Achizitie publica - Servicii de caracterizare si parametrizare hidraulica
Detaliu pentru invitatia numarul 354158
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 354158/30.09.2013
Denumire contract: Servicii de caracterizare si parametrizare hidraulica
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea Tehnica de Constructii BucurestiCod fiscal: 4266570, Adresa: B-dul Lacul Tei, Nr. 122 - 124, Sector 2, Bucuresti, Telefon: +40 212421201, Fax: +40 212421201
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Lacul Tei, Nr. 122 - 124, Sector 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 020396, telefon: +40 212421201, fax: +40 212421201, persoana de contact: Mihaela Costandache
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-dul Lacul Tei, Nr. 122 - 124, Sector 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 020396, telefon: +40 212421201
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de caracterizare si parametrizare hidraulica
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de caracterizare si parametrizare hidraulica
II.1.6) CPV: 71351000-3 - Servicii de prospectare geologica si geofizica si alte tipuri de prospectare stiintifica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 300, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare totala: 3, 000.00 LEI- Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la termenul limita de primire a oferteiModul de constituire a garantiei de participare: -Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original si pentru o perioada prevazuta in documentatia de atribuire- Garantia de participare se constituie conform prevederilor art. 86 alin.1 din HG 925/2006. In cazul in care garantia de participare se constituie sub forma unei scrisori de garantie bancara se va utiliza ca model formularul 2.-Garantia de participare poate fi constituita si cu ordin de plata, cu conditia confirmarii acesteia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor.- Intreprinderile mici si mijlocii pot achita jumatate din valoarea garantiei de participare, in conformitate cu Legea Nr. 346/2004. Pentru a beneficia de aceasta facilitate ofertantul trebuie sa depuna documente justificative care sa dovedeasca faptul ca se incadreaza in categoria IMM-urilor.- Contul U.T.C.B. in care se depune garantia pentru participare: RO10 TREZ 7025 0460 1X00 0308 deschis la Trezoreria sectorului 2, cod fiscal RO 4266570.- Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire, vor fi respinse si declarate inacceptabile.Conditiile de retinere a garantiei de participare: - Garantia de participare se retine conform prevederilor art. 87, alin.1 din HG 925/2006Conditiile de restituire a garantiei de participare: - Garantia de participare se restituie conform prevederilor art. 88 din HG 925/2006Data pentru care se determina echivalenta leu/alta valuta la cursl stabilit deBNR inainte cu 5 zile de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5 % din valoarea contractului fara TVA- In cazul in care furnizorul nu constituie garantia de buna executie conform legii, contractul este reziliat de drept.Modul de constituire a garantiei de buna executie: - Garantia de buna executie se constituie conform prevederilor art. 90, alin 1 din HG 925/2006. In cazul in care garantia de participare se constituie sub forma unei scrisori de garantie bancara se va utiliza ca model formularul 3.- Intreprinderile mici si mijlocii pot achita jumatate din valoarea garantiei de buna executie, in conformitate cu Legea Nr. 346/2004. Pentru a beneficia de aceasta facilitate ofertantul trebuie sa depuna documente justificative care sa dovedeasca faptul ca se incadreaza in categoria IMM-urilor.Conditiile de retinere a garantiei de buna executie: - Garantia de buna executie se retine conform prevederilor art. 91 din HG 925/2006Conditiile de restituire a garantiei de buna executie: - Garantia de buna executie se restituie conform prevederilor art. 92 din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: III.2.1.a) Situatia personala a candidatului sau ofertantului: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor: Cerinta nr. 1- Declaratii pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006.Modalitatea de indeplinire : - Se solicita completarea si prezentarea formularului 5- Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.- Fiecare asociat/tert sustinator/, daca este cazul, este obligat sa prezinte acest document.Cerinta nr. 2- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006.- Conform art. 181 din OUG 34/2006 actualizata, autoritatea contractanta are dreptul de a exclude dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat care se afla in oricare dintre situatiile prevazute in acest articol.Modalitatea de indeplinire : -Se solicita completarea si prezentarea formularului 6Documente de confirmare: - Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
- Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele pot fi depuse in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Fiecare asociat/tert sustinator, daca este cazul, este obligat sa prezinte aceste documente, care insoteste declaratia de neincadrare in preved art 181/OUG34/06 si solicitarea certificatelor fiscale, se va reformula intrucat tertii au obligatia respectarii art 181, lit a, c1 si d/OUG34/06, conform preved art 186(2) si art 190(2)/OUG34/06.Cerinta nr. 3Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Ofertantul nu are dreptul sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza, conform art. 46/OUG34/06.Modalitatea de indeplinire: - Se solicita completarea si prezentareaformularului 4.Cerinta nr. 4Certificat de participare la procedura cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Modalitatea de indeplinire: - Se solicita completarea si prezentarea formularului 8Cerinta nr. 5Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006.Modalitatea de indeplinire: - Se solicita completarea si prezentareaformularului 7- Fiecare asociat/tert sustinator/subcontractant, daca este cazul, este obligat sa prezinte acest document.- Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Prof.univ.dr.ing Iohan Neuner - Rector, Ec. Mihaela Costandache - Director General Administrativ, Ec. Paula Iliescu ? Director Economic, Jurist Georgeta Ghiaus ? Consilier Juridic, Ing. Cristian Cordis ? Sef Serviciu Achizitii Publice, Elena Oana Negulescu, Nina Vaduva ? Membri in Comisia de Evaluare a Ofertelor. 1- Certificat Constatator eliberat de Oficiul National Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Sepoate prezenta in original, copie legalizata sau copie ?conform cu originalul?.- Fiecare asociat/tert sustinator/, daca este cazul, este obligat sa prezinte acest document.- Ofertantul clasat pe primul loc va trebui sa prezinte la solicitarea autoritatii contractante pentru conformitate, Certificatul Constator in original sau copie legalizata, inainte de comunicarea rezultatului proceduri de catre autoritatea contractanta.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale si media cifrei de afaceri pe ultimii trei ani (2010, 2011, 2012) in domeniul aferent obiectului contractului, Ultimul bilant contabil depus pe anul 2012Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista a principalelor servicii prestate 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati - Prezentarea cel putin a unui document/contract/proces-verbalde receptie prin care sa se confirme experienta similara care face obiectul contractului., Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilorlor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic. ISO 9001 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.10.2013 11:45
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.10.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 3luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Alte finantari (-)
Data expedierii prezentei invitatii: 25.09.2013 15:38