Achizitie publica - SERVICII DE CATERING PENTRU SPITAL
Detaliu pentru invitatia numarul 344032
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 344032/18.03.2013
Denumire contract: SERVICII DE CATERING PENTRU SPITAL
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL ORASENESC BUMBESTI-JIUCod fiscal: 4448199, Adresa: BUMBESTI-JIU, STR. ZORILOR, NR.1, Bumbesti-Jiu, Telefon: +40 0253463576, Fax: +40 253463576
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BUMBESTI-JIU, STR. ZORILOR, NR.1, Bumbesti-Jiu, Romania, cod postal: 215100, telefon: +40 0253463040, fax: +40 253463042, persoana de contact: CLAUDIA DANIELA CRETU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: BUMBESTI-JIU, STR. ZORILOR, NR.1, Bumbesti-Jiu, Romania, cod postal: 215100, telefon: +40 0253463040, fax: +40 253463042
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE CATERING PENTRU SPITAL
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de catering pentru spital in conformitate cu caietul de sarcini si documentatia de atribuire.Optiuni: Contractul poate fi prelungit conform art.6 din HG 925/2006 pe o perioada de maxim 4 luni.
II.1.6) CPV: 55520000-1 - Servicii de catering (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 186, 340 - 267, 652 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare aferenta valorii estimate pana la data de 31.12.2013 este de 1863, 00 lei (1% din valoarea estimata a contractului) si se poate constitui prin: - depunere numerar la casieria unitatii- op sau fila cec confirmate de catre banca emitenta- scrisoare de garantie bancara prezentata in originalPerioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare va fi retinuta, in intregime, de catre autoritatea contractanta, in oricare din urmatoarele situatii: - ofertantul isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei;
- cand Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor respinge contestatia ofertantului ( conform art.278^1 din OUG 34/2006).Garantia de participare constituita de ofertanti se returneaza de catre autoritatea contractanta dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul declarat castigator, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.In toate cazurile de constituire a garantiei de participare, dovada trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor.In cazul ofertantilor din categoria intreprinderilor mici si mijlocii, care fac dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantum.Contul in care se va depune garantia de participare este: RO36TREZ3365041XXX002048 deschis la Trezoreria Tg-Jiu.Lipsa garantiei de participare va conduce la eliminarea ofertantului, respectiv la respingerea ofertei.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului este in cuantum de 5% din valoarea estimata fara TVA a contractului. Suma initiala care se va depune de contractant este de 0.5% din pretul contractului.Pe parcursul indeplinirii contractului, se va proceda la retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie (5%).Garantia va fi valabila pentru toata perioada de derulare a contractului si va fi eliberata in conditiile prevazute de legislatia in vigoare.Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, in limita prejudiciului creat, daca prestatorul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract.Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie, autoritatea contractanta va notifica acest lucru prestatorului, precizand totodata obligatiile care nu au fost respectate.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind calitatea de participant la procedura - se va completa formularul nr.12Declaratie privind eligibilitatea - se va completa formularul nr.2aDeclaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art.69^1Persoanele care semneaza/aproba documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire sunt: manager ing.ec. Stolojanu Aurel, director financiar-contabil ec. Iosif Minodora, director medical dr. Geamanu Grigore, sef serviciu tehnic-administrativ ing. Ionescu Sorin Virgil Doru, compartiment achizitii ec. Cretu Claudia, Stoichitoiu Ana Maria asistent medical.Se va completa formularul nr.2cDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 - se va completa formularul nr.2bCERTIFICAT DE ATESTARE FISCALA eliberat de Administratia Finantelor Publice si CERTIFICAT DE ATESTARE FISCALA eliberat de Directia Impozite si Taxe Locale, in original sau copie legalizata, sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Din certificatele fiscale, trebuie sa reiasa ca la nivelul lunii anterioare celei in care se depune oferta, ofertantul nu are datorii restante.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - se va completa formularul nr.14 -Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Din codul CAEN trebuie sa rezulte ca obiectul de activitate al operatorului economic trebuie sa aibe corespondent cu obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit. Ofertantul va depune documentele in oricare dintre formele: original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.In cazul ofertantilor de alta nationalitate decat cea romana, documentul mentionat va fi transmis in limba de origine, insotit de o traducere legalizata a acestuia in limba romana.- Persoanele fizice autorizate, vor prezenta documente de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale conforme cu legislatia aplicabila acestora, in original, copii legalizate sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?. Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident, prezentate in original, copii legalizate sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? si vor fi insotite de o traducere legalizata/autorizata in limba romana.- Se solicita prezentarea in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? a documentului de inregistrare sanitar veterinara si pentru siguranta alimentelor emis de Directia Sanitar Veterinara si Siguranta Alimentelor de care apartine ofertantul, in conformitate cu prevederile Ordinului Presedintelui A.N.S.V.S.A. nr. 111/2008 cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertantilor clasati pe primul loc, care au prezentat documentul de inregistrare sanitar veterinara in copie cu mentiunea ?conform cu originalul?, pentru conformitate, autoritatea contractanta le va solicita prezentarea acestuia in copie legalizata.Precizari: -in cazul in care se depune oferta comuna, fiecare asociat, inclusiv liderul are obligatia de a prezenta documentele precizate in aceasta sectiune; -documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori; -in cazul in care ofertantul subcontracteaza parti din contractul de prestarea a serviciilor pentru care Ordinului Presedintelui A.N.S.V.S.A. nr. 111/2008 prevede obligatia obtinerii autorizatiei sanitar veterinare, atunci subcontractantul are obligatia de a prezenta in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? documentul de inregistrare sanitar veterinara si pentru siguranta alimentelor emis de Directia Sanitar Veterinara si Siguranta Alimentelor de care acesta apartine.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale din care sa rezulte cifra de afaceri din ultimii 3ani sau de la infiintare., Declaratie pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM-urilor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind proportia in care contractul de servicii urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora., Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere., Lista principalelor prestari de servicii similare in ultimii 3 ani sau de lainfiintare., Declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului ;Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.04.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.04.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 18.03.2013 14:14