Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de casierie - cod CPV- 66110000-4


Detaliu pentru invitatia numarul 286872
Autoritate contractanta
DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE ARGES
Cod de identificare fiscala: 4229610
Adresa: Ddul REPUBLICII NR 118, Pitesti
Telefon: 0248/219536
Fax: 0248/216437
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Servicii de casierie - cod CPV-66110000-4
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 66110000-4 - Servicii bancare (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Servicii de casierie (bancare) - cod CPV-66110000-4
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 01.04.2011 12:49
Data limita de depunere a ofertelor: 14.04.2011 16:00
Adresa la care se transmit ofertele: D.G.F.P. Arges , B-dul Republicii nr. 118, Pitesti jud. Arges, cod postal 110050
Data si ora deschiderii ofertelor: 15.04.2011 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: D.G.F.P. Arges , B-dul Republicii nr. 118, mezanin I , corp B , sala de protocol Pitesti jud. Arges
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Altele (finante publice)
Valoare estimata: 74, 800 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
I.Situatia personala a ofertantului;Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitateaDeclaratie pe propria raspundere care demonstreaza neincadrarea in prevederile art.181Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale .Certificat de atestare fiscalaDeclaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la proceduraII.Capacitatea de exercitare a activitatii profesionaleCertificatul constatator eliberat de O.R.CCopie C.U.IDocumente care dovedesc o forma de inregistrare, in cazul in care ofertantul este rezident.III.Situatia economica si financiaraCopie ultimul Bilant contabilFisa de informatii generaleIV.Capacitatea tehnica si profesionala.Lista cu principalele contracte in ultimii 3 aniInformatiile despre subcontractantii daca este cazulIn cazul asocierii depuneriide oferta se solicita acordul de asociere
SEAP, SAU DE LA AUTORITATEA CONTRACTANTE etj 6, cam 3, CORP B, tel.0248211511 int.3363.Garantie de participare: 1122 lei in contul RO75TREZ0465067XXX004543 Trez Pitesti, sau scrisoare garantare bancara
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
comision la preluarea numerarului incasat
10
Descriere: pentru cel mai mic comision la preluarea numerarului incasat se acorda punctajul maxim de 10 puncte
comision la alimentarea cu numerar
5
Descriere: pentru cel mai mic comision la alimentarea cu numerar se acorda punctajul maxim de 5 puncte
comision la virarea surplusului de sold
5
Descriere: pentru cel mai mic comision la virarea surplusului de sold se acorda punctajul maxim de 5 puncte
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer