Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de auditare statutara si consolidata a situatiilor anuale financiare


Detaliu pentru invitatia numarul 339957
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA
Numar invitatie: 339957/23.11.2012
Denumire contract: Servicii de auditare statutara si consolidata a situatiilor anuale financiare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RACod fiscal: RO1590120, Adresa: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Bucuresti, Telefon: +40 213171005, Fax: +40 213169745
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (silvicultura)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de auditare statutara si consolidata a situatiilor anuale financiare
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea de servicii de audit al situatiilor financiare anuale ale RNP - ROMSILVA, pentru anii 2012, 2013 si 2014, in conformitate cu Standardele Internationale de Audit, Normele minimale de audit aprobate de Camera Audiorilor Financari din Romania si a situatiilor financiare anuale consolidate, intocmite de Regia Nationala a Padurilor - Romsilva pentru exercitiul financiar incheiat la 31 decembrie 2012, 2013, 2014, in conformitate cu prevederile Ordinului Ministrului Finantelor Publice nr. 3055/2099 pentru aprobarea Reglementarilor contabile conform directivelor europene. Valoarea estimata: minm 112565, 0 lei (valoarea estimata a prezentei proceduri)- maxim 337695, 0 lei (valoarea estimata ce con?ine ?i valoarea posibilelor suplimentari)
II.1.6) CPV: 79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 337, 695 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 2251, 3 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv este de90zile de la data limita de depunere ofertelorModul de constituire a garantiei de participare: Garantia de participare va fi constituita in conformitate cu prevederile art. 86, alin (1) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, prin virament bancar sau printr-un instrumentde garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in forma prezentata in formularul ?Scrisoare de garantie?, instrument care va fi prezentat autoritatii contractante in original cel mai tarziu la data si ora limita stabilite pentru depunerea ofertelorIn cazul in care ofertantul opteaza pentru contituirea garantiei de participare prin virament bancar, acesta va vira contravaloarea garantiei intr-unul din conturile Regiei Nationale a Padurilor Romsilva (R1590120, J40/450/1991): cont RO20BRDE410 SV54016774100 ? BRD P-ta Romana; RO68RZBR0000060000681176 ? Raiffeisen Bank P-ta Romana, urmand ca dovada constituirii garantiei de participare (OP, etc) sa fie scanata si postata pe SEAP in fisier separat denumit ?Garantie de participare? impreuna cu documentele de calificare si oferta tehnica.Cuantumul ce se va retine in conditiile art. 2781 din O.U.G. nr. 34/2006:1125, 65 lei. Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale.Modul de restituire a garantiei de participare: - Garantia de participare se restituie in conditiile prevazute de art. 88, alin 1, 2, 3din H.G. nr. 925/2006 in contul IBAN declarat in formularul INFORMATII GENERALE sau in situatia prevazuta de art. 88, alin 4) din H.G. nr. 925/2006 in contul IBAN declarat de ofertant in CEREREA DE RESTITUIRE A GARANTIEI DE PARTICIPARE
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti, ofertanti asociati, terti sustinatori nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (incadrarea in una sau mai multe situatiile situatia prevazute la art.180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica);i)Se va completa formularul: Declaratie privind eligibilitatea.Cerinta nr. 2Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti, ofertanti asociati, terti sustinatori nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006. (incadrarea in una sau mai multe din situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica);Se va completa formularul: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006.Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti si ofertanti asociati au obligatia sa depuna formularele: Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti si ofertanti asociati au obligatia sa prezinte: -certificat eliberat de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.-certificat eliberat de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a taxelor locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau echivalent, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerinta nr. 2Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti, ofertanti asociati, terti sustinatori, subcontractanti nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute de art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 .(incadrarea in una sau mai multe din situatiile prevazute la art. 69^1din O.U.G. nr. 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica)i) Se va completa formularul: Declaratie privind neincadrarea insituatiile prevazute la art. 69^1din O.U.G. nr. 34/2006.Persoane cu functie de decizie in cadrul Regiei Nationale a Padurilor ? Romsilva: Adam Craciunescu, Gabriela Gatu, Liviu Pavel, Gheorghe Mohanu, Sabin Bratul, Simona Paunoiu, Daniel Robu, Alina Suciu, Florentina Prisacaru, Bogdan Dumitrescu, Gheorghe Dima, Consiliul de administratie: Nica Marius, Sorin Florea, Stanescu Stefan, Laurentiu Cristian Paduraru, Sorin Ciobanu, Ana Titu, Cerinta nr. 1Ofertantul sa fie legal inregistrat si sa aiba dreptul de a presta serviciile solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.I.Se va atasa Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data limita de depunere a ofertelor (emis cu maximum 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor), din care sa reiasa faptul ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar prestarea serviciilor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni: - cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau-societatea se afla in incapacitate de plata.II.Ofertantul va face dovada inscrierii in Registrul CAFR a auditorilor financiari prin prezentarea unei copii legalizate/copie conforma cu originalul/in original dupa autorizatia de functionare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin 200.000 lei, Documente obligatorii: 1. Se va completat cifra medie de afaceri in formularul: Informatii general.Se va declara cifra de afaceri pe anii 2009, 2010 si 2011 atat in lei cat si in euro. Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/euro comunicat de BCE: 2009:4, 2399 lei/euro2010:4, 2122lei/euro2011:4, 2349 lei/euroCifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani se va lua in calcul proportional, in functie de anul cand a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala operatorul economic care a depus oferta.2. Situatiile financiare auditate, aferente ultimelor 3 exercitii financiare sau orice alte documente, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situa?iei economice ?i financiare., Ofertantul va prezenta o copie a poli?ei de asigurare contra riscului profesional ?i copie a ultimului document de plata a primei de asigurare.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a prestat in ultimii trei ani servicii similare in valoare de minim 100.000 lei in cadrul unui singur contract., Documente obligatorii: 1.Se va completa formularul Lista principalelor prestari de servicii similare din ultimii trei ani.2.Pentru contractul care sustine indeplinirea cerintei nr. 1 se va completa formularul ?Fisa de informatii privind experienta similara?.Experienta similara va fi dovedita prin prezentarea unui contract care este/nu este finalizat, dar pentru care se poate face dovada ca s-au efectuat, pana la data depunerii ofertei, prestari partiale potrivit cerintei 1. Contractul va fi insotit de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de clientul beneficiar (Ex: proces verbal de receptie, document constatator, recomandare ...). Daca beneficiarul este client privat si din motive obiective nu se poate obtine o confirmare din partea acestuia ofertantul poate prezenta o declaratie pe propria raspundere, Cerinta nr. 2Ofertantul va trebui sa dispuna de resursele umane strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului: -minim 5 persoane cu studii superioare membre in Camera Auditorilor Financiari din Romania (CAFR), cu experien?a de minim trei ani in domeniul auditulu financiar.-Responsabil de proiect ?auditor cu minim 3 ani experienta in domeniul serviciilor de audit financiar., Se accepta pe langa personalul angajat permanent ?i prezentarea de contracte de colaborarecu persoanele de specialitate care nu sunt angaja?i permanen?i. Persoanele care nu au statut de angajat permanent vor prezenta angajamente/acorduri de participare.Documente obligatorii: i.Se va prezenta completat formularul Declaratie privind personalul implicat in derularea contracului, ii.CV-uri ale persoanelor responsbile pentru indeplinirea contractului insotit de copii dupa diplomele, adeverintele, autorizatiile sau certificatele detinute.iii.Angajament din partea ofertantului ca in situatia indisponibilitatii uneia dintre personale nominalizate in derularea contractului o va inlocui cu o persoana care sa aiba minim aceleasi competente.iv.In cazul firmei ofertante care a indeplinit calitatea de auditor financiar al Regiei Nationale a Padurilor ? Romsilva in ciclul de audit anterior (pentru anii 2009, 2010 ?i 2011), se aplica criteriul privind independenta, respectiv aceasta firma trebuie sa roteasca partenerul cheie responsabil pentru efectuarea auditului financiar in acest ciclu, in conformitate cu cerintele art. 48, alin. 2 din O.U.G. nr. 90/2008 privind auditul statuar al situaiilor financiare anuale si al situaiilor financiare anuale, Cerinta nr. 3Declaratie referitoare la efectivul mediu anual al personalului angajat si a cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Documente obligatorii: Se va prezenta completat formularul Declaratie referitoare la efectivul mediu anual al personalului angajat si a cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Cerinta nr. 4Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor, Cerinta obligatorie: i)Se va completa formularul: Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora.ii)Se va completa de catre fiecare subcontractant formularele: Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Informatii generale, Declaratie privind neincadrarea insituatiile prevazute la art. 69^1din O.U.G. nr. 34/2006, Cerinta nr. 7In cazul unei asocieri, ofertantii trebuie sa prezinte un acord de asociere in conformitate cu modelul din documentatie.In cazul in care oferta depusa de o asociere de mai multi operatori economici va fi declarata castigatoare, contractul de asociere va fi legalizat siva fi prezentat autoritatii contractante, inainte de data semnarii contractului. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, conditia este obligatorie a fi indeplinita individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.Cerinta obligatorie: Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al calitatii) valabil la data limita de depunere a ofertelor in domeniul ce face obiectul contractului.Documente obligatoriiCertificatul ISO 9001 sau echivalent.Nota: In cazul in care operatorul economic nu de?ine un certificat de calitate, astfel cum este solicitat, se accepta orice alte probe/dovezi, in masura in care probele/dovezile prezentate conforma asigurarea unui nivel corespunzator de calitate.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.12.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 07.03.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 22.11.2012 10:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer