Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de cantina si catering pentru copiii care frecventeaza Centrul de Ingrijire de Zi Oradea


Detaliu pentru invitatia numarul 323054
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Centrul de Ingrijire de zi Oradea
Numar invitatie: 323054/30.03.2012
Denumire contract: Servicii de cantina si catering pentru copiii care frecventeaza Centrul de Ingrijire de Zi Oradea
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCentrul de Ingrijire de zi OradeaCod fiscal: 17291990, Adresa: str. Traian Lalescu, nr.3C, Oradea, Telefon: 0259/419450, Fax: 0259/419450
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Traian Lalescu, nr.3C, Oradea, Romania, cod postal: 410110, telefon: +40 259437000, fax: +40 259409406, persoana de contact: Claudia Ciarnau
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Oradea, Piata Unirii nr 1, sala mica a Primariei municipiului Oradea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de cantina si catering pentru copiii care frecventeaza Centrul de Ingrijire de Zi Oradea
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de cantina si catering pentru un numar de 65 de copii care frecventeaza Centrul de Ingrijire de Zi Oradea
II.1.6) CPV: 55500000-5 - Servicii de cantina si servicii de catering (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 80, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
cuantumul garantiei de participare este de 1500 lei si va fi depus prin una din urmatoarele forme: -numaerar la casieria Centrului de ingrijire de Zi Oradea, ordin de plata in contul RO54TREZ0765006XXX009118, deschis la Trezoreria Oradea, cod fiscal 17291990, sau orice alta forma prevazuta de art 86 din HG nr. 925/2006-Orice oferta care nu este insotita de garantia de participare, (in original) in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire va fi considerata respinsa in cadrul sedintei de deschidere conform art. 33 alin 3 lit b) din HG 925/2006 actualizata.Garantia de participare reprezinta 50% din valoarea mai sus mentionata, in cazul ofertantilor care beneficiaza de prevederile Legii nr. 346/2004 privind infiintarea intreprinderilor mici si mijlocii.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din pretul contractului fara TVA, respectiv de 5%, in cazul ofertantilor care beneficiaza de prevederile Legii nr. 346/2004 privind infiintarea intreprinderilor mici si mijlocii.Garantia de buna executie se poate constitui: -printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, conform art. 90 din HG nr. 925/2006;prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, conform HG 1045/2011, sau prin orice alt mijloc de garantare prevazut de legislatia in vigoare, in termen de maxim 5 zile de la data semnarii contractului de catre ambele parti.Restituirea garantiei de buna executie se va face dupa cum urmeaza: - in termen de 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contractul respectiv, daca autoritatea contractanta nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind calitatea de participant la proceduraDeclaratie privind neincadrarea la prevederile art. 180, Declaratie privind neincadrarea la prevederile art. 181, Declaratie privind neincadrarea la prevederile art. 69?1.Certificate de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat (eliberat de D.G.F.P) si la bugetul local (eliberat de directia de specialitate din cadrul primariilor in a caror raza teritoriala activeaza societatea respectiva) din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele. In sensul ca acestea trebuie sa ateste ca ofertantul nu are datorii exigibile la data de 25 a lunii anterioare termenului limita de depunere a ofertei.Forma de prezentare: original sau copie lizibila stampilata, semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului si continand mentiunea "conform cu originalul".Persoane cu functie de decizie: Hodosan Daniela-Director, Orban Eva-Contabil Sef, Butaci Cristina-Consilier, Marc Oltea Diana- consilier juridic, Marge Adina-Sef Birou Achizitii publice, Ciarnau Claudia- Consilier Achiztii publice Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalele teritoriale, Certificatul trebuie sa fie eliberat cu maxim 30 zile anterior datei de deschidere a ofertelor, In conformitate cu prevederile Legii nr. 26/1990 privind Registrul Comertului, republicata si actualizata, din acesta trebuie sa rezulte: - ca obiectul de activitate al ofertantului autorizeaza prestarea serviciilor ce fac obiectul achizitiei publice;
- ca la datele la zi ale firmei, nu figureaza mentiuni referitoare la faptul ca ofertantul a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de un judecator sindic.Forma de prezentare: original sau copie lizibila stampilata, semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului si continand mentiunea "conform cu originalul".Prezentare Autorizatie sanitara, care sa ateste prestarea serviciului de cantina sicatering, valabila a data deschiderii ofertei.Forma de prezentare: copie lizibila stampilata, semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului si continand mentiunea "conform cu originalul".Prezentare Aviz sanitar emis deAutoritatea de Sanatate Publica competentapentru masinile de transport a hranei, valabila la data deschiderii ofertei.Forma de prezentare: copie lizibila stampilata, semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului si continand mentiunea "conform cu originalul".In situatia in care din documentele solicitate mai susreiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.180 art.181 sau de art. 69?1 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus din procedura pentru atribuirea contractului de servicii.In cazul persoanelor juridice straine: se solicita ca cerinta obligatorie, prezentarea unor documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul /ofertantul este rezident.Se vor respecta prevederile punctului ?Limba de redactare a ofertei?De asemenea persoanele juridice straine au obligatia de a respecta toate celelalte conditii impuse in prezenta fisa de date a achizitiei;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta: cifra de afaceri globala medie anuala pe ultimii trei ani trebuie sa fie cel putin egala cu suma de 100.000 lei.Nota: IMM-urile beneficiaza de o reducere cu 50% pentru cifra de afaceri.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1.: Pentru a fi declarat calificat, ofertantul trebuie sa fi realizat in ultimii 3 ani contractedeservicii similare cu cele care fac obiectul prezentei achizitii, servicii a caror valoare fara TVA sa fie cel putin egala cu suma de 50.000 lei. Certificatului ISO 9001- sistem de management al calitatii pentru serviciile ce fac obiectul contractului sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.04.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.03.2012 15:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer