Achizitie publica - Servicii de catering pentru beneficiarii Caminului pentru persoane varstnice O noua sansa Marasesti
Detaliu pentru invitatia numarul 347369
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 347369/27.05.2013
Denumire contract: Servicii de catering pentru beneficiarii Caminului pentru persoane varstnice O noua sansa Marasesti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCAMINUL PENTRU PERSOANE VARSTNICE , ,O NOUA SANSA "Cod fiscal: 28458475, Adresa: STR. CUZA-VODA NR.15, Marasesti, Telefon: 0237260950, Fax: 0237260303
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. CUZA-VODA NR.15, Marasesti, Romania, cod postal: 625200, telefon: +40 237260950, fax: +40 237260303, persoana de contact: DANIEL DRAGAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. CUZA-VODA NR.15, Marasesti, Romania, cod postal: 625200, telefon: +40 237260950, fax: +40 237260303, persoana de contact: DANIEL DRAGAN
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de catering pentru beneficiarii Caminului pentru persoane varstnice O noua sansa Marasesti
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prestarea serviciilor de catering respectiv pregatirea, prepararea si livrarea zilnica a hranei pentru beneficiarii Caminului pentru persoane varstnice O noua sansa MarasestiOptiuni: Durata contractului este de 7 luni cu posibilitate de prelungire de 4 luni(daca va fi cazul).
II.1.6) CPV: 55520000-1 - Servicii de catering (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 119, 000 - 187, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare :3700 lei-perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: minim 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor-forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata (documentul se va prezenta in original): -ordin de plata in contul autoritatii contractanteconfirmat de banca, , sau-suma in numerar depusa la caseria unitatii, sau-scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante , eliberata de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania, sau orice alt instrument de garantie emis in conditiile legii de o societate bancarasau de o societate de asigurari.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor, conform art. 86 alin. 6 din HG 925/2006.Nota : -Pentru participarea la procedura este obligatorie constituirea garantiei pentru participareContul de garantie este: RO23TREZ6925006XXX000875-Comisia de evaluare va respinge oferta candidatului/ofertantului, in cadrul sedintei de deschidere, daca aceasta nu face dovada constituirii garantiei de participare in cuantumul si forma solicitata.-Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, in conformitate cu prevederile art. 87(1) din HG 925/2006-Autoritatea contractanta va elibera garantia de participare in conformitate cu prevederile art.88 din HG 925/2006-Cuantumul din garantia de participare pe care autoritatea contractanta o va retine contestatorului in cazul in care CNSC respinge contestatia in conformitate cu oprevederile art 278.1 lit. a este de 1% din valoarea estimata a contractului. Cursul de schimb lei/euro va fi cursul oficial al BNR din data de- cu 15 zile inainte de data deschiderii ofertelor
Garantie de buna executie
10 % din valoarea in lei fara TVA a contractului pe durata de valabilitate a acestuia. Modul de constituire al garantiei de buna executie: - Scrisoare de garantie bancara de buna executie in favoarea autoritatii contractante, eliberata de o banca din Romania- Instrument de garantare emis de o societate de asigurari din Romania sau dupa cazde o banca din strainatate, cu corespondent in Romania- Deschiderea unui cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante deschis la Trezoreria Statului.Suma initiala care se depunede catre contractant in contul de disponibilastfel deschis este de minim 0.5% din pretul contractului.Pe parcursul indeplinirii contractului autoritatea contractantava alimenta acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datoratesi cuvenite prestatorului pana la realizarea sumei stabilite ( 10% din valoarea fara TVA a contractului)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informa?ii ?i formalita?i necesare pentru evaluarea respectarii cerin?elorDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006- ofertantul va prezenta formularul nr. 1Declaratie prinvin neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006- ofertantul va prezenta formularul nr. 2Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul de stat, respectiv situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleCertificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale referitor la plata obligatiilor catre bugetul local, respectiv situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Pentru certificarea faptului ca participarea ofertantului la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta ofertantul are obligatia de a prezenta formularul nr. 4 ? Declaratia Certificat de participare cu oferta independenta pentru fiecare membru al asocierii (daca este cazul)Nota 1.In cazul unei asocieri se vor prezenta documentele mai sus mentionate pentru fiecare dintre membrii asocieriiNota 2Certificatele fiscale depuse trebuie sa ateste ca la ultima data de 25 anterioara termenului limita de depunere a ofertelor, ofertantul nu are restante la plata impozitelor, taxelor sau contributiilor de asigurari sociale scadente la acea data.Documentele doveditoare care atesta lipsa datoriilor la o data ulterioara datei solicitate vor fi considerate valabile. In cazul in care exista astfel de restante, daca acestea nu sunt compensate, oferta va fi respinsa.Nota 3Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura orice ofertant care se afla in urmatoarea situatie: - Ofertantul/ofertantul asociat/subcontractantul are drept membri in cadrul Consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si /sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot, sotie, ruda sau afin pana la gradulIV inclusivsau care se afla in relatii comerciale astfel cum sunt acestea prevazute la art 69 lit. a din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante ? se va completa formularul nr. 3Persoanele responsabile cu atribuirea contractului din partea autoritatii contractante sunt : director ? Dragan Daniel, economist ? Masache Oana Loredana, coordonator personal specialitate ? Stoica OlimpiaPersoanele fizite sau juridice care participa direct in procesul de verificare/evaluare a ofertelor nu au dreptul de a fi ofertant, ofertant asociat sau subcontractant, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire.Ofertantul trebuie sa demonstreze ca are capacitate de exercitare a activitatii profesionale ? ofertantul va prezenta Certificatul constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea Conform cu originalul. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAENprincipal sau secundar din Certificatul constatator.De asemenea ofertantul va prezenta Autorizatia de functionare vizata pentru anul in curs .Nota 1Certificatul Constatator emis de Registrul Oficiului Comertuluisau echivalent trebuie sa faca dovada : a) Ca obiectul de activitate al ofertantului (dupa caz asociere) include activitatile care fac obiectul achizitiei publiceb) Numelor detinatorilor partilor sociale/actionarilorc) Ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la faliment ori lichidare, administrarea afacerilor de catre un judecator sindic sau cu privire la declansarea unei proceduri legale pentru declararea sa in una din aceste situatiiNota 2Pentru persoanele juridice straine este necesara prezentarea documentelor edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, insotite de traducere autorizata.Nota 3In cazul unei asocieri se vor prezenta documente pentru fiecare dintre membrii asocieriiDaca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic autoritatea contractanta poate solicita informatii direct de la autoritati competente. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca are capacitate de exercitare a activitatii profesionale ? ofertantul va prezenta Certificatul constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea Conform cu originalul. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAENprincipal sau secundar din Certificatul constatator.De asemenea ofertantul va prezenta Autorizatia de functionare vizata pentru anul in curs .Nota 1Certificatul Constatator emis de Registrul Oficiului Comertuluisau echivalent trebuie sa faca dovada : a) Ca obiectul de activitate al ofertantului (dupa caz asociere) include activitatile care fac obiectul achizitiei publiceb) Numelor detinatorilor partilor sociale/actionarilorc) Ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la faliment ori lichidare, administrarea afacerilor de catre un judecator sindic sau cu privire la declansarea unei proceduri legale pentru declararea sa in una din aceste situatiiNota 2Pentru persoanele juridice straine este necesara prezentarea documentelor edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, insotite de traducere autorizata.Nota 3In cazul unei asocieri se vor prezenta documente pentru fiecare dintre membrii asocieriiDaca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic autoritatea contractanta poate solicita informatii direct de la autoritati competente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Media cifrei de afaceri globale realizata in ultimii trei ani ( 2010, 2011, 2012)incheiati sa fie cel putin egala cumin. 187.000 lei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Prestarea in ultimii trei ani (2010, 2011, 2012), in baza unor certificate/documente, a unor servicii similare, Cerinta nr. 2
Informatii privind dotarile, Cerinta nr. 3
Informatii privind personalul de specialitate, Cerinta nr. 4Informatii privind subcontractantii, Cerinta nr. 5Informatii privind asocierea Cerinta nr. 1SR EN ISO 22000:2005 ? ?Sisteme de management al sigurantei alimentelor?Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.06.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 21.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.05.2013 08:57