Achizitie publica - Servicii de auditare pentru proiectul "Extindere sediu unitate de asistenta medico sociala Saliste"
Detaliu pentru invitatia numarul 278159
JUDETUL SIBIU
Cod de identificare fiscala: 4406223
Adresa: str. GENERAL MAGHERU Nr. 14, Sibiu
Telefon: 0269-217733-127 sau 130
Fax: 0269-218159
Denumire invitatie: Servicii de auditare pentru proiectul "Extindere sediu unitate de asistenta medico sociala Saliste"
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 79212000-3 - Servicii de auditare (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Servicii de auditare pentru proiectul "Extindere sediu unitate de asistenta medico sociala Saliste"
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 08.02.2011 16:10
Data limita de depunere a ofertelor: 18.02.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Consiliul Judetean Sibiu, str.G-ral Magheru nr.14, Judetul Sibiu
Data si ora deschiderii ofertelor: 18.02.2011 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Judetean Sibiu, str.G-ral Magheru nr.14, Judetul Sibiu
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Programul Operational Regionale
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 20, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind prevederile art.181 din OUG nr.34/2006, Certificat de atestare fisclala, Certrificate fiscale privind plata obligatiilor catre bugetul local, Certificat de cazier fiscal, Certificat de inregistrare, Certificat constatator, Bilant contabil, Fisa de informatii generale, Lista cuprinzand contractele similare, Dovada indeplinirii a2 contracte de audit financiar pentru proiecte cu finantare nerambursabila a caror valoare cumulata sa fie de minim 19000 lei Personal cheie: -1 Expert financiar-1Expert contabil-1 Inginer Constructor-1 JuristDeclaratie privind calitatea de participant la procedura, Certificat de paticipare la licitatie cu oferta independenta, Informatii privind subcontractantii, Informatii privind sustinerea Economica/financiara sau tehnica/profesionala a ofertantului, Informatii privind protectia muncii, Garantia de participare 400 lei fara TVA
www.e-licitatie.ro