Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de campanii de publicitate Heritage


Detaliu pentru invitatia numarul 341241
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Universitatea Stefan cel Mare Suceava
Numar invitatie: 341241/19.12.2012
Denumire contract: Servicii de campanii de publicitate Heritage
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea Stefan cel Mare SuceavaCod fiscal: 4244423, Adresa: str. Universitatii, nr. 13, Suceava, Telefon: +40 330103703, Fax: +40 330103703
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Universitatii, nr. 13, corp E, et. 1, camera 135, intre orele 8:00 si 16:00, de luni pana vineri, Suceava, Romania, cod postal: 720229, telefon: +40 230216147/525
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de sedinta din corpul F, etaj II, Universitatea Stefan cel Mare din Suceava, str. Universitatii nr.13.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de campanii de publicitate Heritage
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: achizitionarea unor servicii de publicitate pt contract HERITAGE
II.1.6) CPV: 79341400-0 - Servicii de campanii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 200, 178.52 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in suma de: 3.800 lei, si va avea perioada de valabilitate de 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Prestatorul va alege prin documentele de ofertare forma de constituire a garantiei de participare conform H.G. nr. 925/2006, art. 86, alin. 1) cu modificarile si completarile ulterioare.Se poate utiliza Formular nr. 11.In conformitate cu art. 2781 din O.U. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, in cazul respingerii ca nefondata de catre CNSC a contestatiei, se va retine din garantia de participare, suma de: 2.001, 78 lei.Se poate utiliza Formular nr. 11.Contul pentru depunerea garantiei de participare: RO 57 TREZ 5915 005X XX00 2307 ? Trezoreria Suceava, CUI: 4244423. Echivalenta leu/euro se va face la cursul BNR din 16.11.2012 ? 1 euro = 4, 53 lei
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratii privind eligibilitatea.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPrezentarea Formularului nr. 5Daca este cazul, se va completa si de tertul sustinatorCerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Prezentarea Formularului nr. 6Daca este cazul, documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din O.U. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare vor fi depuse si de tertul sustinator Cerinta nr. 3 Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Prezentarea Formularului nr. 12C. Cerinta nr. 4 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Prezentarea unei declaratii pe propria raspundere din care sa rezulte ca participarea operatorului economic la procedura de atribuire este facuta in concordanta cu regulile de concurenta: Formularul nr. 9.Cerinta nr. 5Neincadrarea in situatia prevazuta la art. 691 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Prezentarea Formularului nr. 4Daca este cazul, se va completa si de tertul sustinator.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Rector: prof. univ. dr. ing. Valentin POPADirector general administrativ: ing. Catalin VELICUDirector ec. si RU Ec. Elena BalanSef birou achizitii publice: jr. Eugenia MUNTEANUOficiu juridic: jr. Elena Delia BANCUComisia de evaluare a ofertelor va avea urmatoarea componenta: Presedinte cu drept de vot jr. Eugenia MUNTEANUMembru Erica BLAHUMembru Lucian OPAITMembru: Bogdan COICERUMembru: Alina JABACerinta nr. 6Fisa de informatii generale despre ofertant Prezentarea formularului nr. 20. Cerinta nr. 7Cazier judiciar al ofertantului (persoana fizica sau juridica). Cazier judiciar al ofertantului (persoana fizica sau juridica) in original sau copie legalizata, prezentat in termen de valabilitate.Cerinta nr. 8 Certificat de atestare fiscala Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea la zi a obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelorcatrebugetul de stat consolidat si catre bugetul local, precum si a platii contributiei la asigurarile sociale de stat, in original sau copie legalizata, prezentat in termen de valabilitate, din care sa reiasa ca operatorul economic nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerinta 9Neincadrarea in motivele de excludere prevazute de Anexa IV la contractul de finantareDeclaratie privind neincadrarea in motivele de excludere prevazute de Anexa IV la contractul de finantarePrezentarea Formularului 3 Cerinta nr. 1Pentru persoane juridice/fizice romane. Certificatul constatator (sau echivalent), in original sau legalizat la notar sau copii semnate si stampilate ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al firmei ofertante, emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul localitatii unde au sediul firmele din acesta sa rezulte ca obiectul de activitate are corespondent in CODUL CAEN din certificatul constatator emis de ORC si cu obiectul contractului si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, cu modificarile ulterioare, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.In etapa evaluarii ofertelor, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea, pentru conformitate, a documentului in original/copie legalizata in cazul in care nu l-a prezentat initial in aceasta forma. Solicitarea se va face inainte de transmiterea rezultatului privind rezultatul procedurii de atribuire.Cerinta 2Pentru persoane juridice/fizice straineRegula nationalitatii: ofertantii trebuie sa mentioneze in oferta tara din care provin prezentand dovada nationalitatii conform legislatiei nationale a tarii respectiveToti ofertantii trebuie sa-si declare nationalitatea prin prezentarea unui Certificat de inregistrare al persoanei juridice emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, in care ofertantul isi are sediul sau actul juridic in baza caruia s-a dobandit personalitatea juridica ? in copie conforma cu originalul, semnata si stampilata. Pentru persoane juridice/fizice straine se vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. (documentul se va prezenta in copie legalizata, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana).Participarea la procedurile de achizitie este deschisa in mod egal tuturor persoanelor fizice si juridice din statele membre si statele si teritoriile regiunilor acoperite in mod expres si/sau acceptate de Regulamentul financiar.Participarea la achizitiile pentru contracte de bunuri, servicii si lucrari va fi deschisa tuturor persoanelor fizice si juridice din Statele membre UE, statele beneficiare ale Instrumentului de Pre-Aderare (Albania, Bosnia, Croatia, Fosta Republica Iugoslava Macedonia, Muntenegru, Serbia, inclusiv Kosovo, Turcia), statele membre EEA (Islanda, Liechtenstein, Norvegia), statele beneficiare ale Instrumentului European de Vecinatate si Parteneriat (Algeria, Armenia, Azerbaidjan, Belarus, Egipt, Georgia, Israel, Iordania, Liban, Libia, Republica Moldova, Maroc, Autoritatea Palestiniana a West Bank si Fasia Gaza, Federatia Rusa, Siria, Tunisia, Ucraina), precum si celor stabilite intr-o tara aflata in reciprocitate.In cazuri exceptionale, bine justificate, participarea la achizitiile pentru contracte de bunuri, servicii si lucrari va fi deschisa tuturor persoanelor fizice si juridice din tari care au legaturi economice-comerciale traditionale sau conexiuni geografice cu tarile vecine UE, respectiv alte tari decat cele enuntate anterior.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor prestari de servicii similare efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Se va anexa cel putin o recomandare emisa de beneficiari, la care se face referire in formular, in original sau copie. Formularul 10, Mostre, descrieri si/sau fotografii a caror autenticitate trebuie sa poata fi demonstrata in cazul in care autoritatea contractanta solicita acest lucru: pentru punctul 2. Baner pentru publicitate outdoor- activitatea GA5-4 din caietul de sarcini se solicita prezentarea de mostre pentru material banner+snur/sfoara+bare inox., Informatii referitoare la personalul de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii: pentru punctul 3. Activitati de fotografiere, filmare si montaj + realizare DVD cu durata de aprox. 240 min, in limbile EN, RO, UA-activitatile GA3, GA4, GA5 din caietul de sarcini se solicita prezentarea a 2 CV-uri sub semnatura ale expertilor propusi, care sa ateste experienta de minim 1 an in domeniu.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
30
Descriere: Componenta financiara
componenta tehnica
70
Descriere: descriere in caietul de sarcini
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro sau Biroul Achizitii Publice, Universitatea Stefan cel Mare din Suceava, corp F, str. Universitatii nr. 13
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.01.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.01.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (Contract de finantare MIS ETC 829, nr. 29554/19.04.2012Historical and ethnographic heritage ? part)
Data expedierii prezentei invitatii: 18.12.2012 17:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer