Achizitie publica - Servicii de campanii de publicitate prin afisaje stradale (outdoor) si presa scrisa?, in vederea derularii unei Campanii de Informare a publicului privind implementarea la nivel local a Proiectului ?Green Culture?
Detaliu pentru invitatia numarul 337051
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 337051/11.10.2012
Denumire contract: Servicii de campanii de publicitate prin afisaje stradale (outdoor) si presa scrisa?, in vederea derularii unei Campanii de Informare a publicului privind implementarea la nivel local a Proiectului ?Green Culture?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSector 1 (Sectorul 1 al municipiului Bucuresti)Cod fiscal: RO 4505359, Adresa: sos.Bucuresti - Ploiesti nr.9-13 sect.1, Bucuresti, Telefon: 021/3191013, Fax: 021/3191027
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: sos.Bucuresti - Ploiesti nr.9-13 sect.1, Bucuresti, Romania, cod postal: 013682, telefon: +40 212223426, fax: +40 213191033, persoana de contact: Pandele Nicolae
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sectorul 1 al municipiului Bucuresti, sos.Bucuresti - Ploiesti nr.9-13 sect.1, et. 3, Directia Investitii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de campanii de publicitate prin afisaje stradale (outdoor) si presa scrisa?, in vederea derularii unei Campanii de Informare a publicului privind implementarea la nivel local a Proiectului ?Green Culture?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: In scopul indeplinirii indicatorilor si obiectivelor asumate in cadrul Proiectului de promovare turistica ?Green Culture? ? COD SMIS 26603?, vor fi prestate ?servicii de campanii de publicitate?, CPV: 79341400-0, prin intermediul unor machete publicitare; articole in presa; panouri statice; panouri electronice; bannere
II.1.6) CPV: 79341400-0 - Servicii de campanii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 190, 238.97 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoare: 3.000 lei. Valabilitate: 90 zile de la data depunerii ofertei In cazul subcontractarii, garantia de participare se constituie numai de contractant. In cazul asocierii, garantia de participare se constituie numai de liderul asocierii. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa acopere perioada de valabilitate a ofertei; In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta. Forma de constituire a garantiei pentru participare: Documentul care atesta constituirea Garantiei de participare la procedura se va prezenta, cel mai tarziu, la deschiderea ofertelor, in original. Se poate constitui astfel: - virament bancar in contul RO34TREZ7015006XXX000216 deschis la trezoreria Sectorului 1- instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care se prezinta in original ? (Formular model de Scrisoare de garantie bancara) - in conformitate cu art.86 din HG 925/2006. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare, vor fi respinse. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din situatiile urmatoare: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia - oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei Nota: In cazul in care operatorul economic depune contestatie, referitoare la un act al Autoritatii Contractante, la CNSC si aceasta este respinsa, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 1.902 lei, stabilita prin art.278?1, alin. a), din OUG 34/2006 actualizata.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Fisa de Informatii Generale - Formularul V.1.1Declaratie privind eligibilitatea - Formularul V.1.2Declaratie privind neincadrarea in prevederi ale art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/ 2006 - Formularul V.1.3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formularul V.1.4Certificat de participare cu oferta independenta - Formularul V.1.5.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 ind 1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formularul V.I.6.Persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Andrei Ioan Chiliman-PrimarBogdan Pitigoi ? Director Directia InvestitiiBogdan Marcel- Sef Serv. Achizitii PubliceAnca Ludu-Director Executiv-Directia Management EconomicPersoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica.Alexe Gheorghe--consilier localBrad Ion -consilier localDiaconescu Florin Nicolae Andrei-Dinu Steliana Cristiana-consilier localDumitrescu Teodor Cristian-consilier localOlteanu Paul Iulian-consilier localTanasescu Adrian -consilier localTeodorescu Catalin-consilier localCrisu Florian Misu -consilier localDiaconescu Alecsandru-consilier localMara Laura Cristina-consilier localMotoc Vasile-consilier localMusceleanu Cati Carmen-consilier localPupaza Niculae-consilier localFinder Livia-consilier localTudose Cristian Adrian-consilier localAdam Marinela-consilier localBazgan Mihai Marian-consilier localConstantinesc Ionut Alexandru-consilier localGanescu Eduard ViorelGhinea Alin Constantin-consilier localStancu Nicoleta-consilier localStancescu Mircea Dan-consilier localTopor Stefan-consilier localTugurel Marius Cristian-consilier localVasile Dan Ion-consilier localZvirid Ana Luiza-consilier local ?Pentru persoane juridice romane-Certificat de inregistrare, emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte activitatea principala si Codul Unic de Inregistrare ale ofertantului - copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".-Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte activitatile secundare ale ofertantului ?original sau - copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Nota: Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRCPentru persoane juridice straine: 1. Document edificator (certificate de inregistrare) considerat necesar pentru dovedirea existentei societatii, in traducere certificata, emis de Registrul in care este inmatriculat ofertantul in tara de origine2. Actul constitutiv si Statutul ofertantului in tara de origine; daca sunt continute in documente separate, impreuna cu toate modificarile acestor documente, in traducere certificata, din care sa rezulte ca desfasoara activitati similare serviciilor solicitate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Bilanturile contabile la 31.12.2009, 31.12.2010 si 31.12.20112. Declaratie bancara care trebuie sa rezulte ca, in cazul ofertei castigatoare, la momentul semnarii contractului, ofertantul dispune de suma de 90.000 lei, respectiv, mijloace financiare suficiente pentru realizarea contractului pentru o perioada de 30 zile3., 3.Declaratie privind media cifrei de afaceri globale Cerinte minime obligatorii : Media aritmetica a cifrei globale de afaceri aferenta exercitiilor financiare din anii 2009, 2010 si 2011 sa fie de cel putin 380.000 lei sau echivalentul sumei in euro la cursul mediu anual leu/euro, comunicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM acesta beneficiaza de reducerea cu 50% . In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM (declaratia va fi intocmita in conformitate cu Anexa nr. 1 la Ordonanta Guvernului nr. 27/ 2006 pentru modificarea si completarea Legii 346/ 2004, cu modificarile si completarile ulterioare)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor contracte privind ?servicii de campanii de publicitate? sau servicii similar prestate in ultimii 3 (trei) ani.Nota: Lista va contine valori, perioade de prestare, beneficiari (clientii si proiectele de referinta privind servicii de acest gen), indiferent daca beneficiarii sunt autoritati contractante sau clienti privati;, Oricedocument care sa confirme prestarea de servicii similare, in valoare de cel putin 136.000 Lei, fara TVA;Nota: documentele ce confirma prestarea de servicii similar se prezinta - in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"., Recomandari din partea altor beneficiari/clienti, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
51
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?pretul ofertei? se acorda astfel: a) pentru cel mai scazut pret se acorda punctajul maxim alocat; b) pentru preturi mai mari decat cele prevazute la lit. a) se acorda punctajul astfel: P1.1.i=[pret minim/pret i] x punctaj maxim
Propunere tehnica
30
Descriere: a) pentru cea mai buna calitate grafica/calitate a imprimarii se acorda punctajul maxim; prin ?cea mai buna calitate grafica/calitate a imprimarii? se intelege forma finala a produsului care corespunde cel mai mult scopului Proiectului ?Green Culture? b) pentru cea mai buna varianta ?layout se acorda punctajul maxim. Prin ?cea mai buna varianta ?layout? se intelege varianta ?layout? (panou static si banner outdoor) care asigura corespondenta cu conceptul grafic si caracterul conceptual unitar al produselor ;c) celelalte propuneri primesc punctaj in ordine descrescatoare; Punctajul P2 ? final - acordat fiecarei oferte se va calcula folosind formula: P2 = P2.1.+P2.2.+P2.3.
Termen de prestare
19
Descriere: Termenul de prestare servicii de campanii de publicitate /livrare materiale curge din momentul obtinerii "bunului de tipar"/avizului din partea autoritatii contractante, fiind exprimat in zile calendaristice (o saptamana = 7 zile, o luna = 4 saptamani). - Durata maxima acceptata, din momentul obtinerii "bunului de tipar"/avizului (sub care oferta va fi punctata suplimentar/peste care oferta va fi declarata neconforma): 10 zile - Durata minima (peste care oferta va fi punctata suplimentar): 5 zile a) pentru cel mai scurt termen (5 zile din momentul obtinerii "bunului de tipar"/avizului) in care ofertantul este dispus sa presteze servicii de campanii de publicitate, se acorda punctajul maxim alocat (19 p);b) pentru alt termen, mai mare decat cel prevazut la litera a), dar fara sa depaseasca 10 zile, se acorda punctajul astfel: P3i=[termenul cel mai mic/termenul i] x punctaj maxim
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia este accesibila in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 08.10.2012 19:19