situatia in care ofertantul este IMM, in conformitate cu legea nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va beneficia de reducerea cu 50% a garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea conform art. 180 din OUG nr. 34 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati / persoana care sustine ofertantul sau asocierea: Prezentare Formular F1.Prezentarea oricarui document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine a ofertantului sau in tara in care acesta este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritatile competente din tara respectiva. In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute mai sus. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus, sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180, autoritatea contractanta va accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar.Toate certificatele/documentele de mai sus trebuie sa fie prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul si trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor. In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limbaromana. In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Vor fi descalificati ofertantii care omit sa prezinte documentul solicitat.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile prevazute la art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Completareformular F2 in originalOperatorul economic va prezenta certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor catre bugetul de stat si bugetul local ( plata taxelor si impozitelor locale), in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Operatorul economic va prezenta documente edificatoare ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) pentru a rezulta apartenenta / inregistrarea la organismele competente din tara respectiva prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in original sau in copie, la care se va alatura traducerea legalizata a acestora in limba romana, limba de redactare a ofertei fiind limba romana.Toate certificatele/documentele solicitate mai sus trebuie sa fie prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul si trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.Vor fi descalificati ofertantii care omit sa prezinte documentul(e) solicitat(e).In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus. In cazul ofertelor depuse de o asociere, incadrarea oricaruia dintre asociati in oricare dintre situatiile prevazute la art.181 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea acestor oferte din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.Cerinta nr. 3Declaratie privind calitatea de participant la procedura completare formular F3, in original( In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.) Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente relevante in scopul verificarii datelor din Declaratiile furnizate de ofertanti.Ofertantul nu are dreptul, in cadrul acestei proceduri, sub sanctiunea respingerii ofertei ca inacceptabila: a) sa depuna doua sau mai multe candidaturi/oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor candidaturilor/ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Intreprinderile afiliate au dreptul de a participa in cadrul aceleiasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta. In acest sens, operatorul economic are obligatia de a include in oferta sa lista cuprinzand intreprinderile afiliate, in masura in care acestea exista.Prin intreprindere afiliata se intelege orice subiect de drept: 1. asupra caruia un alt subiect de drept poate exercita, direct sau indirect, o influenta dominanta; sau2. care poate exercita o influenta dominanta asupra altui subiect de drept; sau3. care, ca urmare a asocierii cu un subiect de drept, se afla sub influenta dominanta a unui alt subiect de drept.In cazul ofertelor depuse de o asociere, incadrarea oricaruia dintre asociati in oricare dintre situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea acestor oferte din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.Vor fi descalificati ofertantii care omit sa prezinte documentul(e) solicitat(e).Cerinta nr. 4Declaratie pe proprie raspundere conform Art.69^1din OUG 34/2006 completare Formular F4.Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati/subcontractanti/tert sustinator : Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1(evitarea conflictului de interese) din OUG nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante este anexata formularului F4 si constituie parte integranta a declaratiei.Cerinta nr. 5Declaratie pe proprie raspundere conform Ordinului 314/2010 ANRMAPCerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati: Completare si prezentare Formular F5 - ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? conform Ordinului 314/2010 ANRMAP. La procedura desfasurata in vederea atribuirii contractului de prestari servicii au dreptul sa participe numai ofertanti ? persoane fizice si juridice autorizate conform procedurilor legale in domeniul auditului. Ofertantul castigator, inainte de semnarea contractului, va face dovada inregistrariifiscale in Romania.Persoanele fizice/juridice straine pot prezenta orice alt document echivalent care probeaza calitatea de auditor financiar.A. Persoane juridice romane: 1. Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului care sa ateste faptul ca acesta nu este in stare de faliment ori lichidare, emis cu maxim 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata.2. Certificat de atestare a calitatii de auditor financiar eliberat de CAFR ? in copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul; Autorizatie acordata de CAFR pentru societatile comerciale membre CAFR ? in copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul; legitimatie auditor financiarcu viza valabila la data limita de depunere a ofertelor- copie.B. Persoane fizice: 1. Certificat de Identificare Fiscala ? copie legalizata/lizibila cu mentiunea conform cu originalul ;2. Certificat de atestare a calitatii de auditor financiar eliberat de CAFR ? copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul; carnet de membru al CAFR vizat cu mentiunea ?Activ? pentru anul in curs ? copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.C. Persoane juridice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica, inclusiv calitatea de auditor financiar. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.Vor fi descalificati ofertantii care omit sa prezinte documentul(e) solicitat(e).In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 Informatii privind situatia economico ? financiara Persoane juridice: cifra de afaceri din activitati de contabilitate si audit financiar, pe ultimul an fiscal sa fie cel putin egala cu 35.000 EUR, echivalent in lei, calculat la cursul valutar mediu al anului 2011. Persoane fizice autorizate: Venitul brut declarat prin declaratia 200, aferenta anului 2011 sa fie cel putin egal cu 35.000 EUR, echivalent in lei, calculat la cursul valutar mediu al anului 2011. Vor fi descalificati ofertantii care omit sa prezinte documentul(e) solicitat(e). In cazul in care oferta este depusa de o asociere, se va prezenta o fisa centralizatoare pentru asociere in ansamblu, precum si fise centralizatoare individuale pentru fiecare asociat in parte. Cerinta minima obligatorie se considera indeplinita daca suma centralizatoare se incadreaza in criterii.Se vor prezenta copii ale bilanturilor contabile/declaratiei 200 pe anii 2009, 2010, 2011.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1: Principalele prestari de servicii similare in ultimii 3 ani: Se solicita prezentarea a cel putin unui contract/ maxim 3 contracte de servicii similare, prestate in ultimii 3 ani. Pentru contractul/contractele de servicii declarate ca experienta similara, ofertantul va prezenta urmatoarele documente: - o copie a informatiilor cuprinse in contractul respectiv, relevante pentru indeplinirea acestuia; - PV de receptie al serviciilor prestate, insusit de beneficiar, in copie; - recomandare, in copie, din partea beneficiarului. Se solicita, ca cerinta de calificare, si , ,Declaratia pe proprie raspundere privind contractele de servicii prestate in ultimii 3 ani?. Nivelul minim pentru experienta similara din ultimii 3 ani se va raporta la data limita de depunere a ofertei (3 ani calculati de la data limita de depunere a ofertei). Vor fi descalificati ofertantii care omit sa prezinte documentul(e) solicitat(e)., Cerinta nr 2.Informatii privind personalul tehnic. Ofertantii vor prezenta o echipa formata din minim urmatorii experti: Liderul de echipa ? Auditor financiar; studii sup.; certificat de atestare a calitatii de auditor financiar eliberat de CAFR ? copie; membru activ al CAFR ? copie carnet membru, vizat pe anul in curs. Expert cheie 1 ? economist studii sup.; certificat de atestare a calitatii de auditor financiar eliberat de CAFR ? copie; membru activ al CAFR ? copie carnet membru, vizat pe anul in curs inclusiv; certificat de atestare a calitatii de consultant fiscal eliberat de CCFR ? copie. Expert cheie 2 ? studii sup. juridice ; min. 2 ani experienta in domeniul studiilor. Expert cheie 3 ? inginer domeniul constructii; min. 2 ani experienta in domeniul studiilor. Expert cheie 4 ? expert achizitii publice acreditat; minim 3 ani experienta specifica. Se vor prezenta Declaratia privind efectivele medii anuale - Formularul F9, anexa, Declaratie de disponibilitate, CV (Formular F14)., Cerinta nr. 3Informatii privind subcontractantii. Declaratie cu privire la intentia de asubcontracta - completare formular F10, in original.Daca este cazul, lista cuprinzand subcontractantii declarati ? completareformular F10.1, insotita si de fotocopii ale acordurilor de subcontractare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este disponibila in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.07.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 15.06.2012 12:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer