Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de catering in vederea desfasurarii Congresului Mondial al Viei si Vinului si a Adunarii Generale Extraordinare ale Organizatiei Internationale a Viei si Vinului (O.I.V.) in Romania in iunie 2013


Detaliu pentru invitatia numarul 345055
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: OFICIUL NATIONAL AL VIEI SI PRODUSELOR VITIVINICOLE
Numar invitatie: 345055/11.04.2013
Denumire contract: Servicii de catering in vederea desfasurarii Congresului Mondial al Viei si Vinului si a Adunarii Generale Extraordinare ale Organizatiei Internationale a Viei si Vinului (O.I.V.) in Romania in iunie 2013
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOFICIUL NATIONAL AL VIEI SI PRODUSELOR VITIVINICOLECod fiscal: 26318890, Adresa: soseaua iancului nr. 49, sector 2 Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 212505097 / 0752100990, Fax: +40 212505098
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: soseaua iancului nr. 49, sector 2 Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 021719, telefon: +40 212505097 / 0752100180, fax: +40 212505098, persoana de contact: vasile eugen nicolau
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Soseaua Iancului nr. 49, sector 2 Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 021719, telefon: +40 212505097 / 0752100180, fax: +40 212505098, persoana de contact: vasile eugen nicolau
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de catering in vederea desfasurarii Congresului Mondial al Viei si Vinului si a Adunarii Generale Extraordinare ale Organizatiei Internationale a Viei si Vinului (O.I.V.) in Romania in iunie 2013
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de catering in vederea desfasurarii Congresului Mondial al Viei si Vinului si a Adunarii Generale Extraordinare ale Organizatiei Internationale a Viei si Vinului (O.I.V.) in Romania in iunie 2013, conform Caietului de Sarcini.
II.1.6) CPV: 55520000-1 - Servicii de catering (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 564, 810 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
5.600 lei - se va constitui cu valabilitate minima de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor, conf. art. 86 din HG 925/2006: Garan?ia de participare se consituie prin virament bancar in contul RO83TREZ7025009XXX011247, deschis la Trezoreria Sector 2 Bucure?ti, cod fiscal 26318890, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care se va prezenta in original (Formularul nr. 14A/14B), in cuantumul si pentru perioada prevazuta, la sediul autoritatii contractante.In cazul unei asocieri, garantia se va constitui de catre unul din asociati in numele si pentru asocierea participanta.Participantii IMM beneficiaza de prevederile art 16 din Lg 346/2006, in sensul reducerii cu 50% a garantiei (participantii vor completa Declaratia privind incadrarea in categoria IMM).Garantia de participare se retine in situatiile prevazute de art. 87 din HG 925/2006 in conditiile art. 2781 din O.U.G. nr. 34/2006 sau se restituie in conditiile art. 88 din HG 925/2006.Echivalenta lei/ euro se realizeaza la data publicarii Invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
8 % din valoarea fara TVA a contractului conform art. 90 din H.G. 925/2006.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care se va prezenta in original.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 ? Ofertantul va prezenta Formularul nr. 1.? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 ? Ofertantul va prezenta Formularul nr. 2.? Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul de stat, respectiv situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele? Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale referitoare la plata obligatiilor catre bugetul local, respectiv situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.? Pentru certificarea faptului ca participarea ofertantului la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, ofertantul are obligatia de a prezenta Formularul nr. 4 - Declaratia: ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" pentru fiecare membru al asocierii.Nota 1: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documentele mai sus mentionate pentru fiecare dintre membrii asocierii.Nota 2: Certificatele fiscale depuse trebuie sa ateste ca, la ultima data de 25 anterioara termenului limita de depunere a ofertelor, ofertantul nu are restante la plata impozitelor, taxelor sau contributiilor de asigurari sociale scadente la acea data. Documentele doveditoare care atesta lipsa datoriilor la o data ulterioara datei solicitate vor fi considerate valabile. In cazul in care exista astfel de restante, daca acestea nu sunt compensate, oferta va fi respinsa.Nota 3: Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura orice ofertant care se afla in urmatoarea situatie: ? Ofertantul/Ofertantul asociat/Subcontractantul are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire - se va completa Formularul nr. 3.? Persoane responsabile cu atribuirea contractului din partea Autoritatii Contractante sunt: Director General ? Dorin Stefan DUSA, Specialist Achizitii ? Vasile NICOLAUSef Serviciu Financiar Contabilitate ? Adrian SOCORSef Birou Juridic ? Georgeta Iuliana SCURTUSef Serviciu SPP ? Diana MereanuSef Serviciu Promovare ? Violeta StoicescuPersoanele fizice sau juridice care participa direct in procesul de verificare/evaluare a ofertelor nu au dreptul de a fi, ofertant, ofertant asociat sau subcontractant, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire.? Ofertatul se incadreaza in situatiile prevazute la art. 180 sau la art. 181 din OUG nr. 34/2006, precum si in alte situatii similare prevazute de legislatia in vigoare Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Ofertantul trebuie sa demonstreze ca are capacitate de exercitare a activitatii profesionaleModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Ofertantul va prezenta Certificatul Constatator emis cu maxim 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte obiectul de activitate (Obiectul Contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN principal sau secundar din Certificatul Constatator), in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si Formularul nr. 5De asemenea, ofertantul va prezenta Autorizatia de functionare vizata pentru anul in curs.Nota 1: Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului sau echivalent trebuie sa faca dovada: a) ca obiectul de activitate al ofertantului (dupa caz, asociere) include activitatile ce fac obiectul achizitiei publice.b) numelor detinatorilor partilor sociale/ actionarilorc) ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la faliment ori lichidare, administrarea afacerilor de catre un judecator sindic sau cu privire la declansarea unei proceduri legale pentru declararea sa in una din aceste situatii.Nota 2: Pentru persoanele juridice straine este necesara prezentarea documentelor edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotite de traducere autorizata.Nota 3: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre membrii asocierii.Nota 4: Autoritatea Contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/ copie legalizata.ATENTIE!Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca cifra medie globale pentru ultimii 3 ani financiari incheiati (2009, 2010, 2011) sa fie de minim: 500.000 lei. Echivalentul in lei a valorilor exprimate in alta moneda se va calcula utilizand cursul mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a prestat in ultimii 3 ani (calculati prin raportare la termenul limita de depunere a ofertelor) servicii similare a caror valoare cumulata, fara TVA, sa fie cel putin egala cu 500.000 lei., Dotari
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are disponibile echipamentele care urmeaza a fi efectiv folosite pentru indeplinirea contractului, Personal
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de personalul necesar, in conformitate cu solicitarile caietului de sarcini., INFORMATII PRIVIND SUBCONTRACTANTIIIn cazul in care ofertantul va subcontracta o parte din contractul respectiv, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul pe care-l realizeaza precum si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.ATENTIE!a) Autoritatea contractanta are obligatia de a solicita, pentru incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contract.b) Raspunderea contractantului in ceea ce priveste modul de indeplinire a contractului nu este diminuata in cazul in care o parte/parti din contract sunt indeplinite de subcontractanti., INFORMATII PRIVIND ASOCIEREAMai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Ofertantul va demonstra ca respecta standardele de asigurare a sigurantei alimentelor, respectiv detine certificare ISO 22000 sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
40
Descriere: Componenta financiara
Evaluarea tehnica
60
Descriere: a.Pentru varietatea meniurilor propuse pentru fiecare zi a evenimentului (numarul de meniuri alternative la acelasi pret ofertat) se vor acorda maxim 20 puncte. b. Pentru gramajul fiecarui preparat/portie se acorda maxim 10 puncte. c. Asigurarea unei arii culinare (internationale/traditionale specifice) in concordanta cu amploarea Congresului, prin acoperirea unuinumar cat mai mare de profile culinare internationale si/sau traditionale specifice tarilor din care provin participantii (ex: Italia, Franta, etc) se vor acorda10 puncte.d. Pentru identificarea principalelor riscuri ce pot aparea pe parcursul derularii activitatilor precum si modalitatea de prevenire si/sau remediere avand in vedere urmatoarele aspecte, se vor acorda 20 puncte:
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.04.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.04.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 24.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.04.2013 09:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer