Achizitie publica - Servicii de Catalogare Fond de Carte
Detaliu pentru invitatia numarul 321817
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 321817/12.03.2012
Denumire contract: Servicii de Catalogare Fond de Carte
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAcademia de Stiinte Agricole si Silvice "Gheorghe Ionescu-Sisesti"Cod fiscal: 8313127, Adresa: B-dul Marasti, nr. 61, sector1, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 3184479, Fax: 3184478
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Marasti, nr. 61, sector1, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 011464, telefon: +40 213184479, fax: +40 213184478, persoana de contact: B-dul Marasti, nr.61, sector 1, Bucuresti
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de Catalogare Fond de Carte
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Inventarierea si reconditionarea fondului de carte detinut de catre Academia de Stiinte Agricole si Silvice Bucuresti (ASAS).
II.1.6) CPV: 79995200-7 - Servicii de catalogare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 304, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
2%, respectiv 6080 Ron
Garantie de buna executie
5%, respectiv 15200 Ron
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie de eligibilitate si de neincadrare in situatiile prevazute la articolul 180 si articolul 181 din OUG 34/2006.- Certificat fiscal eliberat de Administratia fiscala teritoriala la care este arondata cu domiciliul persoana juridica valabil la data depunerii ofertelor- Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale referitoare la plata datoriilor la bugetul local, in termen de valabilitate- Cazier judiciar al societatii asa cum este precizat in Certificatul Constatator emis de Oficiul registrului Comertului valabil la data depunerii ofertelor- Declaratie privind conflictul de interese pentru ofertanti- Calitatea de participant la procedura - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului valabil la data deschiderii ofertelor- Certificat de inregistrare pentru persoane fizice sau juridice
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Rezultat pozitiv la finele anului
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind calificarile si experienta profesionala
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
100
Descriere: Componenta financiara
Experienta similara
75
Descriere: Experienta in servicii de catalogare si inventariere carte
Calificarea personalului
75
Descriere: diploma de studii superioare si vechime in munca in domeniul biblioteconomiei minim 5 ani
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.03.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 27.07.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.03.2012 15:24