Achizitie publica - SERVICII DE CADASTRU SI TOPOGRAFIE PENTRU BUNURILE IMOBILE (CLADIRI SI TERENURI), DIN DOMENIUL PUBLIC SI PRIVAT AL MUNICIPIULUI SACELE
Detaliu pentru invitatia numarul 327884
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 327884/24.05.2012
Denumire contract: SERVICII DE CADASTRU SI TOPOGRAFIE PENTRU BUNURILE IMOBILE (CLADIRI SI TERENURI), DIN DOMENIUL PUBLIC SI PRIVAT AL MUNICIPIULUISACELE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul SaceleCod fiscal: 4317649, Adresa: P-ta Libertatii Nr. 17, Sacele, Telefon: 0268276164, Fax: 0268273091
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-ta Libertatii Nr. 17, Sacele, Romania, cod postal: 505600, telefon: +40 268276164, fax: +40 268273091, persoana de contact: Bunghea Victor
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: P-ta Libertatii Nr. 17, Sacele jud. Brasov
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE CADASTRU SI TOPOGRAFIE PENTRU BUNURILE IMOBILE (CLADIRI SI TERENURI), DIN DOMENIUL PUBLIC SI PRIVAT AL MUNICIPIULUISACELE
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de cadastru si topografie pentru bunurile imobile (cladiri si terenuri), din domeniul public si privat al municipiului SaceleDocumentatia cadastrala care se va depune la O.C.P.I. pentru avizare si inscriere in cartea funciara va fi intocmita conform Ordinului A.N.C.P.I. nr. 634/ 2006 pentru aprobarea Regulamentului privind continutul si modul de intocmire a documentatiilor cadastrale in vederea inscrierii in cartea funciara , cu modificarile si completarile ulterioare , si a Ordinului Ministerului Administratiei Publice nr. 534/2001 privind normele pentru introducerea cadastrului general cu modificarile si completarile ulterioare.
II.1.6) CPV: 71354300-7 - Servicii de cadastru (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 532, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi in cuantum de: 10000 RONPerioada de valabilitate a garantiei de participare 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare: Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.In cazul in care persoanele juridice opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar suma se va vira in contulRO48TREZ1365006XXX 000365, deschis la Trezoreria Municipiului Sacele.In acest caz, ofertantul va face dovada garantiei de participare prin prezentarea unei copii a ordinului de plata vizat de catre banca si a extrasului de cont care sa ateste faptul ca suma reprezentand garantia de participare a fost virata in contul Municipiului Sacele. In cazul in care garantia de participare se va constitui prin scrisoare de garantie bancara se va utiliza modelul din Formularul RIn masura in care CNSC respinge contestatia ofertantului ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 4312 RONDovada constituirii garantiei de participare se va prezenta in limba romana.Neconstituirea garantiei de participare pana la data si ora deschiderii ofertelor atrage respingerea ofertei.Restituirea garantiei de participare se va face pe baza solicitarii transmise de operatorul economic, conform pevederilor art. 88 din H.G. 925/2006, corelate cu cele ale art. 278ยน) (1), lit. a) din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Pentru operatorii economici incadrati conform legii 346/2004 in categoria IMM, garantia de participare va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus. Se va prezenta declaratie privind calitatea de I.M.M. ? formularul P.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi 10% din valoarea fiecarui contract subsecvent de servicii, fara TVA, conform prevederilor art.90 din H.G. nr.925/2006.Pentru operatorii economici incadrati conform legii in categoria IMM, garantia de buna executie va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus.Restituirea garantiei de buna executie se va efectua conform art. 92 alin. (2) din H.G. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitateaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletarea formularului Declaratie privind eligibilitatea -Formularul AIncadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentruincheierea acordului cadru.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la articolul 181 din O.U.G. 34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- CompletareaFormularului B- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul socialoperatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor scadente fata de bugetul de stat (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele. Original sau copie conforma cu originalul- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor scadente fata de bugetul local (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele. Original sau copie conforma cu originalulNOTA: Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operatorconomic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii directde la autoritatile competente.Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude, din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica, ofertantii aflati in una sau alta din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006.Cerinta nr. 3Declaratie privind calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletarea Formularului CCerinta nr.4Certificat privind participarea la licitatie cu oferta independentaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletarea Formularului DCerinta nr.5Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691) din O.U.G. 34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletarea Formularului E-Declaratie privind incompatibilitatile si conflictul de interesePersoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Primar Nistor Radu Florea, Viceprimar Jonas Andras, Director executiv Cioca Ovidiu, Director executiv Gaitan Gheorghe, Arhitect sefHilohi Gruia, Inspector Radu Gabi, Consilier Bunghea Victor, Consilier juridic Ghinita Ilariana, Referent Filip IrinaAutoritatea contractanta va exclude, din procedura aplicata, ofertantul care se afla in situatia prevazuta la art. 691) din OUG 34/2006. Cerinta nr. 1Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului ComertuluiModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPersoane juridice romaneCertificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, eliberat cu cel mult 30 de zile inaintea datei de deschidere a ofertelor in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are codul CAEN asociat obiectului contractuluiPersoane juridice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele vor fi prezentate in limba romana, in traducere legalizata/autentificata.Cerinta nr. 2Certificat de autorizare ANCPI/ OCPIin domeniul cadastrului, al geodeziei, al cartografiei , clasa I.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe solicita prezentareaCertificatului de autorizare ANCPI/ OCPIin domeniul cadastrului, al geodeziei, al cartografieiclasa I (conform Ordinului nr.107/2010 al MAI-ANCPI), valabil la data deschiderii ofertelor. (copie conforma cu originalul)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cifra medie de afaceri globala pe ultimii trei ani de cel putin 240.000 lei fara TVADeclaratie privind cifra de afaceri - completarea Formularului F cu informatii generale. Valorile vor fi exprimate in lei, la cursul lei/euro mediu comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv.Cifra de afaceri pentru operatorii economici incadrati conform legii in categoria IMM va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus, Cerinta nr. 2Informatii privind situatia economico-financiaraPrezentarea ultimului bilant contabil inregistrat si vizat de organul fiscal
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelor prestari de servicii similare prestate in ultimii 3 ani.Completarea Formularului G - Lista principalelor prestari de servicii similare prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Numarul de ani la nivelul carora se face dovada experientei similare se va raporta de la data depunerii ofertelor., Cerinta nr. 2Cel putin un contract din lista prezentata, care sa confirme prestarea de servicii in sistem de carte funciara deschisa cu decretul lege nr.115/1938, in valoare de 120000 RON.Prezentarea copiei dupa informatiile relevante ale cel putin unuicontract, care sa confirme prestarea de servicii in sistem de carte funciara deschisa cu decretul lege nr.115/1938 in valoare de 120.000 lei. Daca contractul este incheiat in alta moneda, cuantificarea in lei se va face la cursul leu/valuta comunicat de BNR, valabil la data incheierii contractului respectiv.( copie conforma cu originalul ), Cerinta nr. 3Procesul verbal de receptie, care sa confirme prestarea de servicii in sistem de carte funciara deschisa cu decretul lege nr.115/1938, in valoare de 120000 RON.Prezentarea copiei dupa procesul verbal de receptie, care sa confirme prestarea de servicii in sistem de carte funciara deschisa cu decretul lege nr.115/1938, in valoare de 120000 RON.( copie conforma cu originalul ), Cerinta nr. 4Recomandare din partea beneficiarului care sa confirme prestarea de servicii in sistem de carte funciara deschisa cu decretul lege nr.115/1938, in valoare de 120000 RON.Prezentarea unei recomandari din partea beneficiarului contractului, care sa confirme modul de indeplinire a serviciilor similare in valoare de 120.000 lei., Cerinta nr. 5Declaratie referitoarelautilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul pentru indeplinirea corespunzatoarea contractului de serviciiCompletarea Formularului I si I1, Cerinta nr. 6Declaratie care contine informatii privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Completarea Formularului H., Cerinta nr. 7Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii.Prezentare CV-uri , copii conforme cu originalul ale autorizatiilor emise de ANCPI /OCPIpentru personalul autorizat. Cerinta nr. 1Certificat SR EN ISO 9001 sau echivalent., Cerinta nr. 2Certificat SR EN ISO 14001 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.06.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.05.2012 15:30