Achizitie publica - Servicii de auditare proiect ?Reabilitarea Spitalului Judetean de Urgenta Mavromati Botosani?
Detaliu pentru invitatia numarul 280246
JUDETUL BOTOSANI
Cod de identificare fiscala: 3372955
Adresa: Piata Revolutiei nr.1-3, Botosani
Telefon: 0231/514712, int.4181
Fax: 0231/515020
Denumire invitatie: Servicii de auditare proiect ?Reabilitarea Spitalului Judetean de Urgenta Mavromati Botosani?
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 79212000-3 - Servicii de auditare (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Servicii de auditare a proiectului - ?Reabilitarea Spitalului Judetean de Urgenta Mavromati Botosani?- cod SMIS 12156- Locatia: Municipiul Botosani- Locul implementarii proiectului: JUDETUL BOTOSANI, Regiunea Nord-Est, Romania
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 22.02.2011 15:06
Data limita de depunere a ofertelor: 04.03.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: JUDETUL BOTOSANI CIF: 3372955 Piata Revolutiei nr.1-3Telefon: 0231/514712, int.4111, 4141Fax: 0231/515715
Data si ora deschiderii ofertelor: 04.03.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Consiliului Judetean Botosani, cam. 420
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Cofinantare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 250, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
-garantia de particip 5.000, 00lei.-decl priv eligib;decl priv neîncadr în art 181;certif constatat priv îndepl oblig de plata, de la DGFP si Primarie;certif priv impozite si taxe PFA;certif de particip cu oferta indepen;decl priv calit de part la procedura;Fisa entitatii legale;certif ORC, autoriz CAFR;aut de funct pt PFA, certif de inreg;certif de atest si carnet CAFR, decl nesanctionare de CAFR;inform gen cu CA medie pe ult 3 ani;lista contr de prest serv in ult 3 ani;decl ref la pers angajat în ulti 3 ani;lista pers resp de îndep contr si CV, copii carti de munca, contr de colab/asoc/subcontr/prest serv; op ec sa fi finalizat sau în derulare, în ultimii 3 ani 1contr de serv de audit;decl priv subcontr si spec;acord de asoc si inform priv asoc si spec;decl priv cond de munca si prot muncii;Oferta sigilata se transmite cu: Scris de înaintare-original, Gar de part în cuantumul si forma solicitata, Decl pe propria rasp priv încadr în categ IMM, dupa caz, Împuternicire+Carte de Identitate
-gratuit de pe SEAP-op ec care descarca DA de pe SEAP vor înstiinta obligatoriuAC prin e-mail la adresa [email protected] si [email protected]