Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Servicii de campanii de publicitate prin afisaje stradale (outdoor) si presa scrisa?, in vederea derularii unei Campanii de Informare a publicului privind implementarea la nivel local a Proiectului ?Bucurestiul te vrea in tenisi!?, finantat prin Programu


Detaliu pentru invitatia numarul 339091
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Sector 1 (Sectorul 1 al municipiului Bucuresti)
Numar invitatie: 339091/09.11.2012
Denumire contract: ?Servicii de campanii de publicitate prin afisaje stradale (outdoor) si presa scrisa?, in vederea derularii unei Campanii de Informare a publicului privind implementarea la nivel local a Proiectului ?Bucurestiul te vrea in tenisi!?, finantat prin Programul Operational Regional 2007 ? 2013, Axa prioritara 5 ? ?Dezvoltarea durabila si promovarea turismului?, Domeniul de interventie 5.3. ? ?Promovarea potentialului turistic si crearea infrastructurii necesare pentru cresterea atractivitatii Romanie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSector 1 (Sectorul 1 al municipiului Bucuresti)Cod fiscal: RO 4505359, Adresa: sos.Bucuresti - Ploiesti nr.9-13 sect.1, Bucuresti, Telefon: 021/3191013, Fax: 021/3191027
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: sos.Bucuresti - Ploiesti nr.9-13 sect.1, Bucuresti, Romania, cod postal: 013682, telefon: +40 0213191013, fax: +40 0213191027, persoana de contact: Nicolae Pandele
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sectorul 1 al municipiului Bucuresti, sos.Bucuresti - Ploiesti nr.9-13 sect.1, et. 3, Directia Investitii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Servicii de campanii de publicitate prin afisaje stradale (outdoor) si presa scrisa?, in vederea derularii unei Campanii de Informare a publicului privind implementarea la nivel local a Proiectului ?Bucurestiul te vrea in tenisi!?, finantat prin Programul Operational Regional 2007 ? 2013, Axa prioritara 5 ? ?Dezvoltarea durabila si promovarea turismului?, Domeniul de interventie 5.3. ? ?Promovarea potentialului turistic si crearea infrastructurii necesare pentru cresterea atractivitatii Romanie
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: In scopul indeplinirii indicatorilor si obiectivelor asumate in cadrul Proiectului de promovare turistica ?Bucurestiul te vrea in tenisi!? ? COD SMIS 27092?, vor fi prestate ?servicii de campanii de publicitate?, CPV: 79341400-0, prin intermediul unor machete publicitare; articole in presa; panouri statice; bannere.
II.1.6) CPV: 79341400-0 - Servicii de campanii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 214, 480.9 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 4000 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, calculata de la data limita de primire a ofertelor.Modul deconstituire a garantiei de participare: Conform art. 86 din HG nr. 925/2006, ?garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada mai sus mentionate?: - Ordin de plata in contul Sectorului 1 al Municipiului Bucuresti: RO34TREZ7015006XXX000216 deschis la Trezoreria Sectorului 1(in original);
- Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara, in original- Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari in originalIn cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr. 346/ 2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de participare (prevazuta de art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004). In acest caz dovada constituirii garantiei de participare va fi insotita de declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM (declaratia va fi intocmita in conformitate cu Anexa nr. 1 la Ordonanta Guvernului nr. 27/ 2006 pentru modificarea si completarea Legii 346/ 2004, cu modificarile si completarile ulterioare).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Fisa de Informatii Generale- Se va completa Formularul V.1.1; Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in situatiileprevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006)- Se va completa Formularul V.1.2, Declaratie pe proprie raspundere, semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului privind neincadrarea in situatiileprevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 ?in original.Incadrarea in situatiileprevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 atrage dupa sine excluderea ofertantului de la procedura pentru atribuirea contractului.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens; 3. Declaratie privind neincadrarea in prevederi ale art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/ 2006- Se va completa Formularul V.1.3.Se vor prezenta urmatoarele documente: a)Certificat de atestare fiscala din care sa reiasa ca ofertantul a achitat datoriile la bugetul consolidat general, in termenul legal al scadentei? valabil in momentul deschiderii ofertelor;b)Certificat de taxe si impozite locale din care sa reiasa ca ofertantul a achitat datoriile la bugetele locale, in termenul legal al scadentei? valabil in momentul deschiderii ofertelor;NOTA - Data la care expira termenul legal al scadentei de plata a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.Vor fi descalificati ofertantii care se afla in oricare din situatiile urmatoare : ? a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic; ? nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit; c1) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia; ? a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;? prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Nota: In conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr. 509/2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie, toate documentele intocmite/emise de catre candidat/ofertant cu scopul participarii la procedurile initiate in vederea atribuirii contractelor de achizitie publica se vor prezenta in original, inclusiv angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator(i). In afara documentelor intocmite/emise de catre candidat/ofertant, depunerea celorlalte documente poate avea loc in oricare dintre formele: ?original?; ?copie legalizata?; ?copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Prin urmare, documentele solicitate se vor accepta a fi prezentate si in copie conforma cu originalul.; 4. Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Se va completa Formularul V.1.4 ? in original.Nu au dreptul sa fie implicati in procesul de verificare/evaluare a candidaturilor/ofertelor : ? Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.; 5. Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010- Se va completa Declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" -Formularul V.1.5. ? in original.Se va intocmi conform modelului prevazut in anexa care face parte integranta din Ordinul 314/2010; 6. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-Se va completa Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 privind conflictul de interese - Formularul V.I.6. - in original.Nu au dreptul sa fie implicati in procesul de verificare/evaluare a candidaturilor/ofertelor : ? Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.Persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Andrei Ioan Chiliman-PrimarAnca Ludu ? Director executiv, Directia Management EconomicBogdan Pitigoi ? Director Directia InvestitiiBogdan Marcel- Sef Serv. Achizitii PublicePersoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica.Alexe Gheorghe--consilier localBrad Ion -consilier localDiaconescu Florin Nicolae Andrei-Dinu Steliana Cristiana-consilier localDumitrescu Teodor Cristian-consilier localOlteanu Paul Iulian-consilier localTanasescu Adrian -consilier localTeodorescu Catalin-consilier localCrisu Florian Misu-consilier localDiaconescu Alecsandru-consilier localMara Laura Cristina-consilier localMotoc Vasile-consilier localMusceleanu Cati Carmen-consilier localPupaza Niculae-consilier localFinder Livia-consilier localTudose Cristian Adrian-consilier localAdam Marinela-consilier localBazgan Mihai Marian-consilier localConstantinesc Ionut Alexandru-consilier localGanescu Eduard ViorelGhinea Alin Constantin-consilier localStancu Nicoleta-consilier localStancescu Mircea Dan-consilier localTopor Stefan-consilier localTugurel Marius Cristian-consilier localVasile Dan Ion-consilier localZvirid Ana Luiza-consilier local?pentru persoane juridice straineVor fi prezentata o declaratie in forma autentica din care sa rezulte ca ofertantul nu figureaza ca debitor la organele fiscale competente din tara de origine; vor fi enumerate aceste organe fiscale si vor fi prezentate datele de contactVor fi prezentate traduceri legalizate si autorizate ale documentelor de calificare. In temeiul art. 183 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, Autoritatea contractanta va solicita ofertantilor sa prezinte documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit.-pentru persoane juridice romane--Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte activitatile secundare ale ofertantului ?original sau - copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Nota: ?Se va prezenta certificat constatator valabil la data depunerii ofertelor - copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".?Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC- pentru persoane juridice straine - 1. Document edificator (certificate de inregistrare) considerat necesar pentru dovedirea existentei societatii, in traducere certificata, emis de Registrul in care este inmatriculat ofertantul in tara de origine; 2. Actul constitutiv si Statutul ofertantului in tara de origine; daca sunt continute in documente separate, impreuna cu toate modificarile acestor documente, in traducere certificata, din care sa rezulte ca desfasoara activitati similare serviciilor solicitate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilanturile contabile la 31.12.2009, 31.12.2010 si 31.12.2011;, Cf. ordin nr. 509/2001-Anexa nr. 1, ofertantul trebuie sa prezinte documente din care sa rezulte ca, la momentul semnarii contractului, in cazul ofertei castigatoare, va avea access sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, in valoare de 100.000 lei, respectiv, mijloace financiare suficiente pentru realizarea contractului pentru o perioada de 30 zile., Cerinte minime obligatorii : Media aritmetica a cifrei globale de afaceri aferenta exercitiilor financiare din anii 2009, 2010 si 2011 sa fie de cel putin 400.000 lei fara tva sau echivalentul sumei in euro la cursul lei/euro mediu anual comunicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv si anume: Anul- Curs EURO20094, 2399 lei/euro20104, 2122 lei/euro20114, 2379 lei/euroIn cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr. 346/ 2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intrepr
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara :1.Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 (trei) ani.Nivel minim obligatoriu : -Ofertantul va prezenta o Lista a principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati-Ofertantul va prezenta o Lista a principalelor servicii similare in desfasurare (daca exista)Nota*)Pentru echivalenta valorica se va avea in vedere cursul mediu anual lei/euro comunicat de Banca Centrala Europeana.*)Documentele ce confirma prestarea de servicii similare se prezinta - in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"., 2. Oricedocument care sa confirme prestarea de servicii similare, in valoare de cel putin 90.000 Lei, fara TVA (certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar, cf. art. 188 (2) din OUG nr. 34/2006;Nota*) Pentru echivalenta valorica se va avea in vedere cursul mediu anual lei/euro comunicat de Banca Centrala Europeana., 3.Recomandari din partea altor beneficiari/clienti, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Nivel minim obligatoriu: -Ofertantul trebuie saprezinte cel putin o recomandare din partea beneficiarilor, din care sa rezulte modul indeplinirii obligatiilor contractuale.*)Documentele ce confirma modul indeplinirii obligatiilor contractuale - se vor prezenta in original, sau - in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"., Personal de specialitateoOperatorul economic trebuie sa faca dovada ca, pe durata contractului, poate asigura ?personalul calificat? necesar pentru prestarea de ?servicii de campanii de publicitate?. Prin ?personal calificat? necesar pentru prestarea de ?servicii de campanii de publicitate? se are in vedere: -expert grafician, cu expertiza in prelucrare hexacromie; -expert producator;Nivel minim obligatoriu: - Se vor nominaliza persoanele cu rol important in realizarea contractuluiSe va anexa Curriculum Vitae al fiecarei persoane mentionate in declaratie din care sa rezulte informatii privind date personale, educatie (inclusiv cursuri de instruire), apartenenta la societati, asociatii profesionale, situatia profesionala actuala, vechime in activitatea relevanta indeplinirii contractului;
- Ofertantului declarat castigator se vor solicita documentele prin care se sustin informatiile din CV-ul persoanelor mentionate.-Se va data si semna CV-ul de catre respectiva persoana, Dotare tehnicaoOfertantul trebuie sa faca dovada detinerii in proprietate sau sa aiba la dispozitia sa, in cantitatea si la termenele impuse de procesul de executie, echipamentele tehnice si mijloacele necesare pentru derularea in bune conditii a contractului.Ofertantul trebuie sa prezinte o lista a echipamentelor tehnice si a mijloacelor de care dispune pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului. Lista trebuie sa demonstreze capacitatea ofertantului de a finaliza lucrarile si trebuie sa includa orice echipament specializat necesar conform extrasului de echipamente. Prin ?echipamente si mijloace tehnice? se are in vedere: aparatura pentru tipar ?hexacromie?; echipamente tipar ?offset?; aparatura multiplicare ?3D?
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
51
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?oferta financiara? (pretul ofertei)" se acorda astfel: Pfinanciar (PI) = [Pret minim/Pn] x 51; unde: -PI = Punctajul pentru factorul de evaluare ?oferta financiara?; -Pn = Pretul ofertei curente; *Preturile care se compara in vederea acordarii punctajului sunt preturile ofertate pentru prestarea serviciilor solicitate prin caietul de sarcini, exclusiv TVA.
Evaluarea tehnica(PII)
49
Descriere: II.1. Ziarele nationale in care vor fi achizitionate spatiile media pentru publicarea machetelor de presa si machetelor publicitare (PII.1.) - 9p; .II.2. Locatiile in care vor fi inchiriate 40 de panouri statice outdoor in orasele Bucuresti; Brasov; Sibiu; Iasi; Timisoara (PII.2.) - 8p;II.3. Locatiile in care vor fi inchiriate panourile electronice in orasele Bucuresti; Brasov; Sibiu (PII.3.)-8p;II.4. Ilustratia foto/Concept grafic panouri statice backlit (PII.4.)-14p; II.5.Termen de prestare (PII.5)-10p.; Detalii despre subfactorii de evaluare, algoritmul de calcul si metodologia de punctare sunt prezentate in caietul de sarcini.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia este accesibila in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.11.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 07.11.2012 19:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer