Achizitie publica - Servicii de cadastru si topografie: ?Intocmirea documentatiei cadastrale si intabularea in CF a bunurilor imobile din domeniul public al statului si din administrarea A.N.Apele Romane ? A.B.A.Buzau-Ialomita : Baraj Siriu
Detaliu pentru invitatia numarul 341565
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 341565/07.01.2013
Denumire contract: Servicii de cadastru si topografie: ?Intocmirea documentatiei cadastrale si intabularea in CF a bunurilor imobile din domeniulpublic al statului si din administrarea A.N.Apele Romane ? A.B.A.Buzau-Ialomita : Baraj Siriu
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAdministratia Bazinala de Apa Buzau IalomitaCod fiscal: 23706189, Adresa: STR. BUCEGI, NR.20BIS, Buzau, Telefon: 0238725447, Fax: 0238427237
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. BUCEGI, NR.20BIS, Buzau, Romania, cod postal: 120208, telefon: +40 0238725447, fax: +40 0238427237, persoana de contact: MARIAN LUNCA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. BUCEGI, NR.20BIS, Buzau, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Mediu
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de cadastru si topografie: ?Intocmirea documentatiei cadastrale si intabularea in CF a bunurilor imobile din domeniulpublic al statului si din administrarea A.N.Apele Romane ? A.B.A.Buzau-Ialomita : Baraj Siriu
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de cadastru si topografie: ?Intocmirea documentatiei cadastrale si intabularea in CF a bunurilor imobile din domeniulpublic al statului si din administrarea A.N.Apele Romane ? A.B.A.Buzau-Ialomita ? Baraj Siriu (com. Siriu, jud. Buzau)
II.1.6) CPV: 71354300-7 - Servicii de cadastru (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 121, 758 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: :-1500 leiPerioada de valabilitate: 90 de zile calendaristice de la termenul limita de primire a ofertalor.Mod de constituire: in una din formele prevazute la art. 86, alin. (1), (2), (3), (5), (6) din HG nr.925/2006 cu mod.si compl.ult.Instrumentul de garantare va fi prezentat in ORIGINAL.Ofertantii ce se incadreaza in cat.IMM conf.Legii 346/2004 cu mod.si compl.ult., au dreptul de a constitui garantie bancara in cuantum redus cu 50%. Ptr. a beneficia de acest drept trebuie sa includa in oferta dovada ca indeplinesc conditiile de IMM.(OP emis in favoarea aut.contractante in contul RO43TREZ1665005XXX006017, deschis la Trez.Buzau cu conditia conf.acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor, CIF RO23706189).Garantia de participare se restituie conform art. 88 din HG nr.925/2006 cu mod.si compl.ult.Garantia de participare se retine conform art. 87, alin.(1), din HG nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si conform art 278^1, OUG nr. 34/2006 cu mod.si compl.ult.: suma ce se va retine este de: 1217.58 lei
Garantie de buna executie
Cuantumul este de 10 % din valoarea contractului de servicii, fara TVA.Mod de constituire: in una din formele prevazute la art. 90, alin. (1), (2), (3) din HG nr.925/2006 cu modif.si compl.ulterioare.Restituirea se va face in termen de 14 zile de la data semnarii procesului verbal de receptie finala.Retinerea garantiei de buna executie: conform art.91, din HG nr.925/2006 cu modif.si compl.ulterioare.Ofertantul care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii 346/2004 si este declarat castigator beneficiaza de o reducere cu 50% a valorii garantiei de buna executie a contractului. Pentru a beneficia de acest drept trebuie sa includa in oferta dovada ca indeplinesc conditiile de IMM.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarisi completari ulterioare - Prezentare Formular 2. Se va completa de catre ofertant/asociat, tert sustinator (daca este cazul).-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarisi completari ulterioare - Prezentare Formular 3. Se va completa de catre ofertant/asociat. Tertul sustinator va prezenta declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 ?neincadrarea in art. a, c^1 si d.-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- Prezentare Formular 4.Se va completa de catre Ofertant/Ofertant asociat/Subcontractant/tert sustinator- se alege cazul corespunzator)(Persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: director: ing. Adriana Petcu, directori tehnici: ing. Marilena Stoian, ing. Dumitru Iosif, ing. Radu Gabriel Maesterelu, director economic: ec. Coca Leventiu)-Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Prezentare Formular 5-Indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat , somajului, asigurarilor de sanatate (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident) si orice alte datorii la bugetul de stat ? Prezentare Certificatele deatestare fiscale, in care sa se prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificatele fiscale se prezinta in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata-CERTIFICATde participare la licitatie cu oferta independenta - Prezentare Formular 6. -Prezentare: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original, copie legalizata sau xerocopie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila, din care sa rezulte : - sediul actual al societatii;
- obiectul de activitate care trebuie sa corespunda cu obiectul prezentei proceduri de atribuire;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85 / 2006 privind procedura de insolventa.Informatiile cuprinse in certificatul constatatortrebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.La cererea autoritatii contractante ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.- Prezentare: Autorizatia de cadastru , pentru operatorul economic, eliberata de Agentia Nationala de Cadastru si Publicitate Imobiliara, valabila la data deschiderii ofertelor. Se va prezenta in copie certificata ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor contracte de serviciisimilare prestatein ultimii 3 ani : - valoare cumulata cel putin egala cu 120000 lei , fara TVA-prezentare pentru fiecare contract cel putin a unui document / parti relevante din contract/proces verbal de receptiePrezentare Formular 8, Informatii privind dotarea cu echipamente tehnicePrezentare : Formular11, Formular 15 si Formular 16, Informatii privindsubcontractantiiSe vorprezenta informatii privind partea din contract pe care ofertantul are eventual intentia sa o subcontracteze.Prezentare Formular 12Pentru toti subcontractorii trebuie furnizate detalii despre numele si specializarea acestora si o copie certificata ?conform cu originalul? a autorizatiei de cadastru eliberata de Agentia Nationala de Cadastru si Publicitate Imobiliara, valabila la data deschiderii ofertelor., Informatii privind efectivelemediianualealepersoanelorangajate si al cadrelor de conducerePrezentare: Formular 9, Informatii privind personalul tehnic de specialitate responsabil pentru executia contractuluiPrezentare: Formularului 11Formularul va fi insotit de CV-uri si de copiile certificate? ?conform cu originalul? a autorizatiilor de cadastru eliberate de Agentia Nationala de Cadastru si Publicitate Imobiliara, valabile la data deschiderii ofertelor, pentru persoanele direct responsabile cu indeplinirea contractului Standarde de asigurare a calitatii: Certificat ISO 9001 sau echivalentPrezentare : Copie certificat ISO 9001 sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertei.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP- Documentatie si clarificari
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.01.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.01.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 04.01.2013 12:42