Achizitie publica - SERVICII DE BAZE DE DATE SI REVISTE CU ACCES ONLINE BIBLIOTECA CENTRALA UMF ,,GR.T.POPA" IASI
Detaliu pentru invitatia numarul 341820
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 341820/17.01.2013
Denumire contract: SERVICII DE BAZE DE DATE SI REVISTE CU ACCES ONLINE BIBLIOTECA CENTRALA UMF , ,GR.T.POPA" IASI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA DE MEDICINA SI FARMACIE "GR.T.POPA" IASICod fiscal: 4701100, Adresa: STRADA UNIVERSITATII NR.16 IASI, Iasi, Telefon: 0232/301612, Fax: 0232/301658
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE BAZE DE DATE SI REVISTE CU ACCES ONLINE BIBLIOTECA CENTRALA UMF , ,GR.T.POPA" IASI
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: SERVICII DE BAZE DE DATE SI REVISTE CU ACCES ONLINE BIBLIOTECA CENTRALA UMF , ,GR.T.POPA" IASI-abonamente pt anul 2013 la baze de date si reviste cu acces online conform caietului de sarcini.
II.1.6) CPV: 72320000-4 - Servicii de baze de date (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 540, 227.79 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in cuantum de :8.646, 00leipentru lot 1si de2.158, 00leipentrulot 2si se constituie in contul RO29TREZ4065005XXX000410, TrezoreriaIasi, cod fiscal 4701100.Garantia de participare se va constitui prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care se va prezenta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta. De asemeni, participantii pot constitui garantia de participare prin depunere la casieria autoritatii contractante sau prin OP sau fila cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta .Reducere 50% pentru IMM-uri definite conform Legii 346 / 2004 republicata.Daca societatea participanta la procedura de achizitie este IMM, va prezenta impreuna cu garantia de participare si actul doveditor conform art. 7 din Legea nr. 346/2004, actualizata, respectiv Formularul ?Declaratie privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii? - Anexa 1 la Legea nr. 346/2004 actualizata. Incadrarea in categoria IMM in cazul asocierii presupune incadrarea tuturor asociatiilor in categoria IMM.Observatie: In cazul in care ofertantul a constituit garantia de participare la procedura de achizitie publica in calitate de IMM (50% din valoarea garantiei de participare) si nu face dovada ca este IMM conform aliniatului precedent, oferta va fi respinsa la deschidere.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de participare conform prevederilor art.88 din HG nr.925/2006.Perioada de valabilitatea a garantiei pentru participare: 90 zile de la temenul limita de primire a ofertelor.Data la care se face echivalenta leu/valuta :3 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
GBE este 10% din valoarea fara TVA a contractului.Se va constitui in maximum 5 zile de la semnarea contractului, cu valabilitate minima pana la executarea integrala a obligatiilor, prin orice instrument prevazut de art. 90 din HG 925/2006 contul RO29TREZ4065005XXX000410, TREZORERIA IASI, COD FISCAL 4701100.In cazul unei asocieri care este declarata cistigatoare, garantia se va constitui de catre un un asociat in numele si pentru asocierea ce va face parte contractanta. Castigatorii IMM beneficiaza de prevederile art.16 din Legea 346/2006, in sensul reducerii cu 50% a garantiei, caz in care contractantul va completa Declaratia privind incadrarea in categoria IMM, conform Anexa Legii 346/2006.GBE se retine in conformitate cu art.91 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea: declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art 180 din OUG 34 / 2006 aprobata cu modificari si completari prin Lg 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare(valabil si pentru tert sustinator, daca este cazul)-prezentare formular 2;Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 din Oug 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Lg nr 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (valabil si pentru tert sustinator, daca este cazul, darse refera numai la lit.a), c)si d)ale articolului respectiv -prezentare formular 3;Cerinta nr. 3Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile ? se prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele-in copie conform cu originalul;Cerinta nr. 4Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile? se prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele-in copie conform cu originalul;Cerinta nr. 5Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010, privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta-prezentare formular 13;Cerinta nr. 6Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691(evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr. 34/2006, conform OrdinuluiANRMAP nr.170/2012Lista persoanelor ce detin functii de decizie in cadrul Autoritatii Contractante cu privire la organizarea , derularea si finalizarea procedurii de atribuire , respectiv care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica: prof.univ.dr.Vasile Astarastoae, ec.Daniela Drugus, , ec.Petronela Iuliana Baranetchi, ec.Ioana Alexa, ing.Maria Arhip , jr.Ionica Barca Vasiliu , sing.Aurica Nistor, Ing.Mircea Cojocaru, ing.Carmen Bonciu, prof.Viorica Scutariu, bibl.Mariana Sultz , bibl.Laura Smochina (se va prezenta atit de ofertant, ofertant asociat , subcontractant cit si de tertul sustinator, daca este cazul-prezentare formular 14;Cerinta nr.7Calitatea de participant la procedura a ofertantului : in nume propriu, ca asociat sau subcontractant-prezentare formular 7; Cerinta nr. 1Certificat constatator emis de O.N.R.C. din care sa rezulte obiectulautorizat de activitate alrespectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAENdin certificatul constatator emis de O.N.R.C.Ofertantul clasat pe primul locva prezenta inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire pentru conformitate , documentulin original sau copie legalizata-in copie conform cu originalul;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1Declararea cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani(media minima anuala impusa; lot 1 :864.641, 94 lei fara TVA/190.706 euro;lot 2:215.813, 64 lei fara TVA/47.600 euro.Pentru situatiile financiare intocmite in euro la echivalenta in RON se va lua in considerare cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR/BCE.In cazul in careoperatorul economic prezinta declaratie de incadrare in categoria IMM, conform Legii 346 din 2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, conform art.16, pct.(2)cifrade afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani va fi 50% din valoareasolicitata.Nota: in cazul in care oferta este depusa de o asociere , cerinta privind cifra mediede afaceriglobala trebuie sa fie indeplinita prin cumul de grupul de asociati.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelor prestari de serviciiin ultimii 3 ani , cuprinzind , valori, perioade de prestare, beneficiari indiferent daca acestia sunt autoritaticontractante sau clienti privati, Cerinta nr. 2Experienta similara : prezentarea unui contract de servicii sau a mai multorcontracte a caror valoare cumulata sa fie cel putin egalapentru ; lot 1:432.320, 97 lei fara TVA /95.353euro; lot 2 :107.906, 82 lei fara TVA/23.800 euro., Cerinta nr.3Ofertantul va prezentain copie certificata pentru conformitate cu originalul : parti relevante din contractul mentionat din care sa reiasa partile contractante, valoarea contractului sau document constatator privind indeplinirea contractului/recomandare/proces-verbal de receptie a serviciilor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.01.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 01.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 16.01.2013 09:13