Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de cadastru si topografie


Detaliu pentru invitatia numarul 295592
Autoritate contractanta
DIRECTIA APELOR BUZAU IALOMITA
Cod de identificare fiscala: 23706189
Adresa: STR. BUCEGI, NR.20BIS, Buzau
Telefon: 0238725447
Fax: 0238427237
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Servicii de cadastru si topografie
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 71354300-7 - Servicii de cadastru (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: ?Intocmirea documentatiei cadastrale si intabularea in CF a bunurilor imobile din domeniulpublic al statului si din administrarea A.N.Apele Romane ? A.B.A.Buzau-Ialomita
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 24.05.2011 16:50
Data limita de depunere a ofertelor: 06.06.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: A.B.A Buzau-Ialomita , Buzau, str. Bucegi, nr. 20 bis, cod 120208 ? Secretariat
Data si ora deschiderii ofertelor: 06.06.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: A.B.A Buzau-Ialomita , Buzau, str. Bucegi, nr. 20 bis
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Mediu
Impartire pe loturi: Da
Valoare estimata: 82, 086 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie privind situatia personala a operatorului economicDeclaratie privind neîncadrarea în situatiile prevazute la art. 691din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cumodificarile si completarile ulterioareDeclaratie privind calitatea de participant la proceduraCertificat de atestare fiscalaCertificat de inregistrareBilantul contabil la data de 31.12.2010Obligatii contractuale, in desfasurareAutorizatie de cadastru , eliberata de A.N.C.P.I, valabila pentru anul 2011Fisa de informatii generaleDeclaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 aniExperienta similara- fisa pentru fiecare contract de experienta similaraDeclaratie privind dotarea cu mijloace necesareInformatii referitoare la personalul ce va fi implicat în derularea contractului
Documentatia este atasata invitatiei de participare.Se solicita garantie de participare in valoare de : -70 lei pt. lotul 1- 600 lei pt. lotul 2- 700 lei pt. lotul 3- 120 lei pt. lotul 4
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer