Achizitie publica - servicii de campanie de publicitate
Detaliu pentru invitatia numarul 342761
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 342761/15.02.2013
Denumire contract: servicii de campanie de publicitate
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL SCOLAR AL JUDETULUI ILFOVCod fiscal: 10276616, Adresa: Bucuresti, Calea 13 Septembrie nr.209, sector 5, Bucuresti, Telefon: +40 213173651, Fax: +40 213173654
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bucuresti, Calea 13 Septembrie nr.209, sector 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050722, telefon: +40 213173651, fax: +40 213173654, persoana de contact: Daniela Ionescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Inspectoratul Scolar Judetean Ilfov Calea 13 Septembrie nr.209, sector 5, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: servicii de campanie de publicitate
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: servicii de campanie de publicitate
II.1.6) CPV: 79341400-0 - Servicii de campanii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 104, 120 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
SE SOLICITA GARANTIE DE PARTICIPARE in valoare de 1, 041 RON, valabila 75 de zile de la data depunerii ofertelor, depusa sub forma de: 1) OP, insotit de extrasul bancarsau2) scrisoare de garantie bancara ? Formularul 6 (Capitolul III ? FORMULARE)Garantia de participare se va prezenta cel mai tarziu la momentul deschiderii ofertelor. Ofertele care nu sunt insotite la sedinta de deschidere de dovada constituirii garantiei de participare asa cum a fost solicitata in prezenta documentatie de atribuire, vor fi respinse ca inacceptabile.Data la care se va face echivalenta lei/alta valuta: max. 3 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.Restituirea garantiilor de participare: Pentru ofertantii necastigatori: Se returneaza de catre autoritatea contractanta dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul a carui oferta a fost desemnata castigatoare, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.Pentru ofertantii castigatori: Restituirea garantiei de participare se va efectua in max. 10zile de la semnarea contractului.Executarea garantiilor de participare: Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei;c) ofertantului i-a fost respinsa contestatia de catre Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor si conform art.278 indice 1, lit.d) din OUG 34/2006 completata si modificata
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea - Prezentarea Formularului 1 completat in original. (Capitolul III ? FORMULARE)Cerinta este obligatorie in vederea calificarii ofertantului/candidatului/concurentului?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, conform Formularului 2 din Capitolul III ? FORMULARE - original.?Certificate constatatoare in original sau copie legalizata pentru indeplinirea obligatiilor exigibile privind plata impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, emise cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor si valabile la data depunerii (formulare tip eliberate de autoritatile competente) astfel: o certificat de sarcini fiscale emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante;o certificat de sarcini fiscale emis de catre organismele competente aleAdministratiei Publice Locale, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul are obligatii restante neachitate la bugetul statului, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publicaIn situatia in care ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul are obligatii restante neachitate la bugetul statului, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Prezentarea Formularului 3 completat in original (Capitolul III ? FORMULARE)Certificat de participare la procedura de achizitie cu oferta independenta - Prezentarea Formularului 4 completat in original(Capitolul III ? FORMULARE)Declaratie privind conflictul de interese- Prezentarea Formularului 5 completat in original(Capitolul III ? FORMULARE)Conform OUG34/2006 art. 69indice 1 si art. 69 indice 2, persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: -Cornaciu Ion, inspector scolar general, manager proiect, reprezentant legal al ISJ Ilfov-Barbu Daniela, inspector scolar general adjunct Persoane juridice/fiziceromane?Certificatul de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului, de pe langa instanta competenta, in copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii valabil la data limita de depunere a ofertei.?Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala, valabil la data depunerii ofertei, in original sau copie legalizata din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului proceduriiPersoane juridice/fizice straine?Documente edificatoarecare sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica saude inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, in original sau copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara: bugetul maxim alocat acestui contract este de 104, 120.00 RON exclusiv TVA.Bilantul contabil pe anul 2011, insotit de anexele explicative, vizat si inregistrat de organele competente si /sau dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil precum si orice alte documente edificatoare prin care ofertantul/candidatul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Portofoliul de proiecte al ofertantului: Se solicita portofoliul de proiecte al ofertantului, care va cuprinde prezentarea acel putin unul si cel mult trei clipuri/spoturi TV si radio, realizate anterior de ofertantPrezentarea echipei de proiect care va derula implementarea acestuia: Se solicita prezentarea CV-ului in format european (europass) al responsabilului de campanieOfertantul va prezenta propunerea sa tehnica in concordanta cu prevederile din caietul de sarcini si se va face pe formatul Formularului 10in original. (Capitolul III ? FORMULARE), cu toate documentele aferente anexate.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara1. Punctajul financiar: a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda 60 de puncte;b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctajul astfel: P(financiar)(n) = (pret minim/pret(n)) x 60.
componenta tehnica
40
Descriere: A. Maniera abordarii, originalitate si mesaj persuasiv;B. Numarul difuzarilor suplimentare la posturile TV si radio nationale;C. Numarul de persoane din publicul tinta care urmeaza sa fie atinse;D.Realizarea suplimentara a unui videoclip de continuare a mesajului din campania TV, de min. 30 secunde - max 60 secunde, pe care Autoritatea contractanta sa-l poata difuza pe site-urile institutiilor implicate in derularea proiectului/site-uri de interes pentru grupul tinta, E. Precizia si obiectivitatea mijloacelor de masurare a rezultatelor
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.03.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.03.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 14.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 14.02.2013 16:33