Achizitie publica - SERVICII DE CADASTRU SI TOPOGRAFIE (DOCUMENTATIE CADASTRALA SI INTABULARE) PENTRU BUNURILE IMOBILE (
Detaliu pentru invitatia numarul 203560
Orasul Turceni
Cod de identificare fiscala: 4813480
Adresa: Consiliul Local Turceni, str Muncii, , jud Gorj, Turceni
Telefon: 0253335024/0253335025
Fax: 0253/335026
Denumire invitatie: SERVICII DE CADASTRU SI TOPOGRAFIE (DOCUMENTATIE CADASTRALA SI INTABULARE) PENTRU BUNURILE IMOBILE (
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 71354300-7 - Servicii de cadastru (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: SERVICII DE CADASTRU SI TOPOGRAFIE (DOCUMENTATIE CADASTRALA SI INTABULARE) PENTRU BUNURILE IMOBILE (CLADIRI SI TERENURI), DIN DOMENIUL PUBLIC SI PRIVAT AL ORASULUI TURCENI SI BORNAREA TARLALELOR
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 28.04.2009 12:43)
Data publicarii: 17.04.2009 12:13
Data limita de depunere a ofertelor: 04.05.2009 11:00
Adresa la care se transmit ofertele: Consiliul Local Turceni, Registratura, Str. Muncii, nr. 452 B, C.P. 217520, Turceni, Gorj, Romania
Data si ora deschiderii ofertelor: 04.05.2009 13:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Local Turceni, Biroul Achizitii Publice, Str. Muncii, nr. 452 B, C.P. 217520, Turceni, Gorj, Romania
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 0
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
conform fisei de date a achizitiei
gratuit de la sediul Consiliului Local Turceni, Biroul Achizitii Publice, Str. Muncii, nr. 452 B, C.P. 217520, Turceni, Gorj, România sau pe site-ul www.turceni.ro
Motive anulare:
Abateri grave de la prevederile legislative afecteaza procedura de atribuire sau este imposibila incheierea contractului
Observatii: in urma solicitarilor de clarificari primite s-au constatat omisiuni din documentatia de atribuire, precum si neconcordante intre caietul de sarcini si fisa de date, drept pentru care s-a hotarat anularea procedurii si reluarea acesteia intr-o data ulterioara dupa refacerea caietului de sarcini si a fisei de date a achizitiei.