Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de catering la Gradinita cu Program Prelungit ?Albinuta? Fagaras


Detaliu pentru invitatia numarul 348424
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: GRADINITA CU PROGRAM PRELUNGIT "ALBINUTA" FAGARAS
Numar invitatie: 348424/12.06.2013
Denumire contract: Servicii de catering la Gradinita cu Program Prelungit ?Albinuta? Fagaras
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialGRADINITA CU PROGRAM PRELUNGIT "ALBINUTA" FAGARASCod fiscal: 29433479, Adresa: STR. CIMPULUI, Fagaras, Telefon: +40 268213240, Fax: +40 268213240
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. CIMPULUI, Fagaras, Romania, cod postal: 505200, telefon: +40 268213240, fax: +40 268213240, persoana de contact: Cristina Ghib
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: GRADINITA CU PROGRAM PRELUNGIT "ALBINUTA" FAGARAS Loc. Fagaras Str. Cimpului Nr. FN
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de catering la Gradinita cu Program Prelungit ?Albinuta? Fagaras
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de cateringla Gradinita cu Program Prelungit ?Albinuta?FagarasValoarea minima 96600 lei fara TVA reprezinta valoarea contractului pana la 31.12.2012Valoarea suplimentarilor pana la 30.04.2013 este de 191268 lei fara TVA
II.1.6) CPV: 55524000-9 - Servicii de catering pentru scoli (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 96, 600 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 1900 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile de la data limita de primire a ofertelor.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului; oferta sa fiind stabilita castigatoare refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei. In cazul ofertantilor din categoria intreprinderilor mici si mijlocii (daca fac dovada in acest sens) garantia de participare se poate constitui in procent de 50% din cuantumul precizat. In aceste situatii, ofertantul trebuie sa ataseze la oferta o declaratie pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM. Modul de constituire a garantiei de participare: ordin de plata in contul autoritatii contractante: RO38TREZ1325006XXX001666- Trezoreria Fagaras avand ca beneficiar Gradinita cu Program Prelungit ?Albinuta? Fagaras, cod fiscal 29433479, fila CEC cu conditia confirmarii de catre banca; instrument de garantie emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (scrisoare de garantie bancara in favoarea Gradinitei cu Program Prelungit ?Albinuta? Fagaras, conform modelului atasat Formular 11 pana la data deschiderii ofertei). Garantia trebuie sa fie irevocabila. Garantia se poate depune si in numerar la sediul Gradinitei cu Program Prelungit Albinuta Fagaras.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului va fi de 2% (1% pt IMM-uri) din valoarea acestuia fara TVA. Garantia de buna executie a contractului se va constitui conf. art. 90 alin (1)-(3) din HG 925/2006 inclusiv depunerea la casierie in numerar (1) Prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in termen de 5 zile de la semnarea contractului, (3) Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri successive din sumele datorate pentru facturi partiale conform HG 1045/2011, privind modificarea art. 90 alin (3)din HG 925/2006. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 92 alin (2) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe proprie raspundere, privind eligibilitatea ofertantului ca nu se afla in situatia prevazuta la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 Formularul 1- completat;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 Formularul 2 completat ;
- Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor taxelor catre stat SCADENTE LUNII ANTERIOARE CELEI IN CARE SE DEPUN OFERTELE/CANDIDATURILE;
- Certificat privind indeplinirea obligatiilor de plata a taxelor si impozitelor locale SCADENTE LUNII ANTERIOARE CELEI IN CARE SE DEPUN OFERTELE/CANDIDATURILE; Certificatele privind indeplinirea obligatiilor de plata trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna ANTERIOARA CELEI IN CARE SE DEPUN OFERTELE/CANDIDATURILE. - Certificat de participare la procedura cerere de oferta cu oferta independent Formular 3 completat;
- Declaratia privind calitatea de participant la procedura - Formular 4 completat;
- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art . 69 ^1 din O.UG 34/2006 Formular 5 completat.Documente care atesta inregistrarea si faptul ca candidatul este I.M.M. Certificatul de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului, de pe langa instant competent, in copie conform cu originalul sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala, cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei, si valabil la data depunerii ofertei, in original sau copie conform cu originalul. Obiectul contractului va trebui sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Persoanele juridice/fizice staine vor prezenta documente care dovedesc o forma deinregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional; Documentele prezentate vor fi obligatoriu legalizate si traduse in limba romana de traducator autorizat.Autorizatie DSP referitoare la conditiile igienico sanitare, Document de inregistrare sanitara veterinara si pentru siguranta alimentelor pentru catering (DSVSA), Autorizatie sanitara veterinara pentru mijloacele de transport a hranei.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale privind societatea - prezentarea ;Declaratie privind cifra de aface globala in ultimii 3 ani - Se solicita ca cifra de afaceri sau media cifrei de afaceri globale pe utimi 3 ani sa fie de minim 270000 lei In cazul in care ofertant isi demonstreaza sit. economica si financara.invocand si sustinerea acordata de o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm alpersoanei respective (Formular 8), incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidat resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conf preved art. 180 si ale art. 181 litera a c.1 si d.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind dotarile tehnice ce vor fi utilizate pentru indeplinirea contractului - Declaratie cu echipamente tehnice si masurile aplicate in vederea asigurariicalitatii, Autorizatie DSV IN CONFORMITATE CU ORDINUL 57/2010, Experienta similara - prezentarea unui contract similar privind servicii de catering, Informatii privind personalul tehnic de specialitateSe vor prezenta urmatoarele
Informatii referitoare la personalul de specialitate. Ofertantul va prezenta lista cu personalul de specialitate care va fi insarcinat cu derularea contractului.? Buletinele de analize medicale ale personalului care va fi implicat de in derularea contractului, in copie.
? Dovada absolvirii cursurilor de igiena efectuate de personalul care va fi implicat de in derularea contractului, in copiePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.06.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 23.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 11.06.2013 13:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer