Achizitie publica - Servicii de campanie de informare ( publicitate )
Detaliu pentru invitatia numarul 304146
Scoala Nationala de Studii Politice si Administrative
Cod de identificare fiscala: 9510194
Adresa: Str. Povernei nr. 6-8, Sector 1, Bucuresti
Telefon: 3140383
Fax: 3127094
Denumire invitatie: Servicii de campanie de informare ( publicitate )
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 79341400-0 - Servicii de campanii de publicitate (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Servicii de campanie de informare ( publicitate )
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 26.07.2011 18:03)
Data publicarii: 11.07.2011 17:18
Data limita de depunere a ofertelor: 27.07.2011 12:00
Adresa la care se transmit ofertele: SCOALA NATIONALA DE STUDII POLTICE SI ADMINISTRATIVE, cu sediul in Bucuresti, sector 1, strada Povernei, numar6, cod 010643
Data si ora deschiderii ofertelor: 27.07.2011 12:30
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SCOALA NATIONALA DE STUDII POLTICE SI ADMINISTRATIVE, cu sediul in Bucuresti, sector 1, strada Povernei, numar6, cod 010643
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Altele (Institutie Publica de Invatamint Superior)
Impartire pe loturi: Da
Valoare estimata: 510, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Declaratie de neincadrare in sit. prev. la art 180 si 181; Certif. fiscal de la Adm.Fin.Teritoriala; Certif.fiscal de la Dir.I.T. Locala; Certif. inreg. fiscala si constatator eliberat de ORC;Minimum un contract similar in ultimii trei ani de 510.000lei; Cifra medie de afaceri din ultimii trei ani de 1.020.000lei; Bilanturi la 31 dec. 2008, 2009, 2010 ;Personal necesar : - 1 Coordonator campanie, minim 3 ani experienta;
- 1 Expert relatii publice, minim 3 ani experienta;
-2 Asistenti relatii publice minim 1 an experienta;
-1Designer grafica, minim 3 ani experienta ;
- 1 Copywriter, minim 1 an experienta in domeniu, studii copyright.
online;Garantie de participare 8000 lei , sau , pe loturi: LOT 1 - 4550 leiLOT 2 - 3450 lei
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
5
Descriere: Componenta financiara
Nivel calitativ + tehnic
5
Descriere: Nivelul calitativ si tehnic (N): Pondere oferta tehnica= 50%nota finala.Se noteaza cu nota maxima, 10, cea mai buna oferta tehnica propusa , cu subcriterii: 5 puncte - pt creativitate Nc, defalcat dupa cum urmeaza: -Creativitate si caracter inovator adaptate specificului proiectului = 2, 5 puncte-Claritatea si adaptarea mesajului la publicul tinta = 2, 5 puncte5 puncte - ptsolutie tehnica Np-Definirea clara a obiectivelor, tactivilor si strategiilor de promovare alese = 2, 5 puncte-Adaptarea eficienta a necesarului de materiale in functie de calendarul de implementare a campaniei = 2, 5 puncteNota finala se calculeaza astfel( P*50 +N*50): 100 , unde P = nota conf.criteriu financiarTotal maxim 10 puncte .
Motive anulare:
Abateri grave de la prevederile legislative afecteaza procedura de atribuire sau este imposibila incheierea contractului
Observatii: In urma consultarii cu OI ? POSDRU, achizitia nemaiincadrandu-se in graficul de activit.curente al proiectelor, cheltuielile aferente sunt considerate neelegibile. Procedura va fi reluata numai si doar daca OI- POSDRU va aproba un nou grafic de implementare al activit.In concluzie , cf. prev.art. 209, alineat d, din HG 34 /2006, procedura de atribuire este afectata si este imposibila incheierea contractului .Vezi PV 582/26 iulie 2011