Achizitie publica - Servicii de cartare speologica
Detaliu pentru invitatia numarul 335819
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 335819/20.09.2012
Denumire contract: Servicii de cartare speologica
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA "BABES-BOLYAI"Cod fiscal: 4305849, Adresa: Kogalniceanu nr.1, Cluj-Napoca, Telefon: 0264-405300, Fax: 0264-450675
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. I.I.C. Bratianu, nr. 14, Cluj-Napoca, Directia Generala Administrativa, Secretariatul General, telefon: +40 0264-405310, fax: +40 0264-450675
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. I.I.C. Bratianu, nr. 14, Cluj-Napoca, Directia Generala Administrativa, Serviciul Aprovizionare, telefon: +40 0264-405310, fax: +40 0264-450675
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de cartare speologica
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prezentul document cuprinde conditiile ce vor fi luate in considerare pentru achizitia serviciilor de: cartare subterana, culegere a datelor privind starea de conservare si a informatiilor referitoare la amenintarile asupra habitatelor carstice subterane din cadrul unei suprafete de 4.983 ha.
II.1.6) CPV: 71351810-4 - Servicii de topografie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 126, 324 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se solicita garantie de participare in valoare de 2.000, 00 lei. Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza la constituirea garantiei de participare de o reducere de 50%. Modul de constituire a garantiei de participare: 1. Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Ofertantul are obligatia de a depune documentul de constituire a garantiei ? unul dintre cele mentionate anterior, in original la adresa Str. I.I.C. Bratianu Nr.14, Cluj-Napoca, Secretariatul General, impreuna cu oferta. 2. Depunere in numerar la casieria Autoritatii Contractante, Str. I.I.C. Bratianu Nr.14, Cluj-Napoca 3. Virament bancar/ ordin de plata in contul Autoritatii Contractante RO86TREZ2165005XXX006896, Trezoreria Cluj-Napoca. 4. Conform art. 278 1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 1.263, 24 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna executie
5% din valoarea fara TVA a contractului, rezultata: a) garantia de buna executie va fi in cuantum de 5% din valoarea contractului de servicii, fara TVA. b) modul de constituire a garantiei de buna executie: - Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari sau alta modalitate dintre cele prevazute la art. 90 din H.G. nr. 925/2006 care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire in favoarea Autoritatii Contractante pentru suma reprezentand 5% din valoarea contractului. - Restituirea garantiei de buna executie a contractului: Se face in termen de 14 zile de la data incheierii procesului verbal de receptie cantitativa si calitativa.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Eligibilitatea ofertantului- Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu art. 180 din OUG nr. 34/2006- Formularul 5(12A)din Sectiunea Formulare;2. Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 6(12B) din Sectiunea Formulare;Se sustine cu Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat si a impozitelor si taxelor locale precum si a contributiei privind asigurarile sociale- se solicita ca operatorii economici sa depuna cerificate care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;3. Participarea la licitatie cu oferta independenta- Se solicita prezentarea certificatului constituit ca anexa la Ordinul nr. 314/12.10.2010 al A.N.R.M.A.P., completat in conformitate cu modelul de formular nr. 12;4. Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 1 din OUG nr. 34/2006-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- Se solicita completarea formularului 13 din sectiunea formulare; persoane cu functii de decizie in ceea ce priveste atribuirea contractului de achizitie publica din cadrul autoritatii contractante: Rector Acad. Prof. Ioan Aurel Pop, Prorector Conf. dr. Dan Lazar, Director General Ad-tiv. Ec. Viorica Barsan, Director financiar contabil Istvan Pusok, Sef Birou Aprovizionare Sing. Traian Boc, Consilier juridic Alexandru Brasoveanu, Consilier juridic Monica Adi, Responsabil achizitie Ec. Diana Andrea, Manager Proiect Nicolaie Hodor, Expert tehnic cooptat Ionela Georgiana Gavrila. Se vor completa si semna declaratii pe proprie raspundere in numele ofertantului/asociatului/subcontractantului si, conform instructiunii nr. 123725/17.08.2012 a Ministerului Mediului si Padurilor de catre expertii nominalizati prin oferta (se va adapta formularul nr. 13).Ulterior depunerii ofertelor se solicita, daca este cazul, declaratiile pe proprie raspundere a expertilor inlocuitori ai celor nominalizati prin oferta privind evitarea conflictului de interese. - Atestarea formei de inregistrare profesionala a operatorului economic ofertanta) pentru persoane juridice/fizice romane: 1) pentru persoane juridiceCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial cu cel mult 60 de zile inainte de data depunerii ofertelor - Obiectul contractului sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC2) pentru persoane fiziceAutorizatie de functionare valabila, cu viza la zib) pentru persoane juridice /fizice straine: Prezentarea de Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului traduse in limba romana- Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate, inainte de comunicarea rezultatului procedurii, documentul in original sau copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani- Se va prezenta Formularul nr. 10(12E), Informatii despre studiile, pregatirea profesionala si calificarea pers. resp. pt. indeplinirea ctr.servicii: 1.Pers. resp. de indeplin. ctr. trebuie: Sa prezinte documente relevante?diplome universitare si studiiatestate national absolvite dupa nivelul licenta in domeniile 1.geodezie-topografie-cartografie, 2.geografie, 3.mediu si biodiversitate care sa certifice calitatea de specialisti in domeniile anterior solicitate. Diplomele universitare si studiile in domeniu atestate national dupa nivelul licenta sunt singurele care pot justifica in mod minimal pregatirea pt.aceasta activitate care include actiuni stiintifice clare, cartarea speologica si analizarea datelor privind conservarea si amenintarile asupra habitatelor carstice sunt actiuni stiintifice explicite. Activitatile care fac obiectul ctr. presupun acumularea de cunostinte stiintifice de extraspecializare care implica si pregatire superioara celei universitare, necesara indeplinirii rezultatelor solicitate prin caietul de sarcini, 2.Persoanele responsabile pentru indeplinirea contractului trebuie sa posede diplome sau atestate recunoscute la nivel national, precum si activitate academica care sa certifice pregatirea si expertiza in domeniile: cartografiere digitala si prelucrarea datelor in sistem GIS, speologie si cartare carstica subterana. ARGUMENTATIE: Obtinerea rezultatelor solicitate in cadrul prezentului Caiet de sarcini cer in mod evident o pregarire anterioara dovedita prin diplome, atestate, activitate academica in domeniu. De asemenea, in cadrul Ghidului Solicitantului se specifica explicit faptul ca este obligatoriu ca fiecare activitate derulata in cadrul proiecteor POS MEDIU sa fie executata de specialisti care sa dovedeasca pregatire sau preocupari stiintifice in domeniul in care deruleaza activitati., 3.Pers.resp.tb.sa aiba cunostinte tehnice in domeniile(specifice serv.detaliate in CS): Geodezie si topografie(specialistii autorizati sa realizeze ridicari topografice, geolocalizari, prelucrari de date si corectari de erori), Cartografiere carstica subterana(specialistii autorizati sa obtina o harta a cavitatilor carstice subterane), GIS si cartografie digitala(expertii care ofera rezult. prelucrate si operabile cu tehnicile GIS, asa cum prevede expres Ghidul solicitantului si rezult. cerute prin C.S.), Geografie(specialistiideruleaza activitati legate de mediul carstic subteran, geomorfologie, speleotemele din cadrul sist. carstice, precum si cunost. privind morfologia situata in vecinatatea intrarii in sistemele carstice subterane), Stiinta mediului si Biodiversitate(Expertii autorizati sa deruleze expertize tehnice privind conservare si amenintarile habitatelor);sa demonstreze prin CV ca activeaza si stapanesc ac. domenii, fapt cerut expres de rezult. ce tb. oferite prin derularea ctr, 4.Se solicita ca persoanele responsabile pentru indeplinirea contractului sa aiba experienta de minimum 2 ani in domeniul lor de activitate si experienta anterioara in studiul cavitatilor carstice subterane si a habitatului specfic acestora. Se vor prezenta CV-urile persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului, Se solicita CV-urile persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului, documente care vor sublinia urmatoarele: - un sumar cu numele institutiilor de invatamant superior-universitar, postuniversitar si doctoral (daca este cazul) absolvite si specializarile obtinute (cu atasarea documentelor in fotocopie si prezentarea originalului in cazul castigarii contractului, la solicitarea autoritatii contractante)- locul de munca in care isi desfasoara activitatea, incepand cu pozitia detinuta in prezent, iar in ordine inversa cronologic celelalte pozitii detinute;
- experienta in domeniile cerute explicit, responsabilitatile detinute in alte contracte similare, lista de lucrari stiintifice, Declaratie referitoare la echipamentele tehnice necesare pentru dotarea minima cu echipamente impuse de derularea contractului de servicii: - GPS diferential (Global Position System) si soft licentiat de prelucrare a datelor spatiale ? pentru a se putea asigura pozitionarea corecta si exacta a tuturor elementelor din cadrul sistemului castic subteran aferent Platoului Vascau si a se racorda la sistemul bnational de proiectie (STEREOGRAFIC 70)- Statie Topografica Totala de precizie mimim 7secunde si soft licentiat de descarcare si prelucrare a datelor ? pentru a se prelua corect punctele topografice in cadrul cartarii carstice subterane- Lasermetru ? pentru a se lua puncte topografice an cadrul avenelor si a cavitatilor greu accesibile- Laptop ? pentru descarcarea si prelucrarea datelor- aparat fotografic cu rezolutie mimima de 10 MPx ? pentru a se putea surprinde detaliile mediului morfologic din cadrul cavernamentului carstic- Se solicita prezentarea declaratiei ofertantului., Informatii privind subcontractantii, proportia in care contractul de servicii urmeaza sa fie indeplinit de acestia si specializarea lor. Se va prezenta Formularul nr. 16.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP, atasata prezentei invitatii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.10.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
Data expedierii prezentei invitatii: 19.09.2012 16:56