Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de auditare tehnica si financiara a proiectului ?Sistem informatic integrat pentru furnizarea de servicii de e-guvernare al Primariei Municipiului Arad?


Detaliu pentru invitatia numarul 327700
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL ARAD
Numar invitatie: 327700/24.05.2012
Denumire contract: Servicii de auditare tehnica si financiara a proiectului ?Sistem informatic integrat pentru furnizarea de servicii de e-guvernare al Primariei Municipiului Arad?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL ARADCod fiscal: 3519925, Adresa: B-DUL REVOLUTIEI NR. 75, Arad, Telefon: +40 257281850-289, Fax: +40 257284744
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bulevardul Revolutiei nr. 75, Arad, Romania, cod postal: 310130, telefon: +40 257281850-316, fax: +40 257284744, persoana de contact: Registratura generala
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Arad, Bulevardul Revolutiei nr. 75, camera 16
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de auditare tehnica si financiara a proiectului ?Sistem informatic integrat pentru furnizarea de servicii de e-guvernare al Primariei Municipiului Arad?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prestarea serviciilor de auditare tehnica (in domeniul IT&C) si financiara a proiectului ?Sistem informatic integrat pentru furnizarea de servicii de e-guvernare al Primariei Municipiului Arad?, proiect finantat prin Programul Operational Sectorial de crestere a competitivitatii economice 2007-2013, Axa prioritara III ? Tehnologia informatiei si comunicatiilor pentru sectoarele privat si public, cod SMIS 14356
II.1.6) CPV: 79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 88, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
GP este de 1760 lei.Valabilitatea GP trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor)Constituirea garantiei de participare: -instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau societate de asigurari, in favoarea AC (art. 86 din HG 925/2006 modificat prin HG 834/2009), sau- ordin de plata vizat de banca, insotit de extrasul de cont al ofertantului, din care sa reiasa debitarea contului acestuia cu suma indicata mai sus. Contul pentru garantii de participare la licitatii al Mun. Arad deschis la Trezoreria municipiului Arad este: RO40TREZ0215006XXX006669, sau- depunerea sumei indicate, in numerar, la casieria AC.In cazul in care ofertantul va depune, in conformitate cu art. 86 din HG 925/2006 scrisoarea de garantie, aceasta va fi eliberata de o banca/societate de asigurari de preferat cu sediul in Romania si se va depune in original; in cazul scrisorilor de garantie emise de o banca/societate de asigurari din strainatate, se va prezenta in anexa traducerea autorizata a acesteia.Conform art. 86 alin. (4) din HG 925/2006, ?GP trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor?. AC va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care la data si ora deschiderii ofertelor nu va prezenta dovada constituirii garantiei de participare in forma, cuantumul si perioada de valabilitate solicitate in prezenta documentatie de atribuire.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie prezentata astfel incat comisia de evaluare sa poata constata indeplinirea acestei cerinte fara a deschide plicurile continand propunerea tehnica si propunerea financiara.Ofertantii care vor constitui garantia de participare conform art. 16 (2) din Legea 346/2004 privind stimularea Intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, vor face dovada ca sunt inclusi in aceasta categorie si vor completa Formularul nr. 14
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind eligibilitatea: Ofertantii vor completa si prezenta declaratia pe propria raspundere completata in conformitate cu FORMULARUL 12A. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Autoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care se incadreaza in prevederile art. 180 din OUG 34/2006.-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34 / 2006: Ofertantii vor completa si prezenta declaratiain conformitate cu FORMULARUL 12B. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Autoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care se incadreaza in prevederile art. 181 din OUG 34/2006.-Declaratie privind participarea la procedura cu oferta independenta: Ofertantii vor completa si prezenta declaratiaprivind participarea la procedura de achizitie cu oferta independenta, conform FORMULARULUI 12 C. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006: Ofertantii vor completa si prezenta declaratiaprivind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006, in conformitate cu FORMULARUL 7. Persoanele cu functie de decizie in organizarea si desfasurarea prezentei achizitii, sunt: dl Gheorghe Falca, Primar, dna. Geanina Pistru, Viceprimar, dl. Levente Bognar, Viceprimar, dna. Claudia Macra, Administrator Public, dl. Ciprian Burca, Sef Birou Evidenta Domeniului Public din cadrul Primariei Municipiului Arad, presedinte cu drept de vot al comisiei de evaluare, dl.Cristian Gavrea, consilier la Biroul Informatica din cadrul Primariei Municipiului Arad, membru, dna Daiana Movileanu, consilier la Serviciul Financiar-Contabilitate din cadrul Primariei Municipiului Arad, membru, dna. Cristina Popii, consilier la Biroul Informatica din cadrul Primariei Municipiului Arad, membru, dl. Iulian Morar, Sef Birou Achizitii Publice din cadrul Primariei Municipiului Arad, membru, dna Adina Dudas, inspector la Biroul Achizitii Publice din cadrul Primariei Municipiului Arad, membru de rezerva. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.- Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata: Ofertantii vor prezenta Certificatul fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca in luna anterioara celei in care se depun ofertele ofertantul nu se inregistreaza cu datorii neachitate la bugetul local. Ofertantii vor prezenta Certificatul de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, din care sa reiasa ca in luna anterioara celei in care se depun ofertele ofertantul nu se inregistreaza cu datorii neachitate la bugetul general consolidat. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste certificate. Autoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care la data deschiderii este inregistrat cu obligatii de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat sau bugetul local, sau care prezinta certificate fara valabilitate la data deschiderii.-Declaratie privind incadrarea in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii IMM: Ofertantii vor completa si prezenta declaratia privind incadrarea in categoria IMM-urilor, conform Formularului 14(daca este cazul) Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului: Ofertantii vor prezenta Certificatul emis de ORC (original sau copie conforma cu originalul) din care sa reiasa ca ofertantii au ca obiect de activitate prestarea serviciilor de audit tehnic/consultanta in sisteme IT&C si/sau audit financiar. In cazul unei asocieri, cerinta de mai sus se considera indeplinita daca se respecta prevederile anexei 2 a Ordinului ANRMAP nr. 509/2011
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale: Ofertantii vor completa si prezenta fisa de informatii generale, continand inclusiv date referitoare la nivelul cifrei de afaceri din ultimii 3 ani. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor prestari de servicii similare in ultimi 3 ani: Ofertantii vor prezenta lista privindprincipalele servicii similare prestate in ultimii 3 ani (se considera ultimii 3 ani pana la data limita de depunere a ofertelor), continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, Experienta similara: Ofertantii trebuie sa faca dovada faptului ca in ultimii 3 ani (se considera ultimii 3 ani pana la data limita de depunere a ofertelor), au derulat cel putin un contract si cel mult doua contracte de servicii de auditare financiara si /sau tehnica in domeniul IT&C.Pentru demonstrarea experientei se vor atasa: - copia partilor relevante din contractul(ele) de prestari servicii- recomandare din partea beneficiarilor pentru contractul(ele) de servicii similare prezentat ca experienta similara, Informatii privind personalul de care dispune in vederea indeplinirii contractului: Ofertantii vor prezenta lista personalului propus pentru indeplinirea contractului de servicii, CV-urile acestora semnate in original, copii ale diplomelor de studii sau calificarilor obtinute (copii conforme cu originalul), Inf ref capacit. prof.: a)Cert atest calit auditor emis de Camera Audit Finan din Romania CAFR pt fiecare expert, copie ?cform cu originalul?. Temei legal: Instructi Minist Dezvolt Regio si Turism, Dir Gen Autorit de Manage pt Progr Oper Reg (DGAMPOR) ref Termenii de Referinta pt achiz. serv de audit prev. in contr finant din fonduri ext neramburs.b)Carnetul de membru CAFR cu ment ?Activ?/2011, pt fiecare expert, copie ?cform cu originalul?. Temei legal: Instruct MDRT, DGAMPOR ref la TR pt achizi serv de audit pt contrac. finant din fonduri ext neramburs. c)Auditor tehnic-pers prop trebuie sa fie certif ca lead auditor/auditor de terta parte conf ISO 27001 Dovada experientei de minim 3 ani in domeniul auditarii sistemelor informatice, pentru expertul propus ca auditor tehnic. CV-uri si copii ale diplomelor de studii pentru personalul propus pentru indeplinirea contractului Informatii privindasigurarea calitatii serviciilorOfertantii vor prezenta documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate, care confirma certificarea sistemului de management al calitatii firmelor ofertante, respectiv ISO 9001 sau echivalent, valabil cel putin pana la data deschiderii ofertelor. In cazul unei asociatii, aceasta conditie trebuie indeplinita cel putin de liderul asociatiei. Nu se admit ofertanti / ofertanti asociati necertificati sau in curs de certificare
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro, sau de la sediul autoritatii contractante, persoana de contact Iulian Morar, tel. +40257281850-289
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.06.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
Data expedierii prezentei invitatii: 23.05.2012 10:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer