Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de cadastru pentru imobile aflate in proprietatea Municipiului Iasi sau a statului roman si in administrarea Consiliului Local al Municipiului Iasi


Detaliu pentru invitatia numarul 347907
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Municipiul Iasi
Numar invitatie: 347907/03.06.2013
Denumire contract: Servicii de cadastru pentru imobile aflate in proprietatea Municipiului Iasi sau a statului roman si in administrarea Consiliului Local al Municipiului Iasi
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul IasiCod fiscal: 4541580, Adresa: Iasi, b-dul Stefan cel Mare si Sfant nr.11, Iasi, Telefon: 0232/258190, Fax: 0232/258190
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Iasi, B-dul Stefan cel Mare si Sfant nr.11, Iasi, Romania, cod postal: 700064, telefon: +40 0232/258190, fax: +40 0232/258190, persoana de contact: Plaiu Catalina
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Iasi - Bld. Stefan cel Mare si Sfant nr. 11, Iasi
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de cadastru pentru imobile aflate in proprietatea Municipiului Iasi sau a statului roman si in administrarea Consiliului Local al Municipiului Iasi
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de cadastru pentru imobile aflate in proprietatea Municipiului Iasi sau a statului roman si in administrarea Consiliului Local al Municipiului Iasi, conform caietului de sarcini: servicii de intocmire a documentatiei tehnice cadastrale (carte funciara), alipire/dezlipire a corpurilor de proprietate (teren si constructie), intocmirea documentatiei tehnice cadastrale pentru inventarierea bunurilor imobile aflate in proprietatea Municipiului Iasi sau a statului roman si in administrarea Consiliului Local al Municipiului Iasi
II.1.6) CPV: 71354300-7 - Servicii de cadastru (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 160, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 3000 lei (1500 lei in cazul IMM). Modalitati de constituire acceptate, conform art. 86 alin. (1) si (5) din H.G. nr. 925/2006 actualizata: -Virament bancar in contul autoritatii contractante (RO45TREZ4065006XXX000460 Trezoreria Iasi); -Instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari; -Prin depunere la casieria autoritatii contractante. In cazul in care garantia de participare se constituie in alte monede decat moneda nationala, pentru echivalenta lei/alta valuta se va lua in considerare cursul BNR din data publicarii in SEAP a invitatiei de participare. Termenul de valabilitate al garantiei de participare este de minim 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul in care sunt depuse contestatii la procedura de achizitie publica si decizia CNSC este de respingere, autoritatea contractanta va retine contestatorului/contestatorilor din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata a contractului, o suma calculata conform art. 278^1 lit. a) din O.U.G. nr. 34/2006 actualizata.
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului fara TVA (2, 5% in cazul IMM). Mod de constituire a garantiei de buna executie: Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Nota: Candidatul/ofertantul nu are dreptul ca in cadrul procedurii: a)sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;b)sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;c)sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant care se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a)a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;c)nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;c^1)in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;d)a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;e)prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.Cerinta nr.1-Declaratie privind eligibilitatea-Prezentare Formular nr. 12A, Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati/tert sustinator.Cerinta nr.2-Declaratie privind neincadrarea in prevederile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006-Prezentare Formular nr. 12B-Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati, pentru tert sustinator-Declaratie art. 181 lit. a), c^1) si d) din O.U.G. nr. 34/2006 actualizata.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si art. 190 din O.U.G. nr. 34/2006, persoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 181 lit. a), c^1) si d) si trebuie sa completeze Formular nr. 5a.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent, de unde sa rezulte obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, de unde sa rezulte obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta nr.3-Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Prezentare Formular nr. 12C-Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati.Cerinta nr.4-Declaratie pe proprie raspundere conform art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006-Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati/subcontractant/tert sustinator-Prezentare Formular nr.6-Declaratie privind regulile de evitare a conflictului de interese fata de persoanele care detin functii de conducere in cadrul autoritatii contractante, si anume: Primar-Gheorghe Nichita, Viceprimar-Mihai Chirica, Viceprimar-Marius Sorin Danga, Secretar-Denisa Liliana Ionascu, Director General DEFPL-Maria Simionescu, Director Executiv DEFPL-Maria Apetroaei, Director Executiv Directia Dezvoltare si Proiecte Europene-Cosmin Iuliu Coman, Director Executiv Directia Tehnica si Investitii-Petru Dumitru Tomorug, Director DAPPP-Letitia Palaga, Sef Serviciu Juridic-Doina Florescu.Lista consilieri locali: Anghel Ficu, Antipa Gabriela, Aur Marius Catalin, Axinia Constantin, Bejan Victor, Birhala Constantin, Boca Adrian Florin, Boisteanu Paul Corneliu, Bulgariu Catalin, Chirica Mihai, Danga Marius Sorin, Gavrila Camelia, Grigore Gabriel, Harabagiu Gabriel, Leonte Constantin, Matasaru Petre Daniel, Melenciuc Georgiana, Navodaru Laurentiu, Nedelcu Vlad Nicolae, Ostaficiuc Marius Eugen, Preda Anca, Rudnic Erica, Sandu Vasile, Scripcaru Calin, Trandafirescu Sorin Alexandru, Vranceanu Simona Elena.Membrii comisiei de evaluare: Titulari ? Presedinte Marius Sorin Danga, Membri Letitia Palaga, Gheorghe Salceanu; Rezerve ? Presedinte Mihai Chirica, Membru Marcel Gherasim.Cerinta nr.5-Declaratie pe proprie raspundere conform Ordinului 314/2010 ANRMAP-Prezentare Formular nr. 3-cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Aceste documente vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila certificata cu mentiunea "conform cu originalul". Cerinta nr.1-Certificat constatator emis de ONRC-Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati: Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Informatiile ce reies din certificatul constatator depus trebuie sa fie actuale/reale la data limita de depunere a ofertelor.Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii - eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, cazier fiscal, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare, ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, insotite de traducerea autorizata in limba romana.Documentele vor fi prezentate in original sau copie "conform cu originalul", insotite de traducerea in limba romana.Nota: Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Nota: Daca este cazul se poate prezenta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM-Prezentare Formular nr. 7. In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, publicata in Monitorul Oficial nr. 681/29 iulie 2004, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind cifra de afaceri, garantia de participare si garantia de buna executie. In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM ? Formular nr. 7.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind sustinerea economica si financiara a ofertantului de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG nr. 34/2006) - Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. Se va prezenta un angajament ferm incheiat in forma autentica al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 si art. 181 lit. a), c^1) si d) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare., Prezentare Fisa de informatii generale - se solicita ca media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) sa fie de minim 160.000 lei. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, se va prezenta o fisa centralizatoare pentru asociere in ansamblu, semnata de catre reprezentantul legal al asociatului desemnat ca lider, precum si fise centralizatoare individuale pentru fiecare asociat in parte, semnate de reprezentantii legali ai fiecarui asociat, inclusiv liderul. Pentru echivalenta in euro se va tine cont de cursul mediu anual leu/euro comunicat de BNR: 2010 - 1 euro = 4, 2099 lei, 2011 - 1 euro = 4, 2379 lei, 2012 - 1 euro = 4, 4560 lei. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte Formularul Informatii generale, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ. Pentru verificareaindeplinirii cerintei se vor prezenta copii certificate "conform cu originalul" dupabilanturile contabile sau extrase de bilant pentru anii 2010, 2011, vizate si inregistratede organele competente sau orice documente justificative in copie lizibilacertificata "conform cu originalul". Pentru anul 2012 se va prezenta o declaratie peproprie raspundere privind situatia financiara sau altedocumente pe care operatorul economic le considera relevante insustinerea indeplinirii cerintei de calificare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului de catre o alta persoana (conf. art. 190 din OUG nr. 34/2006). Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului/candidatului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conf. prev. art. 180 si art. 181 lit.a), c^1) si d) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare., Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarea de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic., Experienta similara: Prezentarea de servicii similare prestate in baza a cel putin unui contract sau maxim 3 contracte, in valoare minima totala cumulata de 160.000 lei fara TVA. In sustinerea cerintei de calificare, ofertantul va prezenta certificate/documente/copii ale contractului sau contractelor similar(e) in copie lizibila, certificate conform cu originalul/recomandari/etc., emise sau contrasemnate de beneficiari, din care sa reiasa obiectul contractului, durata contractului, pretul contractului si daca serviciile au fost prestate in conformitate cu normele legale in domeniu si cu prevederile contractuale. In cazul in care contractul contine clauze de confidentialitate, care impiedica prezentarea lor, ofertantul este obligat sa prezinte paginile din contract din care sa rezulte partile contractante, obiectul contractului, durata contractului, pretul contractului, precum si pagina finala cu semnaturi., Declaratia referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. Se va face dovada ca operatorul economic are minim clasa a II-a de autorizare in domeniul cadastrului, cu certificat de autorizare emis de Agentia Nationala de Cadastru si Publicitate Imobiliara. Operatorul economic va face dovada ca dispune de minim 3 experti in domeniul obiectului contractului. Pentru cel putin unul dintre acesti experti, ofertantul va prezenta in original/copie legalizata sau copie conform cu originalul, autorizatia categoria A emisa conform Ordinului ANCPI nr. 107/2010, iar pentru toti cei 3 specialisti in domeniu se va prezenta CV-ul si contractul de munca/colaborare/angajament de participare obtinut de ofertant pentru indeplinirea contractului/etc., Informatii despre subcontractanti - daca este cazul. PrezentareDeclaratie privind partea/partile care sunt indeplinite de subcontractanti.Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua inconsiderare daca se vor prezenta documente relevante pentru partea lor deimplicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit. Nota: In cazul in care, parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unulsau mai multi subcontractanti, atunci autoritatea contractanta va solicita, laincheierea contractului de achizitie publica respectiv, prezentareacontractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantiinominalizati in oferta., Informatii despre asociati - daca este cazul. Prezentare FormularAcord de asociere in vederea participarii la procedura de atribuire acontractului. In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare sesolicita legalizarea asocierii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.06.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 15.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.06.2013 12:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer