Achizitie publica - SERVICII DE CATERING PENTRU SCOLI
Detaliu pentru invitatia numarul 321583
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 321583/14.03.2012
Denumire contract: SERVICII DE CATERING PENTRU SCOLI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSCOALA SPECIALA "MARIA MONTESSORI" BACAUCod fiscal: 29100202, Adresa: BACAU, STR.HENRI COANDA NR.4, JUD.BACAU, Bacau, Telefon: +40 0234/584370, Fax: +40 0234/584370
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BACAU, STR.HENRI COANDA NR.4, JUD.BACAU, Bacau, Romania, cod postal: 600302, telefon: +40 0234/584370, fax: +40 0234/584370, persoana de contact: ELENA-LOREDANA CHIRILA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: BACAU, STR.HENRI COANDA NR.4, JUD.BACAU, Bacau, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE CATERING PENTRU SCOLI
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: CONTRACT DE SERVICII - ACHIZITIA DE SERVICII DE CATERING PENTRU BENEFICIARII SCOLII SPECIALE "MARIA MONTESSORI" BACAU
II.1.6) CPV: 55524000-9 - Servicii de catering pentru scoli (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 108, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. Cuantumul garantiei pentru participare este de 2160 lei, respectiv, 2% din valoarea estimata fara TVA.2. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 40 zile3.Garantia de participare se va constitui in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire prin depunerea la casieria autoritatii contractante a sumei in numerar pana la data deschiderii ofertelor.Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza, conform Legii nr. 346/2004, de reducerea cu 50% a garantiei de participare pe baza urmatoarelor documente: a) dovada de la Administratia Finantelor Publice ? privind cifra de afaceri anuala sau declaratie pe propria raspundere;b) certificat de la Inspectoratul Teritorial de Munca ? privind numarul mediu de salariati sau ofertantul poate prezenta o declaratie pe proprie raspundere privind numarul de salariati.5.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Orice oferta care nu este insotita de garantia de participare (in original), nu va fi deschisa si va fi considerata respinsa in cadrul sedintei de deschidere conform art. 33 alin (3) din H.G. Nr. 925/2006 actualizata.6. Modul de restituire a garantiei pentru participareGarantia de participare se restituie : - in cazul ofertantului castigator in cel mult 7 zile lucratoare de la data semnarii contractului;
- in cazul ofertantilor necastigatori dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul a carui oferta a fost desemnata castigatoare, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.Dupa primirea comunicarii prevazute la art. 206 din Ordonanta de Urgenta, ofertantii ale caror oferte au fost declarate necastigatoare au dreptul de a obtine eliberarea garantiei de participare inainte de expirarea perioadelor mentionate mai sus, daca transmit autoritatii contractante o solicitare in scris in acest sens.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea -Formular 3- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificarile si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-cazier judiciar-cazier fiscal2. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificarile si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formular 43. Certificate constatatoare a obligatiilor de plataCerinte obligatorii: - se vor prezenta in original sau copie legalizata, Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, valabile la data deschiderii ofertelor: - Certificat emis de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlului Financiar de Stat - bugetul de stat;
- Certificat emis de Primaria de la sediul social si punctul de lucru implicit - taxe si impozite locale (bugetul local).4. Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. - Formular 55. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69 (evitarea conflictului de interese) in Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. - Formular nr.2Nota: - prezentarea acestora se va face IN ORIGINAL sau IN COPIE LEGALIZATA.- documentele solicitate la acest capitol sunt OBLIGATORII si fac parte din categoria celor care NU POT FI COMPLETATE ULTERIOR.In cazul neprezentarii acestor documente, oferta se considera INACCEPTABILA (conform dispozitiilor art.36 din HG nr.925/2006). Persoane juridice/fizice romaneCerinte obligatorii: a) Se va prezenta IN ORIGINAL sau COPIE LEGALIZATA Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, organizat, dupa caz, la nivel local sau la nivel national, din care sa rezulte: -obiectul de activitate al operatorului economic, care sa corespunda categoriei de servicii solicitate;
- ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.64/1995 privind procedura reorganizarii judiciare si a falimentului, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare (respectiv, faptul ca operatorul economic nu se afla in incapacitate de plata sau in faliment);
- data de eliberare a Certificatului va fi cu maxim 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor.b) Se va prezenta, in COPIE LEGALIZATA certificatul de inregistrare fiscala a operatorului economic.Persoane juridice/fizice straineCerinte obligatorii: -se vor prezenta documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident, in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind capacitatea tehnica, Informatii privind subcontractantii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: LA SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE SAU SE POATE DESCARCA GRATUIT DE PE SITE-UL www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.03.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.03.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.03.2012 10:58