Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de cantina si de catering pentru Centrul de Ingrijire de Zi pentru copii din Oradea


Detaliu pentru invitatia numarul 246006
Autoritate contractanta
Centrul de Ingrijire de zi Oradea
Cod de identificare fiscala: 17291990
Adresa: str. Traian Lalescu, nr.3C, Oradea
Telefon: 0259/419450
Fax: 0259/419450
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Servicii de cantina si de catering pentru Centrul de Ingrijire de Zi pentru copii din Oradea
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 55500000-5 - Servicii de cantina si servicii de catering (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Servicii de cantina si de catering pentru asigurarea hranei copiilor care frecventeaza Centrul de Ingrijire de Zi Oradea
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 31.03.2010 18:15
Data limita de depunere a ofertelor: 13.04.2010 14:00
Adresa la care se transmit ofertele: Ofertele se vor depune la adresa: Primaria Municipiului Oradea, str. Piata Unirii nr.1, cam. 23- Centrul Informatii Publice (CIP) parter, la d-na Stoica Viorela.
Data si ora deschiderii ofertelor: 14.04.2010 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Deschiderea ofertelor va avea loc la sediul Primariei Municipiului Oradea in sala mica et.1, P-ta Unirii nr.1.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 100, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratii privind neîncadrarea în prevederile art.180 si art. 181 din ordonanta, Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul generalconsolidat si bugetul local, Certificat de inregistrare emis de ORC, Certificat constatator, Autorizatie sanitara, Aviz sanitar, Fisa de informatii generale, Bilanturile(2009, 2008, 2007), Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani, experienta similara-1 contract cu o valoare mai mare sau cel putin egala cu 100.000 lei fara tva, Declaratia cuprinzand personalul specializat disponibi, Declaratie privind dotarile specifice, utilajele, echipamentele tehnice, Decl privind sanatatea si securitatea in munca, subcontractanti, acord de asociere, ISO 9001:2008 ISO 22000:2005, Angajament de sustinere, declaratie pe propria raspundere cf art.11 din HG925/2006-actualizata, garantia de participare
accesând direct Sistemul Electronic de Achizitii Publice - S.E.A.P, pe site-ulwww.e-licitatie.ro,
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer